S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Egy újabb portya élménybeszámolója...

2008.01.08. 17:38 scheerti

Ismét arra adtam a fejem, hogy autót nézzek, bár ne tettem volna. De erről majd a késöbbiekben. Olyan fikázás következik ami eddig nem volt. Akinek érzékeny a gyomra ne is olvasson tovább mert kiakasztó lesz. Szóval rácuppantam a hasznaltauto.hu-ra. A közelben találtam egy képen (!) viszonylag elfogadható állapotú Fiat Tipo-t, rövid egyeztetés a "használtautó-telep" vezetőjével, aztán go. Az időpont fél négyre volt megdumálva, pontban fél négykor még sehol senki. Mindegy, addig nézzünk körbe. Mondanom sem kell, hogy a nagy használtautó telep egy elhagyott gyár udvara, egy mezei, kannás gázolajat áruló benzinkút parkolója volt, amit a VPOP azonnal bezáratna. Legalábbis köpnének egy becsületeset. Térdig latyak, úristen hova kerültem? Telefonban az autó természetesen kitűnő műszaki állapotban van, sehol egy karcolás, de még egy rozsdafolt sem.  Tudtam, de legalábbis éreztem, hogy az lesz amire gondolok. Kiszállunk a kocsiból, és elindulok egy gyanúsan félrecsapott kis Tipo felé, szédülés fogott el a láttán, legszívesebben azonnal visszafordultam volna. 120 000 kilométer mi? Egy garnitúra gumival, bazzeg? Szegényke valószínüleg még magán viselte a szalagon rátett valamelyik gumit. Nem is értem. Az oké, hogy nem volt a kocsin két egyformának kinéző gumi sem, de a látványól így is falfehérré váltam. Az autón egyetlenegy sérülésmentes elem sem volt. Egy sem! Na jó, talán a tető, azt nem is néztem. Szétrohadt kerékívek, olyan volt mintha egy 1928-as Chichago-i maffiafilmben vállalt volna statisztaszerepet. Törések, puffanások nyomai mindenütt, egyetlen illesztési hézag sem hasonlított a többihez. Egy hányadék. Ha az enyém lett volna ilyen állapotban esküszöm felgyújtom és szalonnát sütök az égő romjain, mert ez esztétikai környezetszennyezés. Katasztrófa!  A legjobb az egészben, hogy a lökhárítót 4 darab összevissza tekergetett facsavar ( én sem hiszem el ha nem látom) tartotta a helyén. Az összes ajtót cserélni kellett volna, legalábbis rendesen megdolgoztatni, manapság pedig a karosszériamunka elég borsos árban van. A kerékjárati íveket, sárhányókat egy az egyben cserélni kellett volna. És akkor még a motort nem is hallottam. A hátsó ülésre hanyagul bedobott bikakábel is azt jelezte, hogy ennél az autónál nekem nincs több keresnivalóm. Nem is akartuk tovább nézegetni mert szívszorongató volt, hogy egy valaha szebb napokat látott autót, hogy lehet így szétbaszni.. Ha már itt vagyunk( mert a telep tulajdonosa továbbra sem volt ott) nézzünk szét. Amott egy Astra, azt is néztem a neten. 93-as 1.6-os. Alig futott valamicskét. Olyan mértékű rozsdásodás volt a kocsin, hogy nem láttam értelmét tovább nézegetni, gyakorlatilag nem volt küszöb az autón, a rozsda teljesen átette magát rajta. Valamivel távolabb egy Nexia várta a szebb jövőt, mondhatni árván. Tízforintos méretű rozsdás lyuk a hátulján, a hüvelykujjam épp belefért. Valósznüleg itt lehetett az antenna korábban. Szinte sajnáltam szegényt. A "telep"  összes autójában gyanúsan alacsony volt a kilométer, ez biztos csak a véletlen műve, hisz az ember egy ilyen színvonalas helyből nem nézi ki ,hogy bárki tekergeti az órákat, ugyebár. Az olyan ódivatú szokás. És ezek az autók az ezredforduló, mitöbb az EU-csatlakozás utáni Magyarországon műszaki vizsgát kaptak. Ez a világ nyolcadik csodája, nem a kibaszott Eiffel-torony. Mindazonáltal belekeveredtem egy olyan világba ami legendás és már a  néphagyomány is a szájára vette.  Ilyen lehetett a rendszerváltás után használtautót árulni Magyarországon. Akkor még kicsi voltam az autóvásárláshoz, de biztos, hogy kemény világ lehetett.  Mégsem a nosztalgia szele csapott meg hanem a kútra időközben beálló szippantóskocsié. Vissza is rántott a kegyetlen valóságba, miszerint itt nincs több keresnivalóm. A szupertelep úgy tucatnyi autójából egyet sem tudtam volna senkinek jó szívvel ajánlani, valószínüleg mindegyik ott rohad majd el, a Tipo is, hacsak nem jön valami vak esetleg nagyon-nagyon gyengénlátó, aki ajándékba szánja- bosszúból. Bár nekik a tapintásuk sokkal jobb, ezeken meg lenne mit tapogatni. Valahogy így érezhették magukat az első világháború után hazatérő veteránok is, -légnyomás és harctéri sokk. Jelentem én megtaláltam a 21. századi autóbuzik lövészárkát.  Milyen kár, hogy nem volt nálam Gewehr, vagy Handgranat, úgy érzem akkor csúnya dolgokat tettem volna. Mikor jól kikáromkodtam magam, az óra erősen közeledett a négyhez. Ez már-már félórás csúszás urambátyám. És bár azt mondják, hogy aki fontos azt megvárják, mi mégis úgy döntöttünk, hogy ez az autóknak fenntartott siralomház nem érdekel minket tovább. Láttunk a kegyetlen elmúlás jeleit minden autón, innen nincs hova előrelépni, sakk-matt. Inkább szépen csendben otthagytuk őket, magányukban. Úgy éreztem magam mint a helikopterre szálló ENSZ segélyalakulat tagjai egy afrikai országban. A szívem szakad meg értük, de mennem kell mert a józan ész ezt súgja. Azóta világos sört kortyolok és francia autókról szóló videókat nézegetek. Téboly.

