Ehhez szerintem semmit nem kell hozzáfűzni, talán csak annyit, hogy gratulálok a remek szórakozáshoz:
Igaz, legalább a gyerekek élvezték. Az is valami, bár tíz liter benzin árából el lehet menni a vidámparkba is, de az biztos túl unalmas..
Apu mókázik!
2008.05.20. 14:29 scheerti
44 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr31478532
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
xerxesz 2008.05.20. 15:27:40
Én hülyevagyok. Nemértem. Az emberek miét videózzák le, amikor pöcsök????
oPal 2008.05.20. 15:56:44
most vagy No Comment vagy lehetne sorolni a "hibákat"..
inkább nc
inkább nc
Lally 2008.05.20. 17:52:46
...Anyu kezeli a kamerát, a nagyi intézi a temetést...
A legnagyobb büntetést ne kívánjátok az ilyennek, mert az a saját gyerekei halála.
Legyen félóra főbelövés....
A legnagyobb büntetést ne kívánjátok az ilyennek, mert az a saját gyerekei halála.
Legyen félóra főbelövés....
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.20. 19:53:16
nemhiába akar ilyet édesapám :)) ez egy vadállat, még az old school ordítós veszett V8asok korából, nem a mai pörgős fajta :)
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.20. 20:00:10
amugymeg így készül az igazi autóbuzi :) a kis mákosok
rognork 2008.05.20. 20:08:09
miluman, te nem vagy eszednél. tedd le a boroskólát. tanulj inkább jogsira, vagy tologasd a mecsit.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.20. 20:11:32
a boroskóla egy ocsmány dolog :D tény hogy nem az úton kellene ezt csinálniuk és főleg nem a családdal, de ez az autón nem változtat semmit.
rognork 2008.05.20. 20:17:16
az igazi autóbuzi úgy készül, hogy adogatja apunak a 13-as csillagvillást meg a krovát, aztán be is indul a gép. legközelebb meg kitakaríthatja a weberen a fúvókát, esetleg hézagmérővel beállítja a gyertyát. az ilyen kisgyerek nem mákos, hanem elítélt.
GabriSanyi · http://htst.hu 2008.05.20. 20:17:47
Az autó jó, a tulaj meg egy felelőtlen barom. Ugyanolyan mint a multkori jószág. Jó vezetni, jó gyorsulni, jó nyomni neki, de nem családdal, és nem közúton...ha má vett egy batárt ami úgy nyeli a benzint mint a vízöblítéses wc a hígfosást akkor ki tud fizetni tizenpárezret egy tucat körér a Hungaroringen vagy a Rábaringen...
Rocko- 2008.05.20. 22:41:00
ez majdnem én vagyok, csak 10 évvel később. :)
persze öv bekötvem, és csak kultúráltan szórakozva, nem egész családot kiírtva.
persze öv bekötvem, és csak kultúráltan szórakozva, nem egész családot kiírtva.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.20. 23:27:02
rognork: csak tudod nem mindenkinek jut olyan :) én is szivesen segítetem volna ilyenben apámnak anno, de sajna sajátom még nincs, anno a fosos I-es gol dízel meg az istennek nem akart elromlani, ment mint a barom állandóan...és valahogy ez se akar elromlani...ugyhogy én kimaradtam az ilyesmiből, ettől függetlenül autóbuzinak tartom magam :)
Johnny336 2008.05.21. 10:14:07
Legalább mindkettő gyerekülésben volt, szépen bekötve övvel is.
Mondjuk apukát meg kellene nevelni néhány irgalmatlan pofonnal. Gondolkodjon kicsit...
Mondjuk apukát meg kellene nevelni néhány irgalmatlan pofonnal. Gondolkodjon kicsit...
ommm 2008.05.21. 10:59:56
fakk.
barom-e vagy?
egy quattro S6-os nem erre való. nehéz és nagy.
tudok jobbat :)
apu meg egyszerűen egy oltári nagy faszkalap
barom-e vagy?
egy quattro S6-os nem erre való. nehéz és nagy.
tudok jobbat :)
apu meg egyszerűen egy oltári nagy faszkalap
rognork 2008.05.21. 16:45:42
miluman, ugye azért érzed, hogy ilyen kisgyereket mákosnak nevezni nem normális dolog? vagy kinyírja magát apuci egyedül, vagy csak a gyereket, vagy az egész családot.
