Nem, kedves olvasó, nem hülyültem meg teljesen. Azért írok megint a gyorshajtós pénzlovagokról mert megint előjöttek a zsúrpubik, akik egy métert sem vezettek, és nem tették ki a lábukat a pesti belváros 10 km-es körzetéből. Ha mégis, akkor azt szigorúan busszal tették. Persze, értem én: A busz kényelmes, megannyi lóerő, bőrülés, külön sofőr, meg egyéb extrák.
A zsúrpubi ismérve az, hogy ért hozzá, akkor is, ha nem közeledik, mert a zsúrpubi alanyi jogon tud mindent. Azért nem vezet, mert nincs rászorulva. Pubi, ha busz nem megy oda, ahova menned kell akkor mit csinálsz? Tudod mit? Gyalogolj, többet látsz, és kétszer is megnézheted. És rögtön megoldódik a másik problémád is, újra szép nagy lesz az ország. Mit vársz ezektől a büntetési tételektől? Azt, hogy innentől Budapesten olyan lesz a levegeő, mint egy alpesi faluban, nagy csokival, meg szőrös állatokkal? Megmondjam mi következik? Az, hogy aki eddig gyorsan hajtott, az ezután is fog, csak olyan helyen, ahol biztosan tudja, hogy nincs traffipax. Ha a város szélén mindenütt van, akkor szerinted hol fog a hülyegyerek jaszkarizni? Pont a városban. Szerinted mennyivel fog csökkenni a pesti gyorshajtók száma ezzel? Semennyivel. Aki városban megy 'kilóhusszal, annak jár a háromszázezer, ebben egyetértünk. Ha vezetnél autót, tudnád, hogy messze nem erről szól a dolog.
Az előző posztomban már említettem a bősznyugdíjasokat, akik ennek tapsikolnak, de téged kifelejtettelek. Az embert, aki mindenhez ért. De ha nem is ért hozzá, véleménye akkor is van.
Tudod mi a helyzet? Aki kurvára szereti taposni a drága kocsiját, az fogja is, maximum fizet, ha elkapják. Apád meg a harmincas táblánál száguld majd ötvennel, aztán majd jön a csekk, hogy fizessen, mert életveszélyes volt. És tudod mennyi ilyen tábla lesz majd? Egy éjszaka alatt körbe lehet táblázni a várost traktorok ellen, akkor meddig tart néhány harmincas táblát kitenni? Az utak szarok maradnak, mert sokkal egyszerűbb mindenhova kirakni a korlátozó táblát, mint utat javítani. Így lesz majd az imádott városod egy harmincas zóna. Európai, mi? Ja, hogy te félsz a gyorshajtóktól? Mindenki fél. A gyalogos védtelen, sebezhetőbb, mint a másik autós. Aki ezt nem látja be, attól el kell venni az autót. Aki százötvennel megy a városban az tudod mit kap? Pénzbüntetést. A jogsiját nem veszik el, csak nagyon indokolt esetben. Miért nem lehet elvenni a vezetői engedélyét 10 évre? Miért nem lehet korlátozni, hogy 5 évig maximum 50 KW-os autót vezethessen?
És ha én azt mondanám, hogy minden egyes szabálytalanságért, amit elkövetsz gyalogosan, rád kéne kúrni tízezer forintot? Rossz helyen léptél le a zebráról? Bumm, tízezer. Pofátlan voltál a metrón? Tízezer. Rosszul tolod a bevásárlókocsit? Tízezer.
Na, Pubi, ha ilyen rendszert vezetnénk be, akkor egészen biztos, hogy gyorsan leírnád a tutit, hogy téged diszkriminálnak, meg azt is, hogy ez az ország kezd elviselhetetlen lenni. És igazad lenne. De ha elfogadsz egy tanácsot egy olyan embertől, aki nem csak parkolóban látott autókat:
Politizálj, ahhoz biztosan jól értesz. De mások dolgába ne szólj bele, légyszi.
Köszi. Üdv.
A Tóta W. különdíj természetesen jár, akkor is, ha csak viccből írtad a posztot...