66 komment

Címkék: autók átverés használtautó portya különösen szar

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr54289728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.01.08. 19:03:29

Hát, scheerti, nem irígyellek. Már eleve az kizáróok nálam, ha valaki 10 percnél többet késik.
De rosszul fogtad fel. Roncsot fényképezni ideális helyszín lett volna, csak az eladó nem engedte volna meg, az tuti...

_murci_ 2008.01.08. 19:55:45

ebben az árkategóriában amiben keresel nagyon sokáig fog tartani, ha nics nagy mákod
alapból megszegted az első szabályt: telepről nem vásárolunk, csak tulajdonostól, szigorúan az ő háza előtt, mégjobb ha az udvarán, és a szerződést bent kell kitölteni
hogy mindig tudd hova menj vissza ha gond van

rognork 2008.01.08. 19:57:46

most viszem a stiftet szervizbe. zsír városi gép lesz.
nem tudok mást mondani.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.08. 20:04:18

Mindenképp előnyös ha tulajtól vásárolsz, csak én nagyjából ismerem a kereskedőket is, tudom mire kell figyelni.Ennél már akkor tudtam, hogy necces mikor azt mondta a telefonba, hogy ő nincs mindig ott.. De úgy voltam vele, hogy az a 10 perces út nem távolság, hátha egy normális autót találok. Képek alapján többet nem nézelődök. Most jön majd az, hogy elindulok túrázni, és végigjárom a kereskedéseket, meg az autópiacokat.

_murci_ 2008.01.08. 20:30:09

amúgy civic re nem gondoltál soha?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.08. 20:35:04

ippeg azokat nézegetem. Van itt egy a közelben.

Tommi 2008.01.08. 21:01:36

scheerti: csak nem a veszprémi autópiacnál lévő használtautó-telepen voltál?

csiky944 2008.01.08. 21:11:14

Scheerti Rönóba nagyon szépeket találsz ennyi pénzért,pl 40000km-es Clio1 450-ért("nálunk" volt szervizelve,tehát valós km állás)

pont ma számítottak be "nálunk" egy Punto-t,nagyon szép állapotban van,az is vmi 450 asszem

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.08. 21:22:55

Amúgy miért nem lehet a használtautó magánhirdetései között megye szerint keresni? A kereskedések között lehet. Vagy csak én vagyok annyira debil, hogy nem jöttem rá?

csiky944 2008.01.08. 21:46:16

Scheerti jól teszed,ha francián gondolkozol ;)
utóbbi időkbe azzal hülyülök h a csigahús energiadús étel :D