ha meg kimaradsz a közös szerelésből, van alternatíva százszámra, de ebben a százban nincs benne az apu mögött kilónyolcvannal városban c. fejezet.
ha meg kimaradsz a közös szerelésből, van alternatíva százszámra, de ebben a százban nincs benne az apu mögött kilónyolcvannal városban c. fejezet.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.21. 17:07:43
mármint nem azért éreztem mákosnak mert ott lehet hanem mert konkrétan jó ideje ilyet akar apám, és énis eléggé belehabarodtam ebbe a kocsiba, félreértés ne essék. továbbra is elítélem amit a csávó csinált. és máig nem értem mér kellett a videóhoz a család. marhaság volt. amugy multkor pl 5 órát takarítgattam a kocsit, kipolíroztam minden krómját, olyan mint a tükör, de le is mostam szépen, persze este esett az eső...és élveztem. ja meg raktam fel új rendszámtáblatartót, 5 perc volt, de azt is élveztem, ugyhogy nem kell félteni ilyen téren :)
@ 2008.05.21. 18:51:07
Apuka nagyon felelőtlen, nem családdal kéne.
Nade tegye az fel a kezét közületek aki még sosem szabálytalankodott közűton, nem akarta kiélni magát. Nem akart a segge alá egy izom kocsit hogy mindenkit szarráalázzon.
Én elég nyálcsoorgatva nézegetem a gumballos videókat, és szeretnék a helyükben lenni.
Letolni mindenkit egy ferrarival.
Persze nem kisgyerekkel, neki télleg max pályán mutatni az érzést:)
Nade tegye az fel a kezét közületek aki még sosem szabálytalankodott közűton, nem akarta kiélni magát. Nem akart a segge alá egy izom kocsit hogy mindenkit szarráalázzon.
Én elég nyálcsoorgatva nézegetem a gumballos videókat, és szeretnék a helyükben lenni.
Letolni mindenkit egy ferrarival.
Persze nem kisgyerekkel, neki télleg max pályán mutatni az érzést:)
29 Palms 2008.05.22. 02:35:22
GabriSanyi,
Nem megy ki a pályára, mert ott van kanyar. Jön valami lapos kis izé, körbeautózza, aztán anyukában összeomlik a világkép az erős férfiről aki méltó ura és parancsolója, a gyerekek sírnak, apuka izzad és sík ideg, kinek jó ez? Bezzeg a városban, ahol senki sem akar versenyezni, ott minden stimmel, boldog a család. A győzelem kizárólag a megfelelő ellenfél és körülmények kiválasztásán múlik.
@
Félig felemelem a kezem. Ki szoktam élni magam ott ahol
- a kutya se jár. És ezt annyira komolyan gondolom, hogy ha az adott útszakasz mellett teszem azt éppen állatok legelnek, megfordulok és hazaviszem mind a 280 lovat a pincegarázs mélyére. Ez így normális, az én szórakozásom kárát más ne lássa.
- de ha mégis jönne másik autós, mindent belátok annyira, hogy bőven lefékezzek mire odaér(ek)
- szabad (pálya + német autópálya), valamint gokart
Azonban a közlekedéssel eltöltött időm 95%-át kisautóban, vagy hosszú távú utazásnál bálnacsemetében töltöm. Ez van, repcsire nem ülök, marad az autó. És próbálok abból kiindulni, hogy a többiek ugyanúgy el akarnak jutni valahova, lehet már ők is letoltak egy 8 órás műszakot a kormánynál, lehet életükben először járnak erre, nem biztos hogy a versenyzés izgalmára vágynak.
Már volt szerencsém hasonló Audi A6-oshoz. A hátsó ülésről próbáltunk kiszedni egy nőt egy autóstársammal, az első két ülésre próbáltunk nem odanézni, mert akik ott ültek, szétroncsolt halottak voltak. Teherautóba rohanni nem egy életbiztosítás.
