S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Ken Block: Kimaradt jelenetek

2009.04.10. 10:53 scheerti

Mindig félve nézem meg a mostanában vetített filmek legvégét, ugyanis a hollywoodi pénzcsinálók legtöbbször ezeket is telenyomják erőltetett és megrendezett bakikkal, miközben a stáblistát látjuk. Különösen azért gyűlöletes ez, mert jellemzően a legjobb filmzenét szokták vele szétütni, hogy miért, arról ne kérdezzen senki, én se értem.

Ken Block esetében nem éreztem így, egy percig sem tudtam komolyan venni ezt az embert, pedig én is elengedtem néhány basszameget, mikor a driftes-ralis videóját láttam. A tiszteletet megérdemli, láttam mit művelt az autóval, félelmetes látvány volt, még így is, pláne ha az ember mellette ült volna. De Ken akkor is egy életművész bohóc, aki képes fogadásból 50 métert ugratni egy versenyautóval. Több levelezőn ment körbe az eredeti videó, mint a szoksásos gyerekrablós Hoax, amit mindenki hetente megkap kínos pontossággal. Olyanoktól is jött az őrült Subarus pörgés, akik gyűlölik az autókat, és undorral néznek mindenkire, aki nem_rendeltetészerűen_használja.

Aztán ma megkaptam a kimaradt jeleneteket is. Azonnal megnéztem. Olyan helyről jött, ahol értenek az ilyesmihez. Ráadásul nagyon kíváncsi voltam, hogy az USA ügyeletes ralis-driftes hülyegyereke éppen mivel szórakoztatja magát, meg úgy egymillió embert, aki a videót eddig látta. 

 

 

Azt kell mondjam, nem csalódtam. Épp ilyesmit vártam egy nagyra nőtt gyerektől, aki ha eddig belevágott valamibe, abban biztosan sikeres lett. És a hihetetlen az, hogy hiába van a videó teletűzdelve mindenféle reklámmal, az ember akkor is végignézi legalább kétszer. 

Ken Block jól érzi magát és közben pénzt keres vele. Ez az ember egy átkozott zseni!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr851057365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2009.04.13. 18:16:15

Pöpec vid, csak itt motoszkál a kisördög bennem:

hogy Nálunk az okosok erre is megmondanák a tutit... háromszor is:

1. Úgy hogy lebontom a kocsi hátulját, én is megcsinálom

2. ~300 lóval könnyű, csinálja meg egy zsugormocis ladával

3. Hegynek le meghalna

;)

A_Vajda 2009.04.14. 14:07:29

a második ponthoz annyit, hogy jelen esetben az a 300 ló 600 lesz. 523 egészen pontosan a kerekeken mérve, ami 600+ feletti főtengelyen mértet ad.

rognork 2009.04.15. 13:58:02

basszájba...
ez tutira ufó

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.30. 17:40:16

Hibátlan...
A lezúzást meg azt hiszem a videó többi része kompenzálja...

Marc94 2009.05.05. 19:55:06

cool csak kéne valami új is:DDDD

Gerysson 2009.05.25. 01:30:42

Szerintem sok gyakorlással, megfelelő technikai feltételekkel sokan megtudnák ezt csinálni, hisz ezeknek ez az életük más dolguk nincs!
süti beállítások módosítása