Közlekedj, ha tudsz!
2008.05.09. 22:22 scheerti
23 komment
Címkék: közlekedés város büntetés gyorshajtás
A bejegyzés trackback címe:
https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr72461994
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Atom · http://atom.blog.hu 2008.05.10. 09:48:54
Egyetértek. Pubi politikus lesz, megszavazza majd, hogy az ország összes útjának minden kilométerére jusson egy traffipax. Utána viteti magát a sofőrrel és a diplomáciai mentességét lobogtatja majd, ha netán belefut egy mérésbe.
1. Szombathely kis város, de itt is sokszor előfordul az a tipikus dolog, hogy elszaggat valaki tőlem pár centire amikor a zebrán megyek, még én kérek bocsánatot, hogy megijesztettem és 5km/h-val lassult.
2. Szombathely kis város, de itt is sokszor előfordul az a tipikus dolog, hogy azért kell 60ról.. ..bocs, 50ről majdnem 0ra fékeznem, mert a gyalogos szerint bárhol át lehet sétálni az úton, mert ő az Isten, és nem is kell sietni, mert az autós majd megáll.
Példák mindig voltak, vannak, lesznek, mint ahogy rögtön tudnék az előbbi kettőre pozitívat is írni...
Mindegy. Mindenki tudja, hogy a 300ezres csekk és a traffipaxok tömkelege csak pénzgyűjtésre jó, nem szabályozásra.
1. Szombathely kis város, de itt is sokszor előfordul az a tipikus dolog, hogy elszaggat valaki tőlem pár centire amikor a zebrán megyek, még én kérek bocsánatot, hogy megijesztettem és 5km/h-val lassult.
2. Szombathely kis város, de itt is sokszor előfordul az a tipikus dolog, hogy azért kell 60ról.. ..bocs, 50ről majdnem 0ra fékeznem, mert a gyalogos szerint bárhol át lehet sétálni az úton, mert ő az Isten, és nem is kell sietni, mert az autós majd megáll.
Példák mindig voltak, vannak, lesznek, mint ahogy rögtön tudnék az előbbi kettőre pozitívat is írni...
Mindegy. Mindenki tudja, hogy a 300ezres csekk és a traffipaxok tömkelege csak pénzgyűjtésre jó, nem szabályozásra.
Andris 2008.05.10. 10:00:01
Orwell Állatfarmjában is vannak olyan állatok, akik a saját kárukra történő intézkedésekhez is olyan ideológiát gyártottak, hogy "ez nekünk tul.képpen jó". Pubi is ilyen. Nem veszi észre, hogy ez a rendelkezés jó ha csak közvetetten szolgálja a közlekedésbiztonságot, annál inkább a pénzbehajtást. Az értelmetlen táblákról, kátyús-nyomvájús utakról regényeket lehetne írni ("remek" érzés motorral belefutni egy hegyvidékre emlékeztető útnak csúfolt harckocsicsapásra)
Zolus 2008.05.10. 10:46:56
Hejj, scheerti, VENre nem jössz? Fergeteges volt a mai éjjel. Most értem haza. :)
Grafithuszár 2008.05.10. 12:49:08
Hát nem tudom, én is félek tőle egy kicsit, hogy mostantól kezdve minden sarkon egy kintfelejtett 30-as tábla lesz, de előbb még várnák fél évet hogy véleményt alkossak. Ez az egész nem magyar találmány, az EU-ban tudtommal már több országban is bevezették, és eredményes volt. Biztos hogy elő fog fordulni a fent említett példa, és lehet hogy én is belefutok majd egy ilyenbe, de engem inkább az érdekel majd, hogy pl 1.000.000 bümtetésből hány % lesz ilyen "kamu" és mennyi az igazo gyorshajtás. Mert ha csak néhány százalék lesz a lehúzás, és a többi jogos büntetés lesz, valamint érzékelhetően jobb lesz a közlekedési morál, akkor azt mondom megérte, mégha egyszer-kétszer engem is megbüntetnek majd egy kintfelejtett 30-as tábla miatt.