Tavalyelőtt ősszel autópályán majdnem belerohantam hajnali 3 körül egy autóroncsba. Enyhe köd is volt, kanyar után. Megálltam, telefon, majd visszafutottam egy lámpával. Bár éreztem hogy nem, ezt nem lehetett túlélni, csak az 5. ajtó maradt ép, az autó eleje jóformán eltűnt, a tető is...de azért hátha...és csak odamentem. Nem kellett volna. A mai napig előfordul hogy néha a legváratlanabb pillanatban megfeszül minden izmom és bevillan az a kép. Biztos szerették az autózás örömét ők is, gyarapíthatták volna a videókat is sok vicces és vidám pillanattal, családi boldogsággal, de a millióegyedik kanyar nem sikerült. Apuka és anyuka sajnos kicsit szétesett egy ködös novemberi éjszakán, lezárva kitört nyakú és félig leszakadt fejű gyermekük rövid földi pályafutását. 3 gondosan lezárt koporsó. Ámen.
Jó éjszakát.
Nem megy ki a pályára, mert ott van kanyar. Jön valami lapos kis izé, körbeautózza, aztán anyukában összeomlik a világkép az erős férfiről aki méltó ura és parancsolója, a gyerekek sírnak, apuka izzad és sík ideg, kinek jó ez? Bezzeg a városban, ahol senki sem akar versenyezni, ott minden stimmel, boldog a család. A győzelem kizárólag a megfelelő ellenfél és körülmények kiválasztásán múlik.
@
Félig felemelem a kezem. Ki szoktam élni magam ott ahol
- a kutya se jár. És ezt annyira komolyan gondolom, hogy ha az adott útszakasz mellett teszem azt éppen állatok legelnek, megfordulok és hazaviszem mind a 280 lovat a pincegarázs mélyére. Ez így normális, az én szórakozásom kárát más ne lássa.
- de ha mégis jönne másik autós, mindent belátok annyira, hogy bőven lefékezzek mire odaér(ek)
- szabad (pálya + német autópálya), valamint gokart
Azonban a közlekedéssel eltöltött időm 95%-át kisautóban, vagy hosszú távú utazásnál bálnacsemetében töltöm. Ez van, repcsire nem ülök, marad az autó. És próbálok abból kiindulni, hogy a többiek ugyanúgy el akarnak jutni valahova, lehet már ők is letoltak egy 8 órás műszakot a kormánynál, lehet életükben először járnak erre, nem biztos hogy a versenyzés izgalmára vágynak.
Már volt szerencsém hasonló Audi A6-oshoz. A hátsó ülésről próbáltunk kiszedni egy nőt egy autóstársammal, az első két ülésre próbáltunk nem odanézni, mert akik ott ültek, szétroncsolt halottak voltak. Teherautóba rohanni nem egy életbiztosítás.
Tavalyelőtt ősszel autópályán majdnem belerohantam hajnali 3 körül egy autóroncsba. Enyhe köd is volt, kanyar után. Megálltam, telefon, majd visszafutottam egy lámpával. Bár éreztem hogy nem, ezt nem lehetett túlélni, csak az 5. ajtó maradt ép, az autó eleje jóformán eltűnt, a tető is...de azért hátha...és csak odamentem. Nem kellett volna. A mai napig előfordul hogy néha a legváratlanabb pillanatban megfeszül minden izmom és bevillan az a kép. Biztos szerették az autózás örömét ők is, gyarapíthatták volna a videókat is sok vicces és vidám pillanattal, családi boldogsággal, de a millióegyedik kanyar nem sikerült. Apuka és anyuka sajnos kicsit szétesett egy ködös novemberi éjszakán, lezárva kitört nyakú és félig leszakadt fejű gyermekük rövid földi pályafutását. 3 gondosan lezárt koporsó. Ámen.
Jó éjszakát.
Lally 2008.05.22. 07:56:06
Nem irigyellek Palms...Hál'Istennek még nem kellett balesetes sérültet mentenem.
@ 2008.05.22. 12:24:22
Palms:
miben van az a 280 ló ha szabad megkérdezni?
Sajnos nekem halt meg ismerősöm (általános osztálytárs) közúti balesetben, hülye volt a sofőr, gyorshajtás. Sok ilyenről hallottam én is. Látni szerencsére még sosem.
3 - oddal teljesen egyetértek.
miben van az a 280 ló ha szabad megkérdezni?
Sajnos nekem halt meg ismerősöm (általános osztálytárs) közúti balesetben, hülye volt a sofőr, gyorshajtás. Sok ilyenről hallottam én is. Látni szerencsére még sosem.
3 - oddal teljesen egyetértek.