_murci_ 2008.01.08. 22:26:04

nem érdemes úgy keresni mert sokan be sem írják és ez a jobbik eset, a rosszabbik ha elbasszák, hogy melyik megyében laknak LOL, azóta van h Cegléd az Csongrád megye, Szeged meg Bács-Kiskun stb. :D

ommm 2008.01.09. 10:34:05

scheerti: egy jótanács: ha teheted ne vegyél telepről. inkább menj utána magánszemélyekhez. megéri a ráfordított időt.
valamirevaló civic-et pedig még nehezebb találni.
tudom, én is azért indultam és lett belőle mazda

ommm 2008.01.09. 11:12:11

NE!

nem akarok megsérteni semmi franciautó-tuljt, de ebben aztán keresheted az idők végezetéig a "vezetési élményt".

viszont ha egy tökéletesen jellegtelen, francia vonatkozásban megbízható autóra vágysz...

viszont az élmény ilyesminél garantált, említettem már korábban. ez tényleg vezethető autócska:
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1736743&command=ugras&screenwidth=1680

én ilyet vennék, ennyiért. valszeg költesz majd rá, de nem néznek puhapöcsnek a szakik, mert tudják, hogy ezek komoly kis gépek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.09. 11:46:37

Nincs szükség jelen esetben vezwtési élményre, nem arra kell, csak elmenni A-ból B-be, mindenféle probléma nélkül. A vezetési élményre van másik projekt, egy Uno Turbo szemlyében ami a tervek szerint atomjaira lesz szétszedve és újra összerakva. Ez temérdek pénz, és még több idő, addig kell valami amire aztán tényleg nem kell költeni.

ommm 2008.01.09. 12:16:01

ja, úgy más.
szóval ekll egy megbízható szaladgá autó.
és ez vagy ilyesmi?
az alkatrészár ne rettentsen el, minden kapható és nagyon jó a klub, ráadásul ez már a széria végi modell, kifogva minden hiba. van olyan jó, mint a Corolla.
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1731926&command=ugras&screenwidth=1680

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.09. 12:44:44

szép, egyetlen baja, hogy 2 hónap és műszakis lesz. Az megint 50000, még akkor is ha nem kell rá semmit tenni, pláne ha kell. Sebaj, majd valahogy alakul.

ommm 2008.01.09. 12:51:08

ez csak irány. ha öreg akkor japán-nal kevésbé fogsze befürödni, mint a franciával.
ez a privát elméletem, cáfoljon meg aki gondolja, biztosan vannak megbízható franciák is.

rognork 2008.01.09. 13:34:22

scheerti, ha franciát veszel, akkor visszamenőleg meg kell hamisítanod az összes posztodat, mint az 1984-ben. remélem ez eléggé erős elrettentés.

csatlakozok ommhoz, csakis japót. meg miautónkat. pl most vezérműszíj olaj bizbasztémára összesen 23k-t adtam ki.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.09. 14:57:05

Tommi, ha valami elromlik hozzád fordulhatok alkatrészért? Ha karosszériaelem kell akkor was ist los?

Tomi 2008.01.09. 15:50:30

Minden van hozzá, ha nincs akkor neten lehet rendelni nem is olyan drágán. Tudom mert utánanéztem, bármit lehet szerezni.
Ráadásul megbízható kocsi, ha olcsó akkor japán legyen!

ommm 2008.01.09. 15:51:55

a Concerto tényleg netzes, habár a régi Roverek (asszem 214i) és a Montego elemei ugyanazok.

na mindegy, majd írj, hogy állsz a dologgal :)

csiky944 2008.01.09. 16:16:16

Scheerti én épp egy ilyen piros R19-et hajtok,semmi gond nem volt vele még(leszámítva a behorpasztott tank miatt megdöglött ü.anyagszivattyút)Alkatrészt tudok hozzá olcsóé ha kell,nyáron 6-ból megáll,megy 180 körül végre,kényelmes és jellegtelen

oPal 2008.01.09. 18:11:43

R19 sztem abszolute megbizható. Azt nyuztam én is kezdőkocsiként. A katalizátor adta meg magát idő előtt, de az is apám sara :)
de sajnos összetörtem szegényt, azóta mondjuk kijavították, eladták. (1.4es motorral viszont torkos, meg tud enni 8L-t)

Tommi 2008.01.09. 18:36:02

igaz, necces kicsit a Concerto, de tényleg megkaphatsz hozzá bármit, ha ügyesen utánajársz... Mondjuk csak azért linkeltem, mert nekem tetszik... :D

sámuel 2008.01.09. 19:45:09

scheerti, te, múltkor linkeltem 2db R19-et is, mindegyik első tulajos, 100ekm körül. Mindekettő biztos forrásból. Most minek fárasztod magad ezekkel a képen csilli-villi, élőben rozsdaboglya autókkal???

