S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Lesarazott Robby Gordon!

2008.04.24. 21:42 scheerti

Mindenekelőtt szeretném a hét idióta szervezése díjat kiosztani a CE Rally szervezőinek, amiért nem mondták meg, hogy honnan indul a verseny, sem azt, hogy hova tart. Ekkora titkolózást a NATO hadgyakorlatok előtt sem szoktak rendezni, pedig a terrorveszély komoly dolog, mint tudjuk. Lehetett futkozni, hátha tud valamit a többi nézelődő. De senki nem tudott semmit, a motorosok pedig szépen haladtak el a főúton. Senki nem tudta hova. A hét hülyéje díjat pedig annak a mezőgazdasági munkásnak, aki felszántotta egy markolóval (inkább felásta) az utat keresztben (úgy 60 centi mélyen) mondván, az ő telkén ugyan nem megy keresztül a verseny. Végül nem is ment. Idióta. Aztán rendőri útbaigazítással sikerült megtalálni a Zsófiapuszta alatti erdős területen a versenyt, elég sok nézővel. Még többen lettünk volna, ha előre szólnak, hogy onnan indul. Így mindenki keringőzött, rallyversenyzőkkel beszéltem (nem ők nem indultak, Egerből jöttek, nézelődni), akik segítettek eljutni a helyes indulási pontra. Különösen ciki volt ez azoknak, akik komplett sátortábort vertek a versenytől 5 kilométerre és bográcsban főzték a napi pörköltet. Aztán Macs barátommal és öccsével Tomival megtaláltuk egymást és a motorosok startjáról  lecsúszva beálltunk a nézők sorába. A motorosok, Quadosok kicsit halványan mentek, én nagyobb zúzást vártam. A motorok elmentek szépen sorban, aztán csend következett. Helikopter pásztázta a pályát, veszélyt keresett, de nem talált. Így indulhattak az autók. Az első egy Touareg volt, de nem tudtam azonosítani, mert NEM VOLT LASSÚ(És azért, mert arra figyeltem, hogy ne szórjon rám egy öklömnyi követ). Na lássuk akkor, ki az a Robby Gordon? Mikor először olvastam a nevét a Totalcaron, csodálkoztam, hogy megint egy felkapott jenki, akinek a nevét majd megtanulják a hülyegyerekek és skandálják.(Igen hallottam már róla, de nem tudtam, hogy miért kapták fel ennyire) Aztán jött a Hummer. Olyan tempóban, hogy nem hittem el. Ilyen nincs, gondoltam, és csodálkozva néztem szegény angol bámészkodót, aki épp akkor állt a pocsolya mellett. Rendesen kapott, de örült neki. Én úgy 5-6 méterre állhattam a versenytempóban száguldó fekete borzalomtól, de a fülemtől a bokámig sárpöttyös lettem. Köszi Robby! De ugye, aki kiáll az út szélkére az ne csodálkozzon, ha.. (rádudálnak..) Palik is becsületes tempót vett, elég jó helyről indult és nem spórólt a gázzal. Voltak azonban, akik úgy mentek, mintha üzemanyagtakarékos hétvégén vettek volna részt. Ezt nem is értettem. Elmegy egy versenyre aztán ÖTVENNEL vesz egy kanyart, amit mások százzal szoktak? Természetesen ekkor odalépett egy bácsi és megemlítette, hogy NEM FOROG KI AZ A MOTOR! Ez a nap beszólása volt, tényleg. A kamionos gyorsasági elmaradt, állítólag sok versenyző akart váltót cserélni, ezért kaptak egy nap pihenőt. Sajnálom, pedig őket is megnéztem volna. Kép és videóanyagot(az én kommentárommal) pedig akkor kaptok, ha Macs és Tomi feltöltik az anyagot a 'zinternetre. Én gépet természetesen nem vittem, mert jobban szeretem helyben megnézni a kocsikat, másrészt borzalmas képeket készítek (ők meg jókat) és míg egy-egy képet belövök a kis Canon géppel, addig pont nem fogok semmit látni a kocsikból. A fényképezést tehát meghagyom azoknak, akik értenek hozzá. Ennyi volt a mese mára, kedves gyerekek. Jó éjszakát!