GabstarDeLuxe 2008.05.22. 15:09:36
Palms:
igen ez ígyvan, dehát nemis versenyzésre van ez kitalálva, hanem német autópályán 250-re tempomatolt suhanásra. Pályára inkább pl. Caterhammal mennék, abba nem fér a család meg a gyerekülés...de nembaj, úgyis mire tényleg élveznék az utazást már lekerülnek az ülésmagasítóról. Meg bár a pálya biztonságosabb mint a közút, akkor se játszanék szívesen más életével...
igen ez ígyvan, dehát nemis versenyzésre van ez kitalálva, hanem német autópályán 250-re tempomatolt suhanásra. Pályára inkább pl. Caterhammal mennék, abba nem fér a család meg a gyerekülés...de nembaj, úgyis mire tényleg élveznék az utazást már lekerülnek az ülésmagasítóról. Meg bár a pálya biztonságosabb mint a közút, akkor se játszanék szívesen más életével...
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.22. 17:05:56
lehet hogy nem pályára vannak kitalálva, valamiért mégis mostanság a gyártók kiviszik az összes nagy batárjukat a nordschleifére és nem ugy tünik mintha ott nem tudnának kanyarodni...PR és a számok háborúja...persze tény hogy egyátalán nem oda valók, de ott lehet igazán kihasználni azt az erőt amit beléjük pakoltak (a számháború miatt), és ha már benne van, én pályán ki is használnám, pl a videón látható audit is. de pl ott van az új RS6 kombi, baszhatja az 580 lovat mikor kerek 2 tonna, na azt elítélem, iszonyat nehéz, és akárhány 3betűse is van, a fizikával ugysem baszhat ki...már a videóban az s6-is érdekesen viselkedhet az 1,6 tonnával...ha meg közúton akarsz a sok lóval bizonyítani, akkor te leszel a következő akinek a maradványait Palms megtalálja. mert akármilyen új is az autó, egy bizonyos sebesség felett meghalsz. legfeljebb az újabbakban nagyobb csendben, kényelemben és sebességgel :)
@ 2008.05.22. 18:47:04
Egyszerű, nem kell annyival menni hogy leszállj az útról. De ez nem egyenlő azzal hogy lassan kell menni, úgy írod, mintha törvényszerű lenne hogy aki közúton gyorshajt az meghal.
Nordschleiffében pedig pont az a jó szerintem hogy jól imitálja a közutat. Rosszabb minőségű burkolat, kanyarok, dombok, kis bukótér, hosszú pálya. Tehát pl azt is mérhetnék a gyártók mennyi idő alatt tépnek le a balatonra pestről, nem pályán. Persze faluk meg forgalom nélkül.
Nordschleiffében pedig pont az a jó szerintem hogy jól imitálja a közutat. Rosszabb minőségű burkolat, kanyarok, dombok, kis bukótér, hosszú pálya. Tehát pl azt is mérhetnék a gyártók mennyi idő alatt tépnek le a balatonra pestről, nem pályán. Persze faluk meg forgalom nélkül.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.22. 20:51:40
és valójában épp ezt teszik, mert tesztelik az autók állóképességét és úttartását a nordschleifén, meg a futóműbeállításokat, csak emmellett a PR részleg is dolgozik...csak ők a számokra hajtanak...egy bizonyos sebesség felett meg ugyis meghalsz. ezt továbbra is tartom, nem kell gyorshajtani ennyi, az autók biztonsági rendszereit nem arra tervezték...
@ 2008.05.22. 22:14:52
Hát igen, PR, van is egy Zondás, rekordidős poszterem:P
Nem 250re terveznek ma egy mercit? Persze jön egy kanyar elszállsz ugyanúgy. De szerintem lehet gyorshajtani, ésszel. Amiket én vezetek, azokban meg összesen az övfeszítő a biztonsági rendszer:P
Te sose hajtasz gyorsan? Szerinted nem jó érzés? Akárcsak a 120 egy kellemes útszakaszon? Mondjuk már ennyivel is előzi az ember a közlekedők 80%át.
Nem 250re terveznek ma egy mercit? Persze jön egy kanyar elszállsz ugyanúgy. De szerintem lehet gyorshajtani, ésszel. Amiket én vezetek, azokban meg összesen az övfeszítő a biztonsági rendszer:P
Te sose hajtasz gyorsan? Szerinted nem jó érzés? Akárcsak a 120 egy kellemes útszakaszon? Mondjuk már ennyivel is előzi az ember a közlekedők 80%át.
