S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Adj neki pénzt...

2008.05.14. 15:27 scheerti

Két ismerősöm beszélgetett, hirtelen az új autókra terelődött a szó:

-Voltunk a családdal autót nézni. Újat szeretnénk, de a hárommilió az kurva sok, több kedvezményt meg nem akarnak adni. Majd átnézünk a hétvégén a másik kereskedőhöz, hátha ott tudnak jobb ajánlatot adni.

-Adj nekik pénzt.

-???

-Kurva egyszerű, mikor a kocsimat vettem több hétig alkudoztam az áráról, csak nem akarta lejjebb vinni a gyerek. Azt mondta több kedvezményt nem tud adni az új autó árából. Mondtam neki, hogy ennyiért nem kell, erre mondta, hogy nézzük meg milyen kocsit szeretnék beszámíttatni. Odavittem a régi  *****-tet, tudod, azt amelyiket már egyszer összetörték. Mondta, hogy ezt nem is tudják beszámítani, mert hiába ér eurotax szerint 650-et, még kétszázat sem tud adni érte, mert ha valaki elkezdi méregetni, akkor rájön, hogy bukta. Ott fog náluk megrohadni. Azért meg őt baszogatják, mert csak áll benne a pénz.

-De beszámították, nem?

-Be, adtam a gyereknek egy digitális fényképezőt, ami a boltban ötven, nekem meghozták harmincból. Azt mondta elintézi, hogy megadják érte az eurotax árat, majd valakire rásózzák, a szerelőknek meg adtam mellé a négy téligumit acélfelnin. 620000 forintért számították be, most voltam tízezres szervizen, még mindig ott áll a kereskedében, ki van téve 700 000-ért. Adsz a gyereknek egy ötvenest, és hidd el bazmeg, találni fog még legalább 150000 forintot a kocsin, vagy téligumiban, vagy más extrában. Ezek ilyenek.
Eleinte csak röhögtem, aztán rájöttem, hogy én is ismerek oylan értékesítőt, aki úgy számított be használt autót, hogy meg se nézette a szerelőkkel, mert azok hétvégén nem dolgoztak. A hétfői állapotfelmérésen mondták meg neki, hogy a kocsinak nincs alja, két hónap múlva lejár a műszakija, az órája vissza van tekerve , szét van ülve meg dohányozva. Ahhoz, hogy el lehessen adni, rá kellene költeni még legalább félmillió forintot, majd újra le kellene fényezni, mert a lakk úgy pergett le róla mint tehérszar a gumicsizmáról. Persze ő nem kenőpénzért csinálta, csak nem értett a kocsikhoz. Pontosabban rá se nézett. Annak az autónak az állapotlapján röhögtünk visítva legalább egy hétig. Még egy fénymásolatot is csináltam róla, idővel be fogom szkennelni és közszemlére teszem, hogy más is röhöghessen rajta...

14 komment

Címkék: kenőpénz autóértékesítők új autó

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr68468456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muhahaha 2008.05.14. 18:11:25

csodás... főként a "majd rásózzuk valakire" rész a legjobb...

mi az AAA Autonál csúsztatgattunk pénzt a jobb felvásárlás érdekében. Rákényszerülsz, de közben rohadtul nem kéne, hogy ez így menjen.

kkk 2008.05.14. 18:34:28

a kenőpénz nem etikus bazmeg.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.05.14. 18:49:06

Ha én lennék a kereskedés tulajdonosa, 50-ért megvenném tőled az infót, aztán tennék róla, hogy az a kereskedő kolléga (meg a szervizes gárda) soha többet ne dolgozhasson autókereskedésben, mehetne vissza töritanárnak.

AP (törölt) 2008.05.14. 19:14:58

Az autót a szalonban adják..
A használtautótelepen kapható tárgy neve: kalapszar.

AN 2008.05.14. 19:33:30

OKOS; amit te hajtottál előtte, annak biztos

AK 2008.05.14. 19:42:46

Nyilván AP volt (hozzászólásából ítélve) a "majd valakire rásózzák" kategória anno.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.14. 19:44:12

AP sportkocsival jár. Csak egyszer követte el aszt a hibát, hogy gyenge és erőtlen autót vegyen, igaz?

