S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Mary vagy nem méri?

2008.05.12. 11:02 scheerti



Elnzést, borzasztó szóvicc, tudom. Viszont érdemes megnéznünk ezt a videót, ha már objektív felelősség, ugye.. Ez az új rendszer a kütyük szerelmeseinek és eladóinak lesz nagyon hasznos. Én nem hittem ezekben a cuccokban, olyannak tartottam őket, mint az E-bay-en árult csodaszerek, amit ha ráfújsz a rendszámra, akkor nem lehet felvételt készíteni róla. Ez valami más, sokkal kiforrottabb. Ugye tudjuk, hogy nincs feltörhetetlen zár, lophatatlan autó, ahogy  kitüthetetlen mobiltelefon, vagy számítógép sincs. Csak idő kell egy új terméknél, míg valaki fantáziát lát a meghekkelésében.




Ez legális idehaza?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr60464718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xerxesz 2008.05.12. 11:17:39

Tudomásom szerint itthon csak a passzív cuccok legálisak. Ami tehét 'visszadumál' a lézernek, azért megállít a rendőr, és elkobozza, feljelent, helyben főbelő, mittomén.

Mondjuk ez sebessegmeres.info/detectors.php?show=89 nem szól külön a zavarókról, de nem is olvastam végig a rendeleteket.

martong 2008.05.12. 14:07:31

van, működik, nem drága (a büntihez képest)
nem tisztázott a blokkoló helyzete, van aki szólt érte, de mivel mostantól ugye nem állítanak meg...

(igen potenciális tömeggyilkos vagyok a kőkemény 1.4 es motorral ;) )

szaby 2008.05.12. 17:27:16

Én úgy tudom nem ellenkezik törvénnyel a birtoklása, de a rendőr nyilván nem lesz jófej ha látja, hogy nem látja (a sebességed).

Gaben 2008.05.12. 19:14:35

Én meg úgy tudom, hogy legális. Egy időben nagyon gondolkodtam a beszerzésen, és sokat olvasgattam utána. Végül nem vettem.

Korábban benne volt a közveszélyes eszközök (gázspray, vipera, stb) listájában, de pár éve kikerült.
A radarzavaró nem legális, mert a rádiójelek sugárzásához engedély kell, de a lézer mehet, az csak fényt bocsát ki. De külföldön rázós tud lenni, sok helyen már a birtoklása is komoly büntetést von maga után.

Egyébként létezik egy picit drágább, amit hivatalosan garázskapu nyitónak árulnak, de véletlenül pont olyan jeleket sugároz, mint a lézeres trafi. Létezik is hozzá a garázs oldali cucc, de az nem nagyon fogy.
Meg aztán a magyar radarok nagyrésze nem is jelzi, hogy blokkolják, csak egyszerűen nem ad értéket.

Van egy jó indexes fórum, meg néhány forgalmazói honlap, ahol egy csomó hasznos infó van.

A mai feladvány: mi az a JTG?

bergoni 2008.05.13. 07:58:50

Szerintem ennek úgy lenne igazán csak értelme ha pl be lehetne állítani hogy ha 50-es a megengedett, akkor monnyuk 48-ra beállítod és mész 70-nel. Az meg egészen furi lenne ha a rendőr nem gondolkodna el azon hogy vazzeg fantom kocsi na mi is vót' a rendszáma? + a vidi elárulta azt is hogy a yard mikén válogathatja ki az autósok közül a "zavaró" egyedeket - infrakamera :-)
süti beállítások módosítása