S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Szolgálati Közlemény (II)

2007.04.01. 19:45 scheerti

Az S-blog ezennel üdvözli köreiben ASHCOOPER olvasót aki saját bevallása szerint kopasz és 7-es BMW-vel jár,valamint erős kényszert érez a kisebb autóval járók kivégzésére. Az ép érvek elfogytával pedig behatóan kívánt foglalkozni velem és szociológiai valamint pszichológiai elemzés keretében utalt rá,hogy egy állat vagyok. Kedves olvasók! Hozzászólásait ne keressétek ugyanis tartalmilag elfogadhatatlan mivoltuk miatt kénytelen voltam őket kitörölni. Továbbá meg van róla győződve,hogy mi mind irigyek vagyunk és kicsinyesek és csak azért nem szeretjük a SUV-osokat mert vágyunk  rájuk. Ashcooper továbba tényként állapította meg,hogy ő megáll a zebránál és elengedi a gyalogosokat ami helyes és követendő példa lehet mindenki számára. Szerinte én degradálom a nőket( pedig nem) azzal,hogy le mertem írni,hogy egy 20 éves plázakurvának(igen,megint leírtam,jajj) nincs szüksége SUV-ra. Majd idővel rátért a mér' neked miylen autó kéne népszerű körkérdésre. Bármilyen meglepő de közöltem,hogy egy Honda Integrával kibékülnék mert szerintem nagyon jó verda. Erre közölte,hogy az Integra abszolút nem biztonságos,és én is úgy járnék vele mint a fent említett kisebb autóval járó kollégák(másnéven felkenődnék a lökhárítójára úgy,hogy ő nem érezné meg). Kedves Ashcooper,köszönjük eddigi építő hozzászólásaid a bloghoz,és mindenhez ami köré épült.Ezentúl a kommentjeid nem fognak megjelenni az S-blogon,és hidd el örömmel tölt el,hogy megkaptam az első anyázós kommentemet, és pont tőled. Ezt már csak egy halálos fenyegetés múlhatja felül,érzem,hogy arra sem kell már sokat várnom. Addig is gyakrabban nézem majd a postafiókomat. Meglátjuk,meglátjuk.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr8553379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Stein (törölt) 2007.04.01. 19:58:05

Ne idegesítsd magad, ilyen előfordul jobb helyen is. Valami mindig sérti valaki érdekeit vagy hitvallását, csak itt azonnal jön a viszontválasz.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.01. 20:04:10

Ó,én nem idegeskedem. De van egy olyan érzésem,hogy a kedves olvasó fog.

Tommi 2007.04.01. 21:31:08

Hogy tudod egyébként kimoderálni/törölni? Minden ilyen eXtra érdekel...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.01. 21:35:30

Adminként szinte bármit megtehetsz, a komment fül alatt. Látom az IP címét az e-mailjét stb.

George 2007.04.02. 00:02:26

Riszpekt neked a higgadtságodér! Nem tudom ugyan, hogy mit írt, de helyből utálom az ilyen "üzletembereket"(?)...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.02. 06:54:08

George,komolytalan volt a srác,kár felhúzni magam rajta.
süti beállítások módosítása