Felejtsd el gyorsan az OCC enyhén giccses "choppereit", és a katalógusokból összelegózott motorokat. Ha tényleg egyedi motorra van szükséged, akkor a megoldást az olaszoknál kell keresni, pontosabban Maranelloban, a Ferrari szűkebb hazájában. Az olasz autógyár valamiért sosem gyártott motort, ami talán érthető, hiszen az öreg Enzo talán csak akkor engedte volna, hogy kétkerekű Ferrari készüljön, ha az imádott Scuderia sorsa múlott volna rajta. Később sem törtek ilyen babérokra a fejlesztők, ők a legkiválóbb sportkocsikat gyártják, híres olasz motorokból van épp elég.
1995-ben azonbana David Kay Engineering úgy döntött, hogy a Ferrarival egyeztetve legyárt egy motorkerékpárt, amibe a Ferrari bele is egyezett. Egyetlen darab készült, hivatalos típusjelzéssel: SF-01M
A 900 köbcentis négyhengeres motor forgattyúsházát és kipufogóit feketére festették, maga a motor természetesen piros (egy Ferrari motort más színben el se tudnék képzelni). A forma még a 90-es évekhez viszonyítva is inkább a retró irányzatot követi, a levegőbeömlőkkel nyilván a sportkocsiját akarták utánozni, több-kevesebb sikerrel. Lényegében ezek, és az ágaskodó paripa azok, amelyekből kiderülhet, hogy nem egy egyszerű japán custom vassal van dolgunk.
Állítólag néhányszor ki is próbálták, a végsebessége 256 km/h, ami ugyan nem világcsúcs egy ekkora motortól, de minképp említésre méltó teljesítmény. Talán nem titok, hogy a kor legmodernebb anyagait használták fel az építésénél, ezért a súlya mindössze 172 kg. A jó hír, hogy eladó. A rossz az, hogy 60 millió forint körüli árat remélnek érte.
Ezt a motort soha nem ismerné fel senki az utcán, nem fordulnának utána a lányok, és a custom műsorokon cseperedő kiskölykök sem vennének körbe kamerás mobillal, hogy készíthessenek egy képet a motorodról. De a tudat, hogy tiéd az EGYETLEN kétkerekű Ferrari...na az, odabasz!