S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Epilógus

2007.07.22. 09:57 scheerti

Arra a megállapításra jutottam,hogy a Dacia szar. Tényleg*. Elkezdtek Logan néven árulni valamit aminek  semmi köze ahhoz ami 20 évvel ezelött a Dacia volt. Illetve annyi köze van hozzá ez is fapados és legalább annyira trágya mint az elődje . Mindent meg lehetne magyarázni egyetlen szóval: ROMÁN. De nem,ugyanis a franciák kavarták meg a szart. Ha Renault Logan néven hozzák be a Thalia leváltására akkor sokan egyszerűen elsétálnának mellette,de ez nem ilyen egyszerű. A hóbortos franciák bepróbálkoztak,hátha a Dacia név majd mindenkiben felébreszti a márkahű komenistát aki sorban fog állni,hogy újra DACIA-t vezethessen. És az ára? Olcsó,túl olcsó. VOLT! Mára olyan elképesztően elszállt az ,hogy az szinte nevetséges. 3,4-3,5 millió egy dízel hétszemélyesért ami kicsit sem fapados? Lófaszt. Beszéljünk két szót ezekről a hiperszuper dízelekről ha már szóba került: A Renault dízeljei szarok. Sajnos ez van,be kell ismerni. És nem azért mert 68 lóerős dízelmotort kínálnak egy 7 személyes autóba( bár ez is egy vicc) hanem az elképesztően nagy valószínűséggel bekövetkező elektronikus hibák miatt. Ugyanis ezek a motorok elektronikusan vannak táplálva és ha valami beszarik akkor nagy a valószínűsége,hogy ott maradsz az út szélén és várhatod az autómentőt. Kezdem megérteni,hogy az Audi miért szenved még mindig a TDI egyes mechanikus befecskendezős változataival. Több szerelővel beszélgettem erről és arra a megállapításra jutottunk mindenkivel,hogy a piacon kapható legszarabb dízelmotor egyértelműen DCi. Igaz,hogy a legolcsóbb is. És most ne nagyon tessék azzal jönni,hogy bezzeg a BMW is letilt ész nélkül meg az Audi is ám,sőt a Mercedes is. Így van,letiltanak ha bajt érzékelnek. Csakhogy azok az elektronikák messze a legmegbízhatóbbak a piacon,míg egy szükség/kényszer/kompromisszum autónál melybe úgy lapátolták össze az alkatrészeket a legolcsóbbak közül... Nos,mindenki döntse el maga. Rácz Tamás döntésével semmi bajom,ingyen kapta,én sem utasítanám vissza hiszen INGYEN VAN. De nem fizetnék érte. Adott a feladvány mindenki elött. Két gyerekhez nem kell 7 személyes kocsi,de azért nem árt ha befér a babakocsi,pelenka,ez+az! Na jó,tehát mindenki becsomagolva útra készen a klíma hűt ezerrel a 68 ló jelentős része a klímát próbálja táplálni a maradék lovacskák iszonyú kínok között akarja elrángatni a hétszemélyes kasztnit miközben a kiscsalád vigyorogva elalél,hogy micsoda jó autó ez,simán megy százat telerakva. Egy darabig,aztán szépen lassan elkezdi megadni magát minden kopó-fogyó alkatrész. Ami a francia autók esetében egész másképp értelmezhető mint bármely más ország gyártmányainál. Én például sosem cseréltem ülést a 20 éves Fiat Uno-ban, míg a franciaautós kollégáktól sokszor lehet hallani kiszakadó és lötyögő ülésekről,titokzatos elektronikai hibákról melyek felbukkannak aztán másnapra nyomuk sincs,harmadnapra megint előjönnek, fél évesen cserélt futóműszilentekről és más borzalmakról. Apropó futómű,a Dacia azt hirdette,hogy ezt az autót úgy tervezték,hogy bármilyen rossz útnak ellenáll a futóművel,legyen az Oroszország vagy a Balkán bármely része,kánikulában és fagyban. Nos,kedves marketinges urak( a francia marketingesekről nincs kialakult sztereotípiám) az,hogy valami szar anyagból készül és szarul van összerakva még nem azt jelenti,hogy a szar utakat is bírja. Imserősöm panaszkodik folyton,hogy állandó nyöszörgést,nyikogást hall a Dacia bal első kereke felöl kanyarodás közben. Négyszer vitte szervízbe,azt mondták semmi baja,nem kell félni tőle majd "bekopik". Hatalmas alázat kell ahhoz,hogy valaki egy ilyenbe pakolja be a családját, ahhoz is,hogy ne  köpje le a tükröt minden alkalommal mikor megjön a havi törtlesztés csekkje és ránéz,hogy mit is fog fizetni még 8-9 évig folyamatosan. Átkozottul bátor emberek ők,kijár nekik a tisztelet. Megérdemlik. Meg Ezt az autót is!