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr34440646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kazán Kovács 2008.04.24. 20:26:13

Miért is idióta az a földtulajdonos, aki nem emged át a saját telkén egy idióta versenyt?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:07:27

Megmondom. Azért mert az út nem az övé, csak a gabonatábla, ahova amúgy sem ment volna be senki. Másrészt arra nem is ment semmiféle verseny.

gothmog 2008.04.24. 21:11:16

Ja, ígyizsvan. Negyűjenek ide ezek. Ezer évig megvót a magyar az ijjenek nékű. Öregapám nyócvan éves vót, de még biciglin se űt soha. A fődemen meg pláne ne mennyen keresztű. Mégha út van ott, akkóse. Főszántom a picsába, azt rohaggyanak meg. meg az a gyúcsány is. ja.

gothmog 2008.04.24. 21:14:54

Azt egyébként lehet tudni, hogy miért kell suttyomban, a kertek alatt tartani egy ekkora eseményt? Értem én, hogy kis költségvetés, meg nem jut a promóra, de legalább a honlapjukra kiírhatnának valami infót...

Muddy 2008.04.24. 21:18:11

Konkrétan tényleg kicsit pöcsök a szervezők, de pont 3 perc utánajárással lehet a web-en megtalálni a nézői pontokat ergo nem értem a hisztériát. Amúgy meg ha nem tudsz semmit a mezőnyről, akkor meg mi a vérnek megyöl versenyt nézni csak hogy többen álljanak a pálya szélén? A szöveg alapján pariban beszélgethettél az okoskodó bácsikával...
Amúgy egy saját bevallása szerint autóbuzitól erőteljes szégyen, hogy nem hallott Gordonról.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:20:11

Lehet. Azért mert ez egy debil módon titkolt verseny. Értem én, hogy tájékozódási verseny meg minden, de ha annyit kiírtak volna becsületesen, hogy honnan indul és hova érkezik, akkor mindenki ki tudta volna sakkozni, hogy merre menjen nézelődni. És akkor a paraszt sem ássa fel az utat 6 kilóméterre bármiféle versenyautótól. Így meg marad az, hogy követed a versenyautóka, ami egyébként kurvára biztonságos, aztán vagy odatalálsz, vagy nem..

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:26:24

Hallottam róla. Nem vagyok teljesen hülye. Csak nem értettem ezt a kurva nagy érdeklődést. A webes elérésról meg annyit, hogy szinte az összes időpont pontatlan volt. Most ha annyit mondok neked, hogy Tótvázsonyból indul, akkor te mire asszociálsz? Arra, hogy a faluból, vagy a környékéről indul. De még véletlenül sem arra, hogy az onnan 15 km-re lévő Zsófiapusztáról, ami közigazgatásilag Tótvázsonyhoz tartozik ugyan, de ezt tudja kb 500 ember, a többi pedig nem. A sorrendről pedig azért nem írtam semmit, mert nem akarok hülyeségeket írni. Majd ha látom a fényképeket, akkor tudok sorrendet írni. Tudod, a pálya mellett állsz, elmegy melletted egy rakat motor, aztán jönnek az autók is, kérlek ne haragudj, hogy nem vittem magammal jegyzettömböt és nem irogattam sorra az elhaladó autókat. Ha pontos infókat akarsz, akkor keresd meg a verseny jelenlegi állását, az is két perc a NETEN.

Muddy 2008.04.24. 21:31:20

Ne legyünk mán felháborodva értelmetlenül emberek! Kurvára nem abból van a lóvé, hogy az út szélén 200-zal több vagy kevesebb megszállott barom ácsorog-e, hanem a médiaszereplésekből, meg a pénzsikából, de abból úgysem lát senki semmit.
Amúgy továbbra is állítom, hogy a tisztelt autóbuziknak 3 a sportággal foglalkozó weblapot kellett volna megnézni és megvan az összes nézői info, ezen felül pedig két értelmes szót kellene szólni a helyszínen valamelyik rendezőnek, vagy bírónak, oszt megvan minden nézésre érdemes hely.

Astars 2008.04.24. 21:31:40

Holnap délután megyek Taliándörögd környékére nézni a versenyt. Tudja vki hova érdemes?