29 Palms 2008.05.23. 01:40:19
Valóban kissé környezetidegen lenne egy ilyen Audi a pályán, de ha valaki otthonhagyja a "letollakmeghalsz" mentalitást és élvezi hogy bátran próbálgathatja a határokat, akkor bőven jó lesz. A Caterham meg marad az ínyenceknek, az agyam racionálisabb fele sosem emésztené meg. ;) És ne feledjük hogy dolgozik a miluman által említett marketing, méltatlan módon önjelölt gyorsulóbajnokok alá tolva az utak királyait. Néha sajnálom ezeket az öregebb gépeket, hogyan csúsznak egyre lejjebb.
@
Boxster S
Nem a gyorshajtással van a gond, bár ez mostanában divatos téma. Azért egy autópályán 160-180 nem egy kezelhetetlen szituáció. Olvasgatok néha autós fórumokat, és nem értem hol a probléma. Figyelni kell a tükröt, ha gyorsabban jön valaki elengedem, ha meg lassabb mint én, elmegyek mellette. Elképesztő mennyi ember tud ebből tragédiát csinálni, pedig amíg világ a világ, ez így marad, lesznek gyorsabbak és lassabbak, az egyetlen út ha megtanulunk kicsit együttműködni a többiekkel.
Az érem másik oldala, hogy van egy határ, ami felett a többieknek is nehezebb alkalmazkodni. Béla bácsi enyhe szinuszhullámban hazabiciklizve a kocsmából felkészül lelkileg a falun 80-al átdöngető kamionokra, de a 170-nel érkező önfeledten videózó családra nem. Ez már nagyon könnyen válhat kezelhetetlen szituációvá. Ha ezt megértené úgy nagyjából mindenki, az már egy jó kezdet volna. :)
@
Boxster S
Nem a gyorshajtással van a gond, bár ez mostanában divatos téma. Azért egy autópályán 160-180 nem egy kezelhetetlen szituáció. Olvasgatok néha autós fórumokat, és nem értem hol a probléma. Figyelni kell a tükröt, ha gyorsabban jön valaki elengedem, ha meg lassabb mint én, elmegyek mellette. Elképesztő mennyi ember tud ebből tragédiát csinálni, pedig amíg világ a világ, ez így marad, lesznek gyorsabbak és lassabbak, az egyetlen út ha megtanulunk kicsit együttműködni a többiekkel.
Az érem másik oldala, hogy van egy határ, ami felett a többieknek is nehezebb alkalmazkodni. Béla bácsi enyhe szinuszhullámban hazabiciklizve a kocsmából felkészül lelkileg a falun 80-al átdöngető kamionokra, de a 170-nel érkező önfeledten videózó családra nem. Ez már nagyon könnyen válhat kezelhetetlen szituációvá. Ha ezt megértené úgy nagyjából mindenki, az már egy jó kezdet volna. :)
@ 2008.05.23. 02:39:26
Wow egy porsche. Grat:) Pályán voltál már vele? Vagy mennyire fesegetted már a határait?
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.23. 03:20:56
az egy igenkellemes gépezet lehet :) respect érte, egész biztos jó kezekben van...
terezgatya 2008.05.23. 10:28:32
Aszódon rögzítették a felejthetetlen képsorokat és a rendszám is jól látszik... Ha már ilyen okos, hogy fel is teszi a netre, megérdemli, hogy feljelentsék.
Most lazán átlépünk egy ilyen felvétel felett, persze ha úgy végződött volna, mint a mecseki motoros, akkor... Pl: kihajt elé egy kocsi, a két kisgyerek meg átrepül a kamera előtt, kiveri az első szélvédőt és meghal. Jó móka.
Pokolra jutsz és megdöglessz.
Most lazán átlépünk egy ilyen felvétel felett, persze ha úgy végződött volna, mint a mecseki motoros, akkor... Pl: kihajt elé egy kocsi, a két kisgyerek meg átrepül a kamera előtt, kiveri az első szélvédőt és meghal. Jó móka.
Pokolra jutsz és megdöglessz.
Apuka 2008.05.23. 11:05:18
BTO 2008.05.24. 11:34:29
kedves apuka és anyuka!
1 satufék ha bejött volna meik gyerek marad épen???
nem kell ütközni.
a kisgyerek szervezete nem bir ki magas negativ G-t.
gratula egyébként hogy a faxságot még le is videozták.