Félreésrtés ne essék,nekem semmi ajom a Daciasokkal.Mindenki olyan autót tart fenn amilyet csak akar. Ésszerűséggel takarózni viszont nem szép dolog egy olyan autó esetében mint a Dacia Logan. A praktikum elöbbre való mint az autó szeretete,tudom,tudom. Sajnos ez a poszt mérhetetlen fikázásba ment át egy egyszerű vélemény helyett,elismerem. Talán nem kellett volna,de sajnos ez a meglátásom ezzel az autóval kapcsolatban.

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr58122782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murci 2007.07.22. 10:52:21

Mostmér mondod, hogy szar a régi Dacia? Nagypám huszonsokéves 1310 es ""fehér"" kombija lazán a legmegbízhatóbb AUTÓ amiben valaha ültem 1991 ben elmentünk vele Görögországba nyaralni és még a víz sem forrt fel, azóta is tökéletesen működik, pedig a faluban kapja az ívet a földutakon (főleg mikor én megyek ki vele a szőlőbe) olyan állapotban van tartva, hogy egy vásáros román csóka 300 ezret ajánlott érte (kb 80 at ér)
215 ezer km van benne és még soha nem volt megbontva a motor, csak a kopó, fogyó alkatrészek meg az olaj miatt kell vele néha aknára állni, És a poén: nem rozsdásodik, tényleg nem
szal a régi Dácia ra lehet sok rosszat mondani, de nekem az volt a tanuló autóm, és csak kellemes tapazstalataim vannak vele.
De tény, hogy az új, értékéhez képest nagyon sokba kerül, főleg ha figyelembe vesszük amiket leírtál és amiket a Renault szervízben elmondanak
Viszont: nem kell Dacia, hogy parajelenségek és szar futómű fenyegető árnyékában élj, ugyanezeket egy soktízmilliós Vel-Satis is produkálja (egy rönós szerelő barátom mondta)
lehet a régi swift jobb, mint az új Dacia
a Logan viszont még mindeig fényévekkel jár a kínai koppintott "csodák" előtt :)

jó hosszú lett sorry

Tomi 2007.07.22. 11:31:03

Engem két dolog dühít ebben a kocsiban;
-az egyik a neve, nyugaton Renault Logan, mi meg kapjuk a fasza DACIA Logan-t mert már úgyis megszoktuk a nevet, meg egy kicsit lenézhetnek
-a másik az 1.5-ös DCi, szerintem DIREKT ilyen gyenge, mert van a Renault-nak erősebb 1.5-ös dízel is, de az "alapmodell" nehogy túl jó legyen már.

Lally 2007.07.22. 11:59:18

Kihagytad a Nissan néven forgalmazott Logant!

A magyar piacon szándékosan nem Rönó néven fut,mert nem akartak a Tháliának konkurenciát csinálni.Állítólag a Logan szebb mint a Tália,de hogy nagyobb az biztos!

És követni próbálják a pl.VW által alkalmazott filozófiát : Add drágán,így emeled a presztizsét!
Ezt a kocsit nem szabadna 2,5-3 millánál drágábban adni( mármint a 7 személyes fullost),úgy tarolná a piacot.
Főleg ha a hosszútávú tesztek is igazolnák a strapabírását!

Pathfinder 2007.07.22. 12:22:03

"Kihagytad a Nissan néven forgalmazott Logant!"

???

Dörmi06 2007.07.22. 14:19:38

Úgy látszik egyedül vagyok a véleményemmel, de nekem tetszik a Dacia. Főleg az MCV. Magasról teszek rá, hogy mi a neve. Ha a név érdekelne, nem lenne Hyosung 650 GT-m sem, mert az is egy noname "szar" (pedig nem is szar, sőt). Persze ezzel a kis minidízellel nekem sem kellene (sőt, dízel semmiben sem kellene), de az biztos, hogy ha új autó vásárlásán törném a fejem (ami valszeg sosem következik be), akkor tuti egy MCV 1.6 8V-re fizetnék be (mert abban azért egyetértek, hogy nem a franciák csinálják a legjobb motorokat, a 8V-ben talán kevesebb dolog tud elromlani).

