S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Nagyvonalú és vendégszerető oroszlán

2008.08.29. 09:09 scheerti

Nagyon régen nem volt poszt, ez tény. Mégis napról-napra van néhány száz ember, aki értékes perceket áldoz arra, hogy megnézze, mi történik ezen az oldalon. Végtelenül hálás vagyok, hálám jeléül pedig itt egy videó 1992-ből.

 

 

Azért az rendkívül mulatságos, hogy a " megjelenése tekintélyt parancsoló" mondatrész közben egy olyan 205-öst mutatnak, amelynek az abroncsait ma bármelyik 250 köbcentis motoron körberöhögnék.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr14638884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2008.08.29. 18:49:10

Nekem megakad a video olyan 5mpnél:(

Rocko- 2008.08.31. 13:47:16

madbalee 2008.08.29. 18:49:10
vmi flahssel témával akad a böngésződ, nekem is szokott v a coment:commal v a lánglovagokal, de nem tudom még melyikkel. :)

29 Palms 2008.08.31. 22:59:59

Már akartam is reklamálni...

ironmemberneck 2008.09.01. 00:53:38

Ejnyebejnye kedves fiatal barátom!és száz évvel korábban a lőcsös szekérnek még vékonyabb és "peresebb" abroncsai voltak.
A fiad meg majd rojtosra röhögi magát a mostani kedvenc presztizsautódon.

(sose felejtsd el: "már a régi görögök is ismerték a pinát")

Rocko- 2008.09.01. 07:44:20

ehehe, pedig nem is voltál indexen scheerti. :D

ironmemberneck: ha nem csak ideokádnál, hanem körbe is néznél, akkor tudnád, h a Pug, korántsem a szerző kedvenc márkája. de sebaj, nyugodtan feküdhettél le, h jól odamondtál. :)

ironmemberneck 2008.09.01. 09:50:59

Na Scheerti, most aztán úgy meg vagy védve, hogy még!

(Ilyen barátok mellett mi szükség ellenségekre?)

Rock(agyú) ifjú ember, nem csodálkozom rajtad, elvégre olvastam a PISA jelentést. Azért felhívom becses figyelmedet, hogy az "okádni" szó a magyar nyelvben nem azt jelenti, hogy "egy blogbejegyzés írójának figyelmét udvarias formában felhívni arra, hogy nem minden lehetséges szempontot vett figyelembe".
Ami a szerző márkapreferenciáit illeti, azzal úgy vagyok, mint a bakter a rétisassal. (Ugyebár a rétisas kurvára magasan szárnyal, viszont a baktert mindez kurvára hidegen hagyja.)
Ettől függetlenül nyújtok uraságodnak némi segítséget. Hozzászólásomban még annyira sem közelítettem a márkakérdést, mint uraságodat az általános műveltség. KIZÁRÓLAG az abroncsok általános méreteinek időbeli változásaira és az adott kor emblematikus (a gyengébbek kedvéért: "menő", "kúúúúl") eszközei pár év elteltével megváltozó megítélésének lehetőségére tettem célzást. (hogy ezen mi sértőt találhattál?)

Sebaj, fiatal vagy, még kinőheted. Azért jusson eszedbe, hogy a régi görögök a fentebb említett szerven kívül még ismerték annak ellenkező nemű párját, mondhatni kiegészítőjét, ezért nyugodt lehetsz, TÉGED IS azonnal felismernének.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.09.01. 10:01:31

Nem is olvastam a kommenteket, elnézést. Nincs azzal baj, hogy figyelmeztetsz, de azt nem árt tudnod, hogy első autóm egy Fiat Uno volt, 135/85-ös(ha jól emlékszem) gumikkal, ami szintén keskeny. Tudom én, hogy mi volt az akkori kor trendje, talán ma sem kellene minden családi egyterű alá 195-205-ös papucs. A francia autókat en bloc nem szeretem, viszont ezt a posztot nem ezért írtam. Csak érzékeltetni akartam, hogy az akkoriban még elfogadható méret újabban mankókeréknek is kevés lenne. De ugyanezt leírhatnánk a lóerők, a súly, a komfort függvényében is. Ne veszekedjenek, uraim, jobb a béka. Izé, béke.