1 satufék ha bejött volna meik gyerek marad épen???
nem kell ütközni.
a kisgyerek szervezete nem bir ki magas negativ G-t.
gratula egyébként hogy a faxságot még le is videozták.
Rocko- 2008.05.24. 12:47:15
valószínűleg a gyerekek épebbek nmaradtak volna. a csontok hajlékonyabbak fiatal korban, és ők be voltak kötve. az apuka nem.
@ 2008.05.24. 14:56:15
Most nem a gyorshajtók védelmében, de aki keresztül akar menni az úttesten, annak ugye nemárt körülnézni. Audit meg ráadásul még hallani is lehet.
Balesetnél persze egyértelmű hogy a gyorshajtó a hibás, de a gyakogos meg miért nem néz körül saját maga érdekében?
Balesetnél persze egyértelmű hogy a gyorshajtó a hibás, de a gyakogos meg miért nem néz körül saját maga érdekében?
Rocko- 2008.05.24. 15:13:58
baleset az abból adódik, h a körülnézés UTÁN kerül oda az, aki nem odavaló.
garázdabillegető 2008.05.24. 23:24:44
Segítene valaki a tisztelt tárSaságból megérteni azt, hogy az a faszi, aki elütötte a nagymamit és a 20 hónapos unokáját, miért nem érzi magát hibásnak, ha a zebra közepén nyírta ki a lúzereket?
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.25. 00:00:12
talán mert egy gecibogyó, egy aljas senkiházi akit faszkorbáccsal kéne megverni? valószínűleg ezért :) f@szfej.
@ 2008.05.25. 12:05:31
Ezt nem lehet megérteni, hülyék mindigis voltak lesznek.
29 Palms 2008.05.25. 12:51:18
@
4017 km alatt megtanultam tisztelni a dühét, rájöttem miért hívnak egy Porschét mindig Porschénak és nem Pori vagy Porcsi. Nagyon ritkán jutok el pályára, évente 1-2 alkalom, sok az egyéb dolog. A Boxster majd 5-6000 km után megy, addig nem bántom...nem mintha minden képességem meglenne hozzá. Voltunk néptelen utakon, de ami ott nekem élmény volt, az az autónak ujjgyakorlat. A másik dolog, hogy 10 évesen is bármikor meg mernék venni egy Boxstert, ha nem törték előtte ronggyá.
A gyalogosokkal kapcsolatban megint valamiféle kétoldalú íratlan kölcsönös együttműködés a megoldás. Ezt mondjuk egy KRESZ jellegű szabálykönyvben megfogalmazni szinte lehetetlen, de elfogadni nem. Azaz: kedves gyalogosok, nézzetek jól körül, figyeljetek minden sávra, ne lépjetek elém féktávon belül, ne kényszerítsetek váratlan manőverre, és használjátok a zebrát, mert ott számítok és figyelek rátok. Arra nem biztos, hogy a 4 sávos úton rohangáltok a kocsik között. Cserébe el foglak benneteket engedni, nem megyek át a piroson csak mert gyalogátkelőhely van mögötte, nem fogok gyorsan menni egyik városban sem, nem fogok buszmegállóba csapódni közétek, nem járok műszakilag megkérdőjelezhető állapotú járművel, nem a csajokat figyelem a túloldalon, nem mobiltelefonálok kocsiban, és nem fogom rátok húzni a kormányt ha ki mertek elém lépni. Ennyi lenne, és mindenki hazaér élve.
Garázdabillegető,
Lehet az én hibám, de némi élt érzek a "tisztelt társaság" kifejezés és a kérdés mögött. Sokszor elhangzott már, hogy nem a felelőtlenséget támogatja itt senki sem. Személy szerint senkit nem beszélnék le a sebességvágyáról, vagy hobbijáról, autómániájáról, de azt nem tudom elfogadni, hogy ehhez mások biztonságával kell játszani. Van lehetőség arra, hogy ezt kontrollálhatóbb, biztonságosabb körülmények között műveljék emberek, és ha csak néhányat sikerül odaterelni, már megérte Scheertinek blogolni.