Most akármit mondtok, 3.5 milla egy viszonylag jól felszerelt 7 személyes autóért sajnos már nem számít soknak.

Meg ha a névből indulnánk ki, akkor ki venné azt a töméntelen mennyiségű Skodát? Hiszen az is egy szockó "szar" volt :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.22. 14:34:43

Nono, itt árulás van. A Skoda már akkor termelt mikor a komenizmus úttörői a csattogós lepkét tologatták az udvarban. Tehát visszautasítható,hogy a Skoda komenista szar lenne,sőt a legsportosabb gépeket ők állították elő a keleti blokkban. Akárhogy is nézzük nem említhető egy lapon egy több mint 100 éves múlttal rendelkező cseh gépgyár egy,a komenizmus magas hibaszázaléka folytán létrehozott,minden nemében életkptelen és abszurd román gyárral. A Skoda jelen volt a raliban,és még sok-sok más pályaversenyen,a Dacia-t meg már akkor is csak azok vették akik türelmetlenek voltak kivárni egy Wartburg vagy Trabant kombit...

Lally 2007.07.22. 15:13:39

A Belsőség alapján említettem a Nissan féle Logant,amit " Mexikóban Nissan Aprio néven forgalmaznak"

Ne folytassuk már itt is az unszimpi kocsik leszólását!
Ne csak érzelmi alapon érveljetek!
És azért tisztelhetnénk a másik fél véleményét is.


Peace

LuisBűnjel 2007.07.22. 15:15:59

Hehe, már várom, hogy a Citroen is elkezdjen fapados kocsikat gyártani, Oltcit néven.

cash 2007.07.22. 18:28:43

"több szerelővel beszélgettem"
ismét egy kirohanás tapasztalat nélkül...
nem érdekem védeni a francia autókat, de ez egy baromság, sebaj maradok hű olvasód :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.22. 18:43:10

Renault szervízvezető,szerelő,tulajdonos,privát autószerelő,hozzáértő,hozzá nem értő mind-mind azt állítja,hogy ezeknek a motoroknak nagyobb a meghibásodási esélyük mint a többi motornak. Vajon mind hülyék?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.22. 18:45:43

Értem án,hogy igazságtalan a poszt a románokkal és a francia autókkal szemben is,de én tényleg a saját véleményem írom le,nem fogok nyáladzani egy autónak sem mert olcsó. Ha a praktikum miatt vásárolsz autót az már réges-régen rossz.

murci 2007.07.22. 18:53:09

DE hát éppen ezaz scheerti!!! NEM olcsó :)

murci 2007.07.22. 18:55:20

3.5 millából már olyan Passatot hozol Németországból, hogy megszólal (3.5 milla minden költséggel együtt, itthon forgalomba helyezve, névre írva)
és ez 1.9 es 130 lovaas dízel, igaz nem 7 személyes, de a f*szér' kell annyi gyereket csinálni :D

itt megjegyzem, hogy mi öten vagyunk testvérek LOL
én magam sem értem miért :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.22. 19:22:09

Annyi más autó is van ami behozható,nem kell feltétlen Passat:

Peugeot 807 128 lovas HDI motorral( ami nem trágya,épp ellenkezőleg)

Vagy egy SEAT Alhambra ami már 2 millából kijön, alig több mint 100 000 km-el,7 üléssel és 1.9-es TDI motorral. Kell e ennél több. Választék van bőven,külföldön,nincs pangás mint itthon.

Esetleg egy Ford Galaxy-t ami 5-6000 euróban megáll full-full extrával 100-120 ezer kilóméterrel szintén TDI motorral. És még lehetne ezernyi példát felhozni ami messze jobb választásnak tűnik mint egy Logan.

De a legjobb lenne ha ezeket az autókat regadó nélkül szépen be lehetne hozni és üzembe helyezni normális áron. És ezek mind-mind fiatalabbak 10 évnél és új korukban nem voltak olcsók. Majd mindgyik full-full extrás. Kiváncsi vagyok mi lesz egy gyárilag olcsónak tervezett Logannel?

camell 2007.07.22. 20:33:55

Hát, az biztos, hogy ez a Dákó nem nyerne sehol sem formatervezési díjat, még az alap Logan is úgy néz ki, mint egy bakancs... És nem, nem vennék ilyet soha, mert FRANCIA. Hulladék. 10 év múlva szerintem egy-két százezerért fogják az ember után hajigálni, csak vigyék már el tőlük. És igen scheertinek igaza van a Skodákat illetően: lassan több mozgásképes S100-at, 120-at látni, mint Ladát, és a kupé.Skodák mennyire szépek voltak már?