Ha tényleg R19 kell, akkor azok közül egyet. 450 körül voltak.

Vagy mondom: 280-ért ott az én Clio-m. Személyesen bemutatlak rajta minden rozsdafoltnak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.09. 19:59:03

Most egy magántulajtól származót nézek meg először, aztán ha nem nyert akkor visszatérünk rá..

sámuel 2008.01.09. 22:17:44

A 106-os Pug az 1.3-as 100le-s mocival, az még egy dög. Csak ez a darab nem túl ígéretes: úgy tűnik, telibe fújták már, túl magasan áll, mindenféle sufnituning a motorháztetőn, miegymás.

ommm 2008.01.10. 09:23:09

hát még a Rallye verzió!
vagy a Saxo VTS, VTR...

de a Pug alapjában véve egyszerű, mint a fakocka

csiky944 2008.01.10. 15:59:31

hmm,jó ez a kis 205
ha valaha is lesz 205-öm(akármilyen 3ajtós) akkor azt felfogom matricázni a T16 mintájára sőt Ari neve is rajt lesz

rognork 2008.01.10. 16:02:56

újabb tippem renault4 gtl. fíling.

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.01.10. 16:05:40

Hát nem irigyellek, tényleg ez az árkategória javarészt a buhera gépeké...vagy jó olcsón és akkor marad pénz a szintentartásra/felújításra, vagy drágán és az kiszolgál..bár olvastam hogy ez csak egy ideiglenes mindigmenjen gép lessz, és mellette készül az igazi gép, amihez sok sikert kívánok így előre is!:D
amúgy én ha most kocsit vennék akkor Őt
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1698278&command=ugras&screenwidth=1680 venném meg,persze alapos átnézegetés után, vmi audiklubossal kézenfogva, aki ért hozzá rendesen(amúgy is gyanúsan olcsó,ennyiér szinte kocka 90-es sincs).Nekem az 5 hengeres audik a gyengéim, tom hogy drága hozzájuk az alkatrész meg sokat kortyol(bár most a benzin olcsóbb igy az e28-as 524td(másik szerelem:D..csak nagy meg szintén drága fenntartani)kidobva a körből:D), de ha egyszer minden vágyam egy ilyen:D
na mind1 úgysincs még meg a jogsim, meg pénzem se egy ilyenre, úgyhogy nem aktuális a probléma.
Neked meg sok sikert a vadászathoz!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.10. 16:27:01

Köszi, mindenesetre Audi szóba se jöhet, nincs kedvem Turbot-t felújítani, amit meg belinkeltél az kb alkatrésznek jó, vagy még annak sem. Egy normális állapotú 80as Coupé nem áll meg 500 alatt. Ami egy kicsit is kolyabb az súrolja a gurigát. De annyiból már egész komoly tuningot lehet rajta elkövetni... Ja, futkozós lesz. A terv készen áll az Uno-ra, a vicces az, hogy a felújításra szánt vas egy garázs mélyén pihen, 10 éve lejárt a műszakija, a komplett elektromos rendszere halott, a kasztni siralmas, a motor főtengelyes, és valószínüleg a Turbo-t is cserélni kell, ezen kívül más baja nincs:) Iszonyat pénz mire feltámad, még akkor is ha Németországból bezsákolva jön mellé még két darab viszonylag normális állapotú. Mire egy ilyen dolog összeáll az lehet, hogy több hónap vagy akár év kérdése, addig kell valami amivel szaladgál az ember ide-oda. De az Uno-t még nem választottam ki tutira, csak a fülemre szóltak, hogy itt egy ilyen vas, nézzem meg, hátha van kedvem vele bíbelődni. Az igazi egy 600 Abarth lenne, de az olyan ritka mint a fehér holló. Olasz projektautót szeretnék de azon belül játszik elég sokminden, a 127-es Fiattól a 128-on át az X1/9-ig. Ráadásul baszuogatnak a haverjaim, hogy vegyek már egy Pannonia motort, mert olyan nincs, hogy valakinek ne legyen legalább egy Pannoniája.

