Kevesen tudják, hogy az oldalkocsis motort nehezebb vezetni, mint a kétkerekű társait. Sokat kell gyakorolni, hogy a kocsi ne okozzon meglepetéseket fékezéskor és kanyarodáskor. Mint említettem, ezzel nincs mindenki tisztában:
-Íme, első versenyzőnk, a nagyon laza srác. Iszonyatosan menő, a berúgókar kézzel történő kicsapását pedig tanítani kellene a vagányság iskolájában. Minden adott a sikerhez, hátracsapott baseball sapka, adidas-csíkos kínai mackó, a nagyszerű oldalkocsis motor, és a haver, aki a kamerát kezeli. Ha már be kell állítani a motort a pajtába, azt tegye az ember stílusosan, ugye. Nos, a stílusos beálláson lehet vitatkozni, de emlékezetes marad, az biztos.
-Második versenyzőnk jóval rutinosabb, látszik, hogy már sokszor vezetett oldalkocsis motort. Ő is beleesett azonban a kezdők hibájába: a gyors és határozott indulás után túl sokáig nézett a kamerába. Ez a másodperc pont elég volt ahhoz, hogy a könnyű, versenymotorokra emlékeztető oldalkocsit a levegőbe emelje a bukkanó. Emberünk lábbal próbál korrigálni, de rájön, hogy ez hasztalan, és onnantól a minél finomabb megérkezésen dolgozik, nem is sikertelenül. Nagyszerű érzékkel landol, nyilván a szomszédok legnagyobb örömére:
Fontos megjegyezni, hogy bizonyára jól ismeri a fizikát, hiszen olyan helyet választott a becsapódásra, ahol a mozgási energiájának legnagyobb részét elnyeli a gyűrődési zóna, ami jelen esetben a kinyíló kapu. Érdemes még megfigyelni a fészeren lévő BMV feliratot is, ami nyilván csak azt jelentheti, hogy Bozse Moj, Vologya!
Na, melyikük kapja a több pontot?