Dörmi06 2007.07.22. 21:42:33

Nem azért hoztam fel példaként a Skodát, mert tényleg úgy gondolom, hogy szar. 1986-ban vettünk egy 120-ast és még mindig megvan, szóval nekem a Skoda szívügyem. Az meg, hogy milyen régi a Skoda gyár szart sem számít, ha az átkosban ők is szart gyártottak.

Egyébként a népítéleteket böngészve nem úgy vettem észre, hogy mindenki átkozná a napot, mikor befizette rá az első részletet.

Ja és mellesleg egy csomó rally-n Dacia volt az előfutó és állítólag azt is egész jól bírták.

Én addig nem húzok le egy autót, amíg valaki be nem bizonyítja, hogy tényleg egy fos az egész.

csiky944 2007.07.22. 21:50:51

Hmm az az érdekes,hogy mindig csak negatív élményekről hallok francia autókkal kapcsolatban.Ennek ellenére a családi autónknak soha semmi baja,pedig francia,az ismeretségi körbe is a franciák épp úgy teljesítenek mint a többi márka.Természetesen van a környezetemben olyan,amelyik állandóan szar,de ha a tulaj ennyit ért hozzá hogy felpörgetés után leállítja,majd megkérdezi h "van ebbe a dci-be turbó?"Szóval amelyik autót balfaszok avagy balfaszul használják,azon úgyis megdöglik valami.Deh akkor nem csak a franciát kell ám szidni h megdöglött,érdekes amelyiket normálisan használják az miért megy el többszázezreket?A dci motorról meg annyit,h nem a magyar szemét geci szar minőségű gázolajra van tervezve,pl ausztriában más az állaga is a gázolajnak,jah és persze nem mocskos,dzsuvás.Sok rönó dízelt hallottam,amelyik megdöglött,dehát nem a common railokhoz készült a piros gázolaj és a mezőgazdasági gépekből leszívott piszkos olaj,meg az étolaja sem szereti.Deh amikor a legend elindul,csak arról van szó h összeszarta magát két porlasztó csúcs azon a szemét szar francián......movel most marha fáradt vok ezért tovább nem folytataom,mert már nem is látok.....

Lally 2007.07.23. 06:15:19

De Scheerti,hát az autóvásárlók többsége nem praktikumból vesz kocsit?
Nálam is praktikus szempont volt a szin-ne legyen kényes,az előző metélkék koszfogó volt-,magas legyen az ülése,mert fáj a derekam-,a megbízhatósági statisztikák elején legyen-,anyagilag könnyen elérhető legyen,mert a kápé másra kell-.

A többi cuore sportivo,heart of technology meg dájnamiklájn csak ezután következik

murci 2007.07.23. 10:13:20

csiky, akkor még nem találtad meg a megfelelőt, Renault Safrane-t próbáltad már? abban olyan az ülés, hogy FOTEL de kényelmesebb, mint a régi Caddllac, komolyan

csiky944 2007.07.23. 13:53:00

Sajnos még nem Murci,de tervezem.A francia kocsikat épp ezért szeretem,a kényelemért és a különleges megoldásokért.Ezért tetszik még a jó kis XM is.Ha hátsókerekesek lennének,akkor tuti befutó lenne mindkettő.Mostanában volt szerencsém ülni két rendkívül kényelmes autóban,egy Suzukiban és egy VW-ben,na azóta vannak hátfájdalmaim..........