ironmemberneck 2008.09.01. 10:23:23

Egy autó választása (az adott lehetőségekekn belül) legalább annyira ízlés kérdése mint barátnőt választani. Egyszóval, a legbensőségesebb magánügy.
Amúgy az én első kocsim egy Röppentyű utcai Warszawa volt. Ha jól emléxem 6.50X16 DIAGONÁL! virsliken. És az első motorom egy Csepel 125, az abroncsméretre nem emlékszem, de abban az időben még elfogadott volt a tükörre kopott futófelület "megvágása", csak az vot a fontos, hogy a kordot még ne érje a penge. Ha defektem volt, előkerült a saller (NEM egyenlő a pofonnal!), sok belsőn több volt a folt mint az eredeti anyag. Képzeld el EZZEL milyen egyenesfutása, úttartása volt s kecskének! 30 foknál jobban bedőlni maga a halálfélelem.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.09.01. 11:16:43

Ó, igen, tudom mit jelent a gumit sallerezni. Talán még mindig megvan a régi Riga belső, amiből sallert lehet készíteni, ha épp nincs kéznél a zöld javítókészlet.

A 125-ös Csepel ha jól emlékszem, 19-es kerekeken futott, talán 2,5" széles gumikon.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.01. 18:45:34

Szarok ezek a régi szarok szar vékony gumival.
A Warszawa meg nem embernek való.
Mit tudtok recskázni ezeken az öreg szarokon :)))))
Vén embernek vén autó, fiatalnak szupersportkocsi. Cammogjanak a kalapos taták, akik még a Röppentyű utcában vették át a MEO-s úrtól a Warszawát :)

ironmemberneck 2008.09.02. 14:09:49

Akkora igazad van Puki, mint ide Canberra!
És képzeld, azok a szar vékony gumik ráadásul még diagonál szerkezetűek is voltak! Kohóba az összes régi szarral!
(Azért a Warszawa nagyobb, kényelmesebb és GYORSABB volt mint a Trabant és fogyasztásban se volt sokkal rosszabb. Tudom Trabim is volt 3.)
És az ENNYIRE öreg szarok biza ma már inkább csak recskázásra valók mint közlekedni.
Azért ugye nem akkora baj, nem számít pedofiliának, liliomtiprásnak, hogy mekegő vénség létemre inkább mégis egy újabb járgányt hajtok? Tudod, az én koromban jól esik már az öreg csontoknak a fűthető villanyos ülés, a fájós deréknak az állítható deréktámasz meg a masszír. A szélvédő elé betámasztott Sokol rádió helyett is jobb, ha az onokám csinál ollan fényeskorongot jóféle operettel meg magyarnótával oszt béhagyintsa oda középre a résbe, nekem meg csak a gombot kell nyomogatnom a kormányon. A szupersportkocsit nemtom mijjazistencsudája, azé' tavalyelőtt, mikor azok a fránya röndérek bévonták a jogosítványomat (penig meg se hótt senki, mikó az az eszeveszett ámokfutó a pótos sóderos ifával mindenáron meg akart előzni az 51-esen) Sebaj, nem jogsi kell a haladáshon, hanem ótó meg bendzin. A kalpagomtú meg coki, még hatvankettőbe vettem a korvinba, amikó mekkaptam a nagyoktszocforr ünnepjin a jutalmat. Valódi endéká műbőr, ebbül még nem sajnátták az anyagot!
A Röppentyűben meg nem vót mejós. Az csak a csepeli újautótelepre járt, a használtakhoz nem.
Na 'stenmegálgyon.

ironmemberneck 2008.09.02. 14:17:30

Vazze, kimaradt:
...sóderos ifával mindenáron meg akart előzni az 51-esen) nékiadtan a kissebbik onokavejemnek az ezeröcsi ladát. Az ugye avvót? (Kényelmetlen, hangos, zörgős, oszt minden kanyarban faróni akar.) Sebaj, nem jogsi...

Nnna! Így érvényes!

csiky944 2008.09.02. 20:27:14

ha szépen megkértek megnézem milyen gumi van a Csepelen,az enyimen elöl még az eredeti van :)
süti beállítások módosítása