martong 2008.05.10. 17:54:58
nekem nagyon tele lett a tököm a közlekedéssel az új szabályok óta, főúton mindenki 80-al, aztán satufék, majdnem belerohanok, miafasz? fehé octavia út szélén, gyerek pisil
nemigazbazmeg, városban konstans 60-70 el jár mindenki, főúton 100-120 között, pályán meg amit bír (én általában 150-160 között megyek)
az egész el van baszva,
de a jó kis detekor, blokkoló csak 136 ezer beszerelve, a bünti meg 300.... ehh nekem megéri
jaigen: a rossebb essen mindenkibe aki alap fehér octaviat vett (komolyan ne vegyétek ám :) )
nemigazbazmeg, városban konstans 60-70 el jár mindenki, főúton 100-120 között, pályán meg amit bír (én általában 150-160 között megyek)
az egész el van baszva,
de a jó kis detekor, blokkoló csak 136 ezer beszerelve, a bünti meg 300.... ehh nekem megéri
jaigen: a rossebb essen mindenkibe aki alap fehér octaviat vett (komolyan ne vegyétek ám :) )
Rocko- 2008.05.11. 00:38:11
TheElf 2008.05.10. 23:27:31
kicsit eltévedtél, azt hiszem.
"Kérem szépen, amíg a hozzád hasonló autóbuzik többsége nem a ringen versenyez, hanem az utcán."
kérem szépen, az autóbuzi nem versenyzik az utcán. az autóbuzi a pályára megy baromkodni, az utakon közlekedik. legrosszabb esetben 25 számjegyű úton, az éjszaka közepén lép oda, amikor BIZTOSAN nem lesz ott senki, akinek árthat.
akire te gondolsz, azok a jaszkarizós majmok, akiket az autóbuzik is megvetnek. és így tovább a lentiekre.
"Kiszűrni azokat akiknek a kresz nem szentírás. Akik nem tartják be a sebességkorlátozást akkor, ha nem látják értelmét, akik nem adják meg az elsőbbséget ha nem látják értelmét, stb. ezt a mentalitást pedig a legjobban a trafi miatt kinnfelejtett 30as táblánál lehet mérni."
óóó, a 30-as táblánál, igazán? hát akkor nézz meg egy balfaszt, aki 30-cal megy. a buszsávban. ő becsületes állampolgár, mert nem lépi át a harmincat, nem?
ezt a mentalitást rendőri jelenléttel lehet szűrni.
"Ha majd te is és a többi autóbuzi is megadja az elsőbbséget a gyalogosnak, elkerüli a buszsávot, nem ragad be a kereszteződésbe, nem szlalomozik, nem az utcán versenyezget"
ezt egy kultúrált emebr - ahogy az autóbuzik többsége - megteszi, ahogy eddig is megtette.
ismétlem, a racsing-tuning majmokat, és az autóbuzikat illene nem keverni.
"Addig pedig: Aki panaszkodik, az feltehetőleg azért teszi mert eddig is tett a szabályokra, és magának köszönheti a bajt."
nem, nem igaz. az idióta szabályoknak vagyunk ellenük. ha holnaptól az a szabály, törvény, h mindenkinek meg kell ölnie az anyját, akkor betartod?
kicsit eltévedtél, azt hiszem.
"Kérem szépen, amíg a hozzád hasonló autóbuzik többsége nem a ringen versenyez, hanem az utcán."
kérem szépen, az autóbuzi nem versenyzik az utcán. az autóbuzi a pályára megy baromkodni, az utakon közlekedik. legrosszabb esetben 25 számjegyű úton, az éjszaka közepén lép oda, amikor BIZTOSAN nem lesz ott senki, akinek árthat.
akire te gondolsz, azok a jaszkarizós majmok, akiket az autóbuzik is megvetnek. és így tovább a lentiekre.
"Kiszűrni azokat akiknek a kresz nem szentírás. Akik nem tartják be a sebességkorlátozást akkor, ha nem látják értelmét, akik nem adják meg az elsőbbséget ha nem látják értelmét, stb. ezt a mentalitást pedig a legjobban a trafi miatt kinnfelejtett 30as táblánál lehet mérni."