rognork 2007.07.25. 14:43:04

Semmi köze ennek a dákónak ahhoz a régi dákóhoz. Ahogy a skodának sincs a mai skodához. Családosként megpróbálom fellibbenteni, hogy mér is kell gecinagy autó 2 gyerekhez manapság.
1. Ma anyuka minden szart be akar, és be is fog pakolni. Légzésfigyelőtől a kiskádig. Nekem swiftem van, egy gyerekkel se férünk be. 220 l csomagtér.
2. Anyuka ráadásul hátra kell hogy üljön, mert a kis vakarékok szétvisítják a fejedet. Kell oda egy rendőr, na.
3. Senki ne mondja, hogy komolyan veszi a 7 személyes szöveget. Ez egy kombi, amibe egy útra beteszed a hátsó üléseket, és akkor a mama és a papa is befér, amikor az uncsitesó esküvőjére mentek. Világos, hogy másra nem jó, viszont nem kell két kocsival menni.
4. Ne a dízel árát nézzétek, a sima 1,6-ost. Százvalahány lóerő. Kell villanytükör, ablak, miegymás. 3 évesen jó biznisz lesz. 84 lóval manapság 800 kilót szokás mozgatni, de mindenki emlékszik sztem a 75 lovas Octaviára. Naugye. Tessék fikázni.
5. Román szar. A KIA meg szlovák szar. A rönó meg török szar. A Toyota meg francia szar.Mostakkor? A TT meg magyar szar?
6. Nekem a hátulja tetszik.
7. Aki németautó buzi, vegyen németet. Én rühellem az opelt, a vw-t, a golfot. Okádok az ezres polotól. Semmi pénzér nem vennék. Inkább egy régi honda, toyota. De ugye ez megint nem észérv.
8. Azért írom ezt le megint, mert a szomszéd blogon már lassan csak anyázás ment. Ez a kocsi bizony ésszerű döntés lehet, persze nem ilyen kivitelben. És van, akinek tetszik.
na ennyi
üdv

csiky944 2007.07.25. 21:55:31

én tegnap voltam Rönó-Dácsesz közös szalonba,hát b.szott nagy egy dög a kombi,ennyi pénzért ekkora új autót nem kapsz,ha szar,ha nem szar akkor sincs

Dörmi06 2007.07.25. 22:24:47

Scheerti, most látom, hogy van itt törésteszt is. Azzal mi a gáz? Légzsák nyílt, utascella ránézésre nem deformálódott vészesen. Ez engem megint nem győzött meg arról, hogy menthetetlenül szar lenne. A kínai Brilliance-hoz képest meg kimondott feketedoboz :)

Áhh, inkább fikázzuk a SUV-okat, jó ez a Dácsia :)

Kiribati 2007.07.27. 19:20:50

Kedves scheerti, egy dolgot tisztelek benned, azt,hogy ez a te blogod pont.

Ilyen fröcsögös szart én még tudás, tapasztalat nélkül sosem olvastam, remélem tudod ezzel csak magadat égetted be, hallomások alapján.

Oké, oké, blogba véleményt írunk,ezt tiszteletben tartom, de nekem az a véleményem,életedben nem ültél huzamosabb ideig(nem szalonban) Dáciában,én már sokszor.

A dCi motoroknak sosem volt elektronikus bajuk, ez tény, az is tény hoyg márkaszerelőt saját márkáról sose kérdezz, mert Ő CSAK A HIBÁS AUTÓVAL TALÁLKOZIK.

Az is tény, hogy a fapad dácia logan 2 mihályért kapható. Nem feltétlen szép,viszont ÚJ autóban (mivel te egy kicsit kevered,új autót hasonlítasz használthoz LOL)ezért a pénzért a legjobb választás.

Tény hogy igazi 7 személyes(felnőtt)ilyen nagy rakterű kombit ennyi pénzért NEM kapsz.

Tény hogy az általam eladott közel 50 dáciából 1 sem volt garanciális szervízen. Igen Renault-ot, Daciát árulok, de nem vagyok elvakult, mivel Amerikai autó buzi vagyok...

Tehát előszőr tapasztalunk, megbízható forrásból TÉNYEKET gyűjtünk, aztán mondunk véleményt, különben kiröhögnek.

Ezt is fogadd el ez is egy vélemény, tényekkel alátámasztva.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.27. 19:32:14

Közelebb áll hozzám a téma mint hinnéd. Oké,hogy véded a saját márkádat,ebből élsz bazmeg. Persze,hogy nem fogsz megdícsérni ,hogy leírom amit gondolok. Amúgy ez az S-blog,nem a Biblia, el lehet olvasni de nem kell eszerint élni. Én ilyen véleménnyel vagyok a kocsiról,és nem nagyon érdekel egy felbőszült márkakereskedő morgása sem. Leírom ugyanezt bármely más autóról is ha kell,de tény,hogy a legszarabb kombináció a román-francia. Próbálj kinyitni egy Thalia motorháztetőt egyedül(elárulom,nem megy).Pedig semmi köze a románokhoz. Tapasztalat,köszi van,bőven rossz. Szerintem nem sokan röhögtek ki,te is inkább csak felhúztad magad.