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.14. 20:03:09

mer aszitte milyen fasza lesz spórolni :) aztán lófaszt, még magát se tudta meggyőzni a dologról, nemhogy másokat :))

martong 2008.05.14. 20:16:17

egyrész használt kocsit, csak tulajtól, akinek tudom a címét, ha vmi szar akkor 3-4 emberrel vissza azt "reklamálni" kereskedőnél láttam kirakva 88 ezer km el gépet, szarráhajtva amiben min. 200 ezer volt

AP eltévedt egy időre, de viszatalált a helyes ösvényre :)
(milyen autót vettél AP? múltkor láttam belsőségen csak nincs kedvem kikeresni)

azaz: inkább járok hátközben tömegközlekedéssel, de hétvégén ne kelljen foglalkoznom a fogyasztással :)

egyébként kevés értékesítőt lehet megkenni, mert az egyszeri 50 nem pótolja a fix havi 120-at, ha bukta a gép amit beszámított azért őt is rendesen leb@sszák

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.14. 20:24:24

martong, tévedsz. Egyrészt az alufelni-téligumi lopás szinte alap. Egyik ismerősöm például második telefonra tudott szerezni alufelnit a kocsijára, százezerért, gumival együtt. BBS felnik voltak, ha jól emlékszem akkor Pirelli gumikkal. Kerek százezret fizetett a kereskedésben az egyik srácnak, aki gyorsan lakapta egy kocsiról a felniket, aztán nyomtta tovább. Ha nem mutyizós lett volna a dolog, akkor kap róla számlát, meg nem zárás előtt fél ótrával kellett volna mennie, mikor a szalonvezető már lelépett.. Gondolj bele mekkora biznisz ez, gyakorlatilag nulla lebukással.

martong 2008.05.14. 22:40:48

alkatrész szinten igazad van, de egész autót?

még mindig aktuális autóvásárlásom (lassan fél éve keresek) során belepotlottam már jópár érdekes dologba, de ha hirdetésben kintvan, h téli nyári gumival, felnivel akkor kevés olyan hülye vevő van aki elviszi anélkül.

vagy tévedek és sok óvatlan vevő van, és emiatt működnek ezek a lehetőségek
de fontos: az autónepper nem a barátunk, és még csak nem is tartozunk neki semmivel
láttam, hallottam személyesen oyat, h a vevőre tukmálták a kocsit és szegény szóhoz sem jutott
szerényen megjegyezte a szervizkönyvet, mire a nepper felháborodva mondta: Most én hazudok?
az én válaszom az lett volna: "igen bazmeg hazudsz, mert kell a pénz"
a vevő csak elköszönt
de láttam már facelift előtti bmw e60-ast újnak hirdetve csavarodott kasztnival, 21.000 órában (aha ja persze) 8.6 milláért kirakva, és tuti van olyan műmájer marha aki megveszi

egyébként BBS felni a igazi akkor 100 éer jó vétel volt [még gumi nélkül is az lenne - de, ugye szex és használt felni gumi nélkül? ;) ]
(BBS-t és MOMO-t nagyon sokan "hamisítanak" főleg a régieket)
nekem a Borbet felniket úgy baszták szét, hogy megpróbálzák ellopni és nem boldogultak a spec csavarral (kerékőr vagy miaszentég)
szal csak óvatosan az 'új' BBS ekkel is, megnézni hova parkol

AP (törölt) 2008.05.15. 09:48:23

Én csak magánembertől veszek használtautót, lehetőleg jó drágán (többért, mint amennyit más hasonlókért kérnek), de eddig bejött háromból háromszor.
Az autókereskedő nepper a szart adja el. Megnéztem már elég autót amit ilyen helyeken árulnak.. (persze kivétel lehet, mert van jó használtautó, de azt sose ilyen helyekre adják be)

Egyébként ez az "AAA Auto" a papír totalcar újságban is szerepelt anno, abban a számban amelyiknek karotta és az impreza van az elején. Abban a cikkben szépen leírják, hogy akarták a kezdetben kétmillióra saccolt verdát átvenni másfélért. Szép kis banda.

Johnny336 2008.05.15. 12:26:40

Sikeres ember már nem leszek, de asszony kocsiját AAA Autó-tól vettük. Mi meg vagyunk vele elégedve (a vassal). Maga az ügyfélszolgálat valami rettenet, sorban állás órákig, broáf. Aztán alkudtunk az árból, megcsinálták nekünk a fékeket, kaptunk gariba új akksit, természetesen szépen lemosták, kitakarították (sok helyen ez nem mondható el!!!).
Mivel használt autó, azért költeni kellett rá (szerencsére nem olyan sokat), de mivel nem vagyok autószerelő, ezért nem látok meg minden apró hibát (mondom én, hogy sikeres nem leszek - szerelő nélkül veszek használtautót :)).
Az autóval meg vagyunk elégedve.
süti beállítások módosítása