_murci_ 2008.01.10. 16:36:42

ez a konkrét audi nem turbós, de énsem vennék, néztem egy '94 s4-es kotrót (100 as kasztny typ.C4)
és egész addig tetszett is amíg be nem indítottuk :(
ami meg jó az vagy nem eladó, vagy horribilis összegért amiért úgysem veszi meg senki

Tommi 2008.01.10. 16:38:30

scheerti: futkosóautónak csak japánt... vagy kettes golfot

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.10. 17:05:28

Ja, bocs...

Most nézem, hogy csak 137 lovas. A Turbosok meg 200 felett vannak általában...

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.01.10. 17:08:52

Ja az szívó,nem is vennék turbót, mert ahoz széria az összkerék, ami meg 1enlőre felesleges.
valamint drága a 20 szelepes, a 10szelepes meg olyan szinten nyomatékmentes 2000 alatt hogy ahoz képest a passat tdi-t művészet lefullasztani...
Azér egyszer majd ha komolyabb vas kell lessz egy S2-es vagy egy S2 technikás egyéb audi...

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.01.10. 17:12:10

bocs hogy duplán postolok de most jutott eszembe hogy régen a 200as audira csorgattam a nyálam, de beláttam hogy kurva drága fenntartani, és különben is egy batár,VISZONT eszméletlen módon lement az ára...néztem hogy képen szépállapotút, magánszemélytől olyan áron kínálnak hogy 90-est nem kapni annyiér..és a 200as egy full felszerelt összkerekes, turbós erős gyors nagy kocsi...valszeg más is sokallja a fentartási költségeket...mindenki szabadulni akar tőlük...sok eladó van 1-2 éve talán max 4 körül volt most meg használtautón is van egy rakat..

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.10. 18:00:20

Haverom hajtott egy 100-ast, 2.0-as dízel. Nem volt egy lóerőgyár de iszonyatosan megbízható volt. Mínusz 10-ben is úgy indult mint az álom. Egyszer vezettem hosszbb távon, állati kényelmes volt. Ez kb 3-4 éve volt, akkor vették valami négyszázért. Mindig volt meglepi, mert az apja hetente-kéthetente cserélgette a vasakat, malacorrú Passat, Audi 100, meg valami nagyon öreg kis Toyota mikrobusz aminek az Istenért sem jut eszembe a neve...

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.01.10. 18:05:45

És az is 5 henger:P..csak sajna az is egy batár...amúgy télleg jó verda,azok elmennek 800.000km-eket...

csiky944 2008.01.10. 19:53:06

iggen,csak azoknak a hengerfej a szériahibájuk
de tényleg,tán az uccsó normális Audi-k voltak azok

Tommi 2008.01.10. 21:12:25

Toyota mikrobusz: Previa, Lite Ace, Hiace... Régiek közül ezek ugrottak be...

Rocko- 2008.01.10. 21:57:37

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.01.10. 16:27:01
"Köszi, mindenesetre Audi szóba se jöhet"
ez se? www.vatera.hu/audi_80_1_8_friss_muszakival_47855691.html
a Skodás poszt után nézeldőtam ott is egy kocsit.

_murci_ 2008.01.10. 16:36:42
"és egész addig tetszett is amíg be nem indítottuk :("
mi baja volt?

_murci_ 2008.01.10. 23:51:07

a turbo tengelyével volt gix, ill. szorult, a lefújónál túl sok olajat láttam, pedig volt rajta olajlecsapató, de csak akkor tűnt fel amikor beindítottuk, utána a turbot meg mikor bemelegett vettem észre, és nem is húzott úgy, mint ahogy kellett volna,

viszont kívül belül gyönyörű volt, full gyári, semmi sufni, de akkor épp nem volt fölös 235 ezrem egy teljes turbogenerálra, vagy egy új KKK 04 es turbora (az van benne gyárilag)

_murci_ 2008.01.11. 00:30:31

egyébként én 3 hónapja adtam el az előző vasat, azóta keresek, nemigazán van mit, pedig az árkategória magasabb
meg valahogy nehezemre esik elhinni, hogy a '97-es E39 528i ben csak 102 ezer km van, a 2.5 ös 100/A6 Avant audiban (96 os utolsó széria) 150 ezer létezhet, de hát mittegyen aki nagy, erős autót akar, megfizethető áron, hát keres sokáig

Rocko- 2008.01.11. 06:57:27

ahh, szóval a turbo volt széthajtva. akkor rendben, a jövőben ilyen probléma nem érint engem. :)
max a C4-es kasztni dolgai. :]

Dörmi06 2008.01.11. 14:30:00

Scheerti, vegyél egy e30-at, az legalább jó oldalon hajt.