óóó, a 30-as táblánál, igazán? hát akkor nézz meg egy balfaszt, aki 30-cal megy. a buszsávban. ő becsületes állampolgár, mert nem lépi át a harmincat, nem?
ezt a mentalitást rendőri jelenléttel lehet szűrni.
"Ha majd te is és a többi autóbuzi is megadja az elsőbbséget a gyalogosnak, elkerüli a buszsávot, nem ragad be a kereszteződésbe, nem szlalomozik, nem az utcán versenyezget"
ezt egy kultúrált emebr - ahogy az autóbuzik többsége - megteszi, ahogy eddig is megtette.
ismétlem, a racsing-tuning majmokat, és az autóbuzikat illene nem keverni.
"Addig pedig: Aki panaszkodik, az feltehetőleg azért teszi mert eddig is tett a szabályokra, és magának köszönheti a bajt."
nem, nem igaz. az idióta szabályoknak vagyunk ellenük. ha holnaptól az a szabály, törvény, h mindenkinek meg kell ölnie az anyját, akkor betartod?
Zolus 2008.05.11. 04:05:31
Magyarországon az utak 70-80%-a alatt vízfolyás van? Itt senki sem az ellen tiltakozik, hogy büntetik az utcán száguldozó hülyegyerekeket. Inkább arról van szó, hogy az új törvények nem a közlekedés biztonságosabbá tételét szolgálják, hanem azt, hogy még egy kis pénzt le lehessen húzni a parasztról. Nálunk felújítottak egy utcát, és azóta kint van a 30-as tábla fél km hosszan, jól belátható útszakaszon. A táblát valószínűleg semmi nem indokolja. Én eddig sosem tartottam be, mégsem vagyok közveszélyes. De ezentúl megfontolom, mert ha valami vállalkozó (tisztán nyereségvágyból) kitesz egy trafit, a gatyám is rámegy. Úgy tűnik, hogy szelektíven fogadod be a posztban közölt információt, csak azért, hogy te most aztán jól megmondhasd, hogy a sok köcsög miatt kap hőgutát a szegény gyalogos. És akkor most elégedetten dőlj hátra a fotelodban, hogy ma is tettél valami jót és jelentőségteljeset. Büszke lehetsz magadra.
rognork 2008.05.11. 08:26:20
amúgy ki a fene ez a pubi? nincs kedvem keresgélni.
Rocko- 2008.05.11. 10:18:31
TheElf 2008.05.11. 01:56:59
>>> scheerti · scheerti.blog.hu 2008.05.11. 08:02:41
utána beszélgessünk. :)
>>> scheerti · scheerti.blog.hu 2008.05.11. 08:02:41
utána beszélgessünk. :)
csiky944 2008.05.11. 19:00:29
Scheerti,sztem töröld a franciaolaj hsz-eit és megoldódnak a problémák
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.11. 20:22:27
Én nem szeretek a neten emberkedni, felesleges. De néha felhúzom magam az értetlen embereken..
AP (törölt) 2008.05.11. 22:55:22
Nicsak, valakinek szófosása van? (csakmer' értelmes dolgot még nem írt. Jó, én se gyakran, de azé' mégismá' izé)
Az S-blog egyre jobban betalál, csak így tovább, kedves scheerti.
Az S-blog egyre jobban betalál, csak így tovább, kedves scheerti.
Rocko- 2008.05.11. 23:22:21
ahogy látom TheElf jól nyomja a demagóg témát, de nem tudom megállni, muszáj elmondanom nekem.
(ejj sose fogom megtanulni, h demagóggal ne vitázz)
"Azért kell 40nel menni, hogy meg tudj állni, 25%kal nagyobb sebesség lényegesen nagyobb fékút, számold ki nyugodtan, ha nem hiszel benne."
persze, ez így van, elemi fizika. de egyet magyarázz meg: hogyhoyg sok nagy városban elég az ötven, vidéken meg csak negyven? vidéken lassabbak a rekciók? ott nem ugyanaz a KRESZ érvényes?