Nem tudjuk megérteni és elmagyarázni miért nem érzi magát hibásnak a sofőr. Valószínűleg azért, mert meg akarja úszni. Nem ismeri be, vizsgálat, időt nyer, közben ki lehet találni hogy nem fogott a fék, vagy épp akkor volt pillanatnyi elmezavara, amiért őt hibáztatni nem lehet. Esetleg időközben meg lehet lépni külföldre, vagy csak szimplán kitalálni bármit amiért őt nem lehet megbüntetni. Persze hogy hibás volt, ez nem kérdéses. Egy nagymama a 20 hónapos unokájával nem tud előugrani a semmiből. Remélem lesznek olyanok akik nem hagyják hogy elüljön az ügy, és egy felfüggesztett 3 hónapos elzárással elsétáljon az "úriember".
4017 km alatt megtanultam tisztelni a dühét, rájöttem miért hívnak egy Porschét mindig Porschénak és nem Pori vagy Porcsi. Nagyon ritkán jutok el pályára, évente 1-2 alkalom, sok az egyéb dolog. A Boxster majd 5-6000 km után megy, addig nem bántom...nem mintha minden képességem meglenne hozzá. Voltunk néptelen utakon, de ami ott nekem élmény volt, az az autónak ujjgyakorlat. A másik dolog, hogy 10 évesen is bármikor meg mernék venni egy Boxstert, ha nem törték előtte ronggyá.
A gyalogosokkal kapcsolatban megint valamiféle kétoldalú íratlan kölcsönös együttműködés a megoldás. Ezt mondjuk egy KRESZ jellegű szabálykönyvben megfogalmazni szinte lehetetlen, de elfogadni nem. Azaz: kedves gyalogosok, nézzetek jól körül, figyeljetek minden sávra, ne lépjetek elém féktávon belül, ne kényszerítsetek váratlan manőverre, és használjátok a zebrát, mert ott számítok és figyelek rátok. Arra nem biztos, hogy a 4 sávos úton rohangáltok a kocsik között. Cserébe el foglak benneteket engedni, nem megyek át a piroson csak mert gyalogátkelőhely van mögötte, nem fogok gyorsan menni egyik városban sem, nem fogok buszmegállóba csapódni közétek, nem járok műszakilag megkérdőjelezhető állapotú járművel, nem a csajokat figyelem a túloldalon, nem mobiltelefonálok kocsiban, és nem fogom rátok húzni a kormányt ha ki mertek elém lépni. Ennyi lenne, és mindenki hazaér élve.
Garázdabillegető,
Lehet az én hibám, de némi élt érzek a "tisztelt társaság" kifejezés és a kérdés mögött. Sokszor elhangzott már, hogy nem a felelőtlenséget támogatja itt senki sem. Személy szerint senkit nem beszélnék le a sebességvágyáról, vagy hobbijáról, autómániájáról, de azt nem tudom elfogadni, hogy ehhez mások biztonságával kell játszani. Van lehetőség arra, hogy ezt kontrollálhatóbb, biztonságosabb körülmények között műveljék emberek, és ha csak néhányat sikerül odaterelni, már megérte Scheertinek blogolni.
Nem tudjuk megérteni és elmagyarázni miért nem érzi magát hibásnak a sofőr. Valószínűleg azért, mert meg akarja úszni. Nem ismeri be, vizsgálat, időt nyer, közben ki lehet találni hogy nem fogott a fék, vagy épp akkor volt pillanatnyi elmezavara, amiért őt hibáztatni nem lehet. Esetleg időközben meg lehet lépni külföldre, vagy csak szimplán kitalálni bármit amiért őt nem lehet megbüntetni. Persze hogy hibás volt, ez nem kérdéses. Egy nagymama a 20 hónapos unokájával nem tud előugrani a semmiből. Remélem lesznek olyanok akik nem hagyják hogy elüljön az ügy, és egy felfüggesztett 3 hónapos elzárással elsétáljon az "úriember".
Foximaxi 2008.05.31. 01:44:00
Huuudejóóóvagy! :)
Ennyit tudok hozzáfűzni kb. Ha kétszer feldobta volna a gyereket és elkapja, akkor is kb ennyire vicces lett volna neki. És akkor nem csinál magából majmot.
Kérem a következőt!
Ennyit tudok hozzáfűzni kb. Ha kétszer feldobta volna a gyereket és elkapja, akkor is kb ennyire vicces lett volna neki. És akkor nem csinál magából majmot.
Kérem a következőt!
DPP 2008.06.01. 13:54:58
hát igen Aszód city...