_murci_ 2008.01.11. 15:15:14

a neten eladó cirka 100-120 e30 asból jó ha 4-5 megüti a szintet, mondjuk Bee is eladja és az meg gyári állapotú

Dörmi06 2008.01.11. 15:41:10

Milyen szintet? Nem arról volt szó, h olcsó mászkálós autó kell? Annak mi a szintje? Sztem az, h működjön és mondjuk egy évig ne hulljon darabokra. Persze nem a 325-ösöket kell nézegetni, mert olyan nincs. De mondjuk 318-asból annyi van, mint a szemét.

Én is most vettem egyet 100-ért (mármint nem 318-ast). Lesz vele munka, de ebben az árkategóriában mivel nincs?

_murci_ 2008.01.11. 16:13:59

hát mondjuk azt a szintet, hogy legalább minimálisan esztétikus legyen, és nem sufnituningolt vacak, vagy elhanyagolt izé

amúgy scheerti leírta anno, hogy 1500ccm nél ne legyen nagyobb a motor, ez volt az első kritérium
bimmerből meg szerintem vétek nem sorhatot venni (kivéve az evo motorja)

és igen igazad van ebben a ketban mindennel szopni lehet, de talán a japánokkal kevesebbet, mondom ezt németautó fanként

régebben volt egy gyönyörő kék gyári e30 318IS, asszem 1,2 re tartották, de az tényleg annyit is ért

olyan 5-8 között vannak a tűrhetőek szerintem

csiky944 2008.01.11. 17:01:09

a 318-as BMW azért szereti a benyát,a fogasztás meg nem uccsó szempont

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.11. 17:17:12

Az egyik barátomnak volt egy 325-öse amiben papíron 1.6-os motor volt. Alif fizetett rá több biztosítást mint a Golfra ami elötte volt neki. Valami 180 lóerős motorja volt, odarúgott neki és úgy gyorsult 120 ra, hogy kapaszkodnom kellett még hátul is. Brutális egy gép volt. 100 körül vette, kb a tizenvalahányadik tulajdonos volt. A legviccesebb az egészben az volt, hogy az eredeti 1.6-os motort adták hozzá a tulajok, ha bármi formai gond lenne:) 20-nál nem is nagyon evett többet, akárhogy taposta:) Aztán egyszer megállt neki, azóta a kert végében rohad:)

csiky944 2008.01.11. 17:32:53

240körül mentek végre a 325-ösök :D

csiky944 2008.01.11. 17:34:09

de azt hozzáteszem,hogy egy 120ló körüli Zsigával,amibe tolókerék van el lehet verni gyorsulásba a 325-öt

Rocko- 2008.01.12. 00:12:05

Dörmi06 2008.01.11. 14:30:00
nem is tudtam, h lánctalapas az E30.

Tommi 2008.01.12. 14:46:23

Golf2 1.6 szíódízel, az a legjobb... olcsó, elmegy étolajjal és megbízható, mi kell még?

csiky944 2008.01.12. 15:11:04

Tommi azon kívül kényelmetlen,fapados és rohad,vmint egy normál állapotú 350ezer

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.12. 15:54:28

Volt ma egy szemrevételezés, eddig a legjobb, nem árulom el mi, legyen meglepi, de maradjunk annyiban, hogy kössz a tippet csiky!

Dörmi06 2008.01.12. 21:56:46

Rocko: Muhahahahahaha!!! Te vagy az egyik legviccesebb élőlény ezen a bolygón! Egyből a poratkák után :D

Ha úgy írom, hogy az autó megfelelő végén van a hajtás, akkor fel bírod fogni? Gondolom most majd elkezdesz nyelvtani hibákat keresni... Pffffff....

Scheerti az enyém is 1.8-as papíron, de már nem. És a 325 soha az életben nem ment 240-et.

csiky944 2008.01.12. 22:47:40

német autópályán állítólag igen Dörmi

Tommi 2008.01.13. 00:46:49

nekem van e30-am... Igaz, hogy az eredetinek a 36-oda, de van... Hamarosan a blogomon...

Rocko- 2008.01.13. 18:48:33

Dömi: csak vicceltem, ne szívd mellre. ;)
süti beállítások módosítása