S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

V-max nyálcsorgatás!

2007.07.11. 20:38 scheerti

Nem vagyok elhivatott és típusfüggő motorbuzi,inkább érdeklődő aki nem fitymál hanem mindenben meglátja a szépet. Ez egyesek szerint határozatlanság,szerintem sokoldalúság. És tényleg,nincs No.1 kedvencem, mindegyik motorban találok valami különlegeset ami miatt kéne. Ma nagyon rezgett a léc és félhangosan ki is mondtam amit gondolok: "Kell egy V-Max" Hogy miért? Magam sem tudom. Winkler korrekten leírt mindent a sajátjáról,hibákat és hátrányokat is,objektivitásból tehát nincs hiány. Pedig a motoros általában hazabeszél és teli szájjal szidja a konkurenciát. De a V-Max esetében ez is ökörség hiszen konkurense NINCS. Lehet Harley V-rod-ozni és felsorolni még pár tucat "powercruisert" az mind csak másolat,koppintás,nyúlás. A V-Max eddig is nagyon bejött de ma élőben láttam egyet,közvetlen közelről. Ez mindent megváltoztatott! Egész más mint a képeken és videókon,meseszép és olyan újszerű,hogy először azt hittem,hogy egy vadiúj motor. Aztán mellém ért és leesett,hogy egy V-MAX! Valószínüleg Németországból behozott motor lehet,ezt az új rendszámból gondolom,meg abból,hogy kicsit meg volt kurtítva a fara ami Winklernek nem tetszik,nekem nagyon. Ezüst színű motor volt ami ma már túl sablonosnak számít,de nem egy V-Max-on. Egy pillanatra sem vettem le róla a szemem,nagyjából 10 másodperc alatt tökéletesen elvarázsolt és behálózott. Amikor beazonosítottam azonnal kivettem az alapjáraton is üvöltő fülhallgatókat a fülemből és csak a hangra figyeltem. Ámulatbaejtő és félelmetes: Ilyen mérges hörgést egyetlen műanyagba burkolt "szuperbájk" sem produkált amit eddig hallottam. Az összkép is tökéletes,a vonalak így bő 20 évvel a tervezés után is megállják a helyüket bármivel szemben. Már ha az ember szeret normális motoron ÜLNI amin nem kell lefeküdni, és nem szégyelli láttatni a blokkot. Dugóban állt és közben kicsit pihentette a srác alapjáraton,ahog zöldre váltott a lámpa már tudtam,hogy itt elképesztő élményben lesz részem:Vrummm-Vrummm-Hörrrrrrrr. És olyan morajlással indult meg amit máshoz nem lehet hasonlítani,egyszerűen hallani kell és kész. Órákig lehetne még dicsőíteni a V-Maxot minden apró részletet kiemelve és atomjaira szedve de semmi értelme,ezt a motort látni,hallani és érezni kell ahhoz,hogy az ember megértse. A mai napig nem hiszek az "első látásra szerelem" dologban,de ez most valahogy tényleg a lányregények" meglátni és megszeretni" kezdetű gyakran használt közhelyét juttatja eszembe. Több órája volt de még mindig a hatása alatt vagyok. Hogy kéne e? BÁRMI ÁRON! Valószínüleg nagyon gyorsan megölne hiszen 140 lóerős motort sosem vezettem,pláne nem olyat amin az ember ül és nem fekszik és a lóerők a karját is le akarják szakítani,nem csak a fejét.De akkor is kell egy,vagy ahogy Dr. Orosz mondaná Instant Get!

Videó és kép nincs,kereshettem volna gyönyörű képeket de ezt tényleg látni kell,ha láttok egyet,mindenképp szimatoljátok kicsit körbe és talán titeket is magával ragad a V-Max Kult.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr14116275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.12. 08:24:58

amikor a svajcban elo milliomos rokonom a hatvanadik eve es harmadik infarktusa utan megfogadta orvosa tanacsat, vett egy yamaha v-maxot. isten igazabol az orovos azt tanacsolta, hogy legyen tobbet levegon, de hat az tanacs megfogadasa mindig is csupan a szubjektiv percepcio szurojen at mukodhet.

szoval volt szerencsem kiprobalni. eloszor sokkal durvabbat vartam. de komolyan. a v-max teljesen bekes turamotorkent viselkedik. egeszen hatezerig. vagyis ha jol emlekszem 3asban hatezernel esett le a fejem, es alltak kozmikus palyara a hereim. kb itt volt az, amikor a "pillangofenevagymilyen" szelep benyitott a karbeszokba, es onnantol mintha az ordog rugta volna meg, vagy meg egy karburator lehelte volna bele a rosszatt...egyszoval nagyon elkezdett szembejonni a feluljaro.

konkluzio? nem kene, mert tul sok a hengere es feleslegesen eros. ettol fuggetlenul jo motor, es az altalam probalt gepen upside down villa, hatdugattyus feknyereg es vazmerevito is volt a kormanylengescsillapiton tul. viszont a motorozas szot takarva, alkalmas ra. de a halalra ugyanugy. a gazdajatol fugg.

1vmax1 2008.02.11. 12:33:18

Igazatok van! A V MAX egy jó és szép motor.Donorrá válhatsz egy robogón is ,vagy kerékpáron,nem kell 140 lóerő.
Tehát : ÉSSZEL motorozzatok,mindeggy,hogy min !!!

táltos 2008.04.22. 16:57:42

Szerintem egy megbizható utitárs ha kell sport motor,ha kell túra vagy estlek ha ennyi nem elég akkor a városban egy-egy széditö gyorsulást is produkálhasz vele.:-) Egy kis hiba azért van sürün kell látogatnia kutakat.
De ennyi hiba belefér!Tiszteld a motort ,hogy Ö is tiszteljen!!!
süti beállítások módosítása