S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

2 hengeres Simson

2008.10.10. 11:40 scheerti

Prokee újabban robogózik, talán ezért néz motoros videókat is, nemcsak Trabantokat. Mielőtt olasz robogót vásárolt, azért finoman megkérdezte, hogy a Simson játszik-e, mint városi motor? A keletnémet őrület, ugye. Aztán szerencsére rendes robogót vásárolt, persze kétüteműt. Néhány napja azonban bedobta a közösbe ezt a videót, amin még én is meglepődtem.

 

2 hengeres Simson? Mennyémá'. Pedig volt olyan, az ikerhengeres S100-as, de az csak prototípus volt, és két S50-esből épült, nem 51-esekből. Bizonyára klassz motor lett volna, de a nagyobb lökettérfogatú motorok gyártását az MZ-re osztotta az NDK kormánya, tehát a 100 köbcentis 11,5 lóerős Simson mehetett a süllyesztőbe, mint a legtöbb izgalmasnak ígérkező tanulmány a Keleti Blokkban. Az ésszerűség jegyében, natürlich. Lelkük rajta, talán már ők is bánják a dolgot. Vagy nem.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr75706583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GabstarDeLuxe 2008.10.11. 15:25:41

Az a hang...kell egyet építeni:D

Miklós 2008.10.12. 14:27:11

Most majdnem akartam írni, hogy, depedigezs51esblokk, csak aztán némi gondolkodás után rájöttem, hogy valószínűleg nem az eredeti prototípus van a videón:) Amúgy tényleg jó hangja van, kicsit olyan Jawa-s nekem. Kár, hogy nem mennek vele, mert első hallásra biztosan jól ugrik.

SzMiki 2008.11.16. 12:50:04

Kedves előttem szóló!
ez 51-es blokk, az eredeti prototípus s50-es blokkokból készült, képet találhatsz róla az eredetisimson.hu-n az albumok alatt, a "Suhl" albumra kattintva. Az nem igazán hasonlít erre.

yxcvbnma 2009.03.29. 20:15:26

hmm, mindkét hengert felfúrni 100 köbcentire, és hajrá. Bár főtengely bírja e ?:)
süti beállítások módosítása