Muddy 2008.04.24. 21:36:52

legyen NET, ha ez neked így jobban teccik. Amúgy azt a rajtot télleg elkúrták, de ez meg kicsi logikát igényel. Én speciel úgy találtam oda, hogy bementem a kiírt nézői pontra, majd miután senki nem volt ott, térkép elő és az útvonalból baromi hamar kiderül, hogy mezőny átmegy egy közúton vagyis ott útlezárásnak kell lennie. És láss csodát tényleg megvolt a rajt, szal szerintem jómagyar logika szerint nem mindíg mást kell hibáztatni, hanem kicsit gondolkodni és megtalálni a megoldást a problémára.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:38:07

Muddy, ha te ott rendezőt találsz, akkor megtapsollak. Egyetlen rádiós kocsi volt, azt szépen magukra zárták, hogy ne zavarják őket. A többiek versenyt indítottak. Te odamentél volna kérdezősködni? Szerinted nem hajtottak volna el melegebb éghajlatra? Csak az a vicces, hogy minden második megszállott baromnál kamera vagy fényképező volt, ha ezek közül csak minden negyedik teszi fel a netre a képeket, az már elég jelentős reklám, nem?

Astars, Taliándörögdnél majd a rendőrök megmondják, minket is ők igazítottak útba a legjobb hely felé.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:40:06

>hogy mezőny átmegy egy közúton vagyis ott útlezárásnak kell lennie

Hol volt ott útlezárás? Nem zártak le semmit, a versenyzők közúton közlekedtek, egymás után szépen sorban.

gothmog 2008.04.24. 21:41:26

ja, bocs, azt hittem, a verseny a közönségnek is szól. Akkor viszont nem értem, hogy miért nem mennek valami elzárt telekre, azt' körözgetnek a saját örömükre. Mondjuk három tévékamera elött. Aztán bekerülhetne a hajnal kétórás hírekbe.

gothmog 2008.04.24. 21:45:29

Egyébként igen, képzeld, odataláltunk. Csak annyi, hogy két nappal korábban még azt sem tudtuk, hogy erre jön a verseny. (értsd: a városhatártól kétszáz méterre)

Hanzsi 2008.04.24. 21:47:20

Hi Astars! Én tapolcai nézői pontot találtam a neten. Én oda tartok holnap. Talián környékén nem jelöl nézői pontot, de gondolom ott haladnak majd el. Csak ki tudja hol... Meg mire holnap odaérek mindeni kiesik a versenyből :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:51:09

Aki tud linkelni ilyen oldalt ne habozzon, hátha másnak segít vele..

Hanzsi 2008.04.24. 21:52:13

Üdv scheerti. Nagyjából ismerős vagyok Taliánon. Nem tudnád leírni kábé, hova érdemes menni? Mert akkor nem kísérletezek Tapolcával, egyenesen oda megyek. (ha jól tudom holnap ugyanez lesz a szakasz) Ott jó helyetek volt? Repülő kamiont akarok látni!:)

gothmog 2008.04.24. 21:53:26

Hanzsi, a Tapolcai nézői pont, az a szakasz vége. A járgányok kijönnek az erdőből át a célvonalon, aztán az országúton visszadöcögnek Veszprémbe.
Ha rám hallgatsz, Tapolcáról elmész Zalahaláp felé kb. egy kilométert, ott sokkal nagyobb a belátható szakasz. És még haladnak is.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:55:01

Hello,

én nem Taliándörögdön voltam, hanem a Zsófiapusztai gyorson. Meglátjuk holnap kijutok e. Én itt lakom, tehát ismerős vagyok, de nem tudok pontos útvonalat, holnap kiderül. Vannak bbecsületes ugratók arra, biztos lesz valami jó hely. Minél messzebb kell menni a rajjtól, oda, ahol már nincs annyi ember..

Hanzsi 2008.04.24. 21:56:46

gothmog köszi! Volt bennem egy ilyen érzés, hogy az a gyors vége, és ott már nem az igazi. De alakul ez.
Zalaháp, Talián... Jóóó lesz ez.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 21:58:18

Holnapra elvileg megint megad egy tótvázsonyi gyorsot, az hol lesz?