Kiribati 2007.07.27. 20:17:48

Nem ügyfelek előtt, hanem interneten félig-meddig névtelenül, nem hiszem hogy anyagi érdekem fűződne ahhoz,hogy védjem a márkát ahol dolgozom, félreértesz, egyáltalán nem vagyok Dacia-Renault fan, sőt mint mondtam amerikai autó buzi vagyok.

Nem morgok, véleményezek mint te, az hogy erről ez a véleményed elfogadom mint írtam is, ha más téma lenne, akkor is az lenne a véleményem,hogy ilyen elvakultan véleményezni valódi tapasztalatok alpján marhaság.

Tháli motorháztető gondodat nem értem, azt sem, hoyg ezt a marhaságot tényként hozod fel, ténynek bizonyítható dolgokat nevezünk, hidd el én több Thália motorháztetőt nyitottam fel mint te, és mindig sikerült egyedül.

Nem tudom milyen kombináció a japán-török (corolla), a japán-magyar, német-magyar, az olasz-olasz.

Nem hinném, hogy a francia-román sokkal rosszabb kombináció lenne bármelyiknél.

Az ADAC felméréseit, statisztikáit ajánlom figyelmedbe, abban tények vannak(németektől)

Én nagyon szívesen vitázom e témában veled, habár ennek nem itt a helye, mert természetesen a te blogodban, max komentelhetek, és ez így van rendjén, bocs ha hosszú lettem.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.28. 06:52:41

Ha eloölvasod egy-két régebbi posztomat akkor rájössz,hogy nincs értelme vitatkoznod velem a francia autókról..>

TCSA · http://make.blog.hu 2007.08.12. 22:53:24

Meg kell, hogy cáfoljam. Beszélgess egy adagolóssal, a DCi csak a második legszarabb dízel. A legszarabb hivatalosan a HDI :) Harmadiknak jön a JTD, utána a germán/japán commonrail cuccok.

volante · http://volante.blog.hu 2007.09.16. 16:36:26

> A Skoda jelen volt a raliban,és még sok-sok más pályaversenyen,a Dacia-t meg már akkor is csak azok vették akik türelmetlenek voltak kivárni egy Wartburg vagy Trabant kombit...

Hadd súgjam meg csendben, hogy a Dacia gyári csapata a saját géposztályában szarráverte a mezőnyt az 1985-ös Akropolisz-ralin.

bazsi 2007.09.17. 17:08:57

Nem nyerte meg...a B9-es kategóriát az 1985-ös Akropoliszon Ladislav Krecek nyerte Skoda 130LR-rel. Ha A-csoportban indult a Dacia gyári csapat, akkor sem ők nyerték a géposztályt, hanem Stamatis Athanassoulas nyerte egy Toyota Starlettel, az A5-ös kategóriát.

Forrás: www.rallybase.nl/index.php?type=result&rallyid=233

volante · http://volante.blog.hu 2007.09.17. 18:05:57

Igazad van, javítanék: Portugál Rali, 1985.

www.rallybase.nl/index.php?type=result&rallyid=230

Amúgy kösz a linket, jó oldal.

volante · http://volante.blog.hu 2007.09.18. 14:37:00

Igazad van, javítom. A Portugál Ralit nyerték meg. (1-2. hely)

www.rallybase.nl/index.php?type=result&rallyid=230

Amúgy nagyon jó az oldal.

Ravasz Kálmán 2007.10.29. 19:16:39

Én imádom a Daciát mert én vele nőltem fel egy szeretetr miltó oto vagy kocsi van nekemis egy dácsiám és tumigolgatom na pá

Kukker 2007.11.11. 13:39:21

Tháliám van.
Kicsi, de jó. Ha nagyobb kell Loganom lesz.
Többet nem tudok fizetni egy autóért, használt nyugatival meg nagy a kockázat. A DCI meg még soha nem hagyott cserben. Ha hármat fordúl a főtengely indításkor egyből kicserélem a relét.
Nekem tetszik a Logan, mert praktikus. Csajozni Porschéval érdemes.
A thália motorháztetője tényleg érző, műszakis kezet igényel...
süti beállítások módosítása