Muddy 2008.04.24. 21:59:24

"Hol volt ott útlezárás? Nem zártak le semmit, a versenyzők közúton közlekedtek, egymás után szépen sorban."
Igen ezt hívják etapnak. Amúgy a saját honlapjukon található térképhez képest azt a szakaszt kivették a szelektívből, ergo ahol a lezárásnak kellett volna lennie ott volt a rajt.
Amúgy ha mindenki rajtoltatott, akkor feltételezem Te is megtaláktad a rajtot. Teendő: elkezdeni becsattogni a pálya mellett és keresni egy jó helyet.
gothmog:
itt a kulcs: nekik is, de nem a helyszíni nézők a fő közönség. Ezen lehet háborogni, - nekem sem teccik - de ettől még tény marad.

Gondolati lánc a nézői pontokhoz:
A CER dakarpotlék. A Dakart a Amaury Sport Organisation szervezi. A szervezet magyar képviselője Szalay. Szalay honlapja a dakar.hu.
Lecc gó:
www.dakar.hu/centraleuroperally/index.php?id=1&sub_id=1&lang=hu

Muddy 2008.04.24. 22:00:58

Amúgy mindkét gyorsnál kb.: 1-1,5 km-t be köll sétálni a rajttól és egész patent kis helyek vannak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 22:07:07

Muddy, ezt tettük mi is. Megtaláltuk, sétáltunk, néztük, tetszett. De ezt nem lehetett volna kicsit egyszerűbbé tenni? Én a családok akiknél nincs net, és itt laknak? Ők is megnézték volna szerintem. Sokan megtalálták volna körözés nélkül, ha kiírják, hogy: ITTEN RAJTOLUNK, IDE GYERTEK, OSZT SÉTÁLJATOK KICSIT BEFELE, HE! Nem lett volna egyszerűbb? De őszintén. Én ezen akadtam ki nem azon, hogy nem tették ki a versenyrajzot minden pipacsot és tőzikét egyenként kitáblázva..

873ujr3rk 2008.04.24. 22:15:11

"A hét hülyéje díjat pedig annak a mezőgazdasági munkásnak, aki felszántotta egy markolóval (inkább felásta) az utat keresztben (úgy 60 centi mélyen) mondván, az ő telkén ugyan nem megy keresztül a verseny."

nem a szerzo erdemelne ?

Astars 2008.04.24. 22:17:54

Hanzsi / Scheerti - köszi a tippeket, én eredetileg a dörögdi klastrom környékére gondoltam, de majd keresgélek a környéken, én is off-road érkezem :o)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.24. 22:18:37

Vajon normális az, aki egy ott végig nem haladó autóverseny miatt feltúr egy önkormányzat tulajdonában lévő utat, ezzel balesetveszélyt okozva, másokat veszélyeztetve?

Ezek után nem érdemli meg?

Muddy 2008.04.24. 22:29:05

Érv elfogadva. az eszembe sem jutott, hogy valaki azért megy ki versenyt nézni mert közel van.
Én magamból indulok ki, és azért mentem ki ide megnézni, mert végre élőben látható a nemzetközi élmezőny és nem a magyar kutyaütőket kell nézegetnem.

Zolus 2008.04.24. 23:13:41

Na ja, és így halt meg egy rendőr is idén, hogy civilben motorozgatva véletlen belement egy kifeszített drótkötélbe (amit gondolom épp ezért feszített ki a paraszt. Tesóm már talált kihegyezett karókat is. Nekem egyszer egy paraszt nekibaszott valamit a wartburg elejének, mert nem tetszett neki, hogy porol a földúton. Ha az bejön az ablakon, leszedi a fejem. Vannak ilyen vicces parasztok, akik életveszélyes akadályokat állítanak, én biztos becsuknám egy időre. Ez emberi élet tudatos veszélyeztetése. Sajnos a magyar sokszor ilyen, ha neki baja van, legyen másnak is. Irigy nép a miénk.

szatyi 2008.04.25. 12:59:40

Zolus, azt se felejtsük el, hogy olyan is a magyar, hogy legjobban szigorúan védett területen patakmederben szeret quadozni.
Van az a mondás, hogy amilyen a mosdó, olyan a törölköző. Ha kicsit kultúráltabbak lennének a "sportolók" talán a zöldek is kevésbé lennék véresszájúak.

[@Részeg@] 2008.04.26. 13:05:57

Hello all! Vannak képeim a szombati gyorsról, a Gyulafirátót közelében lévő részről. Akit érdekel írjon 1 emilt, akinek van még jó minőségű képe azis pls! Elkérném őket! henn.kristof@gmail.com
süti beállítások módosítása