"Érdekes, mindegyik itt megszólaló fasznak az kéne, hogy legyen jobb az út, költsünk miliárdokat a faszságra, de egyik sem mondta azt, hogy "igen valóban úgy kell menni, hogy elengedd a gyalogost, ez nálam X sebességgel kényelmes" mert mindegyik tudja, hogy érdemben ehhez 50nél lasabb sebesség kell, és be kéne tartani a 30at."
mert ezt alapvetőnek tartjuk. érted? ez a különbség köztünk és az átlalad felhozott barmok/jaszakirozsók közt. mi két külön ketegória vagyunk, hiába próbálod ránk húzni a saktulyát.
mellesleg mai eset, pontosabban esetek: Lurdy mögött megyek, Vágóhíd utca, zebáránál megáll két gyalog, nem is számít rá, h átmehessenek, megállnak beszélgetni. én lassítok - nem 50-nel mentem, hatvannal -, majd amikor mgé midnig nem mentek át, akkor dudáltam, h tessék haladni. mert ott zebra van, neki meg elsőbbsége.
a másik: 2 marha pont piroson ment át, hát persze, hogy adok 3 gázfröcssöt, h fossa össze magát. szabályosan közlekedik, nem lesz baja. de ha semmibe veszi a szabályokat, akkor legyen halálfélelme.
"Kurvaegyszerű: Van pár autó és motorbuzi címszó alatt futó kisebbség aki úgy gondolja, hogy a szabályok felett állónak érzi magát, és meg van sértve, ha a tetteinek (igen a saját tetteinek) a következményét ő állja, és nem az elgázolt vétlen."
ez így van, csak a címszó más: motoros vadbarom, és jaszkarizós barom.
"
Jelenleg ha végignézed a régi 7es utat bizony komoly pénzekbe kerül az, hogy szaporodnak a körforgalmak, sokszor azzal az egy céllal, hogy üdülőövezetben ne legyen száguldozás."
jelezném, h ma 4* jártam meg Budapest Martonvásár útvonalat. jobban éreztem magamat a körforgalmak miatt? nem, fele nem tudja használni, kifelé nem indexel, egyszer az érdi 2 sávosban majdnem összecsúsztak ketten, amikor utoljára jöttem ara, akkor 2 opel corsásnak sikerült is. körforgalom meg a biztonság? muhahahha.
szabályzás a legjobb módszer? a fenét, betartatni, az. nem számoltam, de azt hiszem szó nélkül vehettem volna egy kocsit, ha rendőrként behajtom azokat a büntiket, amiket láttam. mondjuk azzal kezdve, h motoros a járdasziget előtt akar előzni 40-es táblánál.
"Szaporodik a fekvőrendőr, szaporodik az útvonal szűkítésével képzett akadály, stb. És szaporodik a trafi is."
csak egy nem: a közlekedési rendőr.
(ejj sose fogom megtanulni, h demagóggal ne vitázz)
"Azért kell 40nel menni, hogy meg tudj állni, 25%kal nagyobb sebesség lényegesen nagyobb fékút, számold ki nyugodtan, ha nem hiszel benne."
persze, ez így van, elemi fizika. de egyet magyarázz meg: hogyhoyg sok nagy városban elég az ötven, vidéken meg csak negyven? vidéken lassabbak a rekciók? ott nem ugyanaz a KRESZ érvényes?
"Érdekes, mindegyik itt megszólaló fasznak az kéne, hogy legyen jobb az út, költsünk miliárdokat a faszságra, de egyik sem mondta azt, hogy "igen valóban úgy kell menni, hogy elengedd a gyalogost, ez nálam X sebességgel kényelmes" mert mindegyik tudja, hogy érdemben ehhez 50nél lasabb sebesség kell, és be kéne tartani a 30at."
mert ezt alapvetőnek tartjuk. érted? ez a különbség köztünk és az átlalad felhozott barmok/jaszakirozsók közt. mi két külön ketegória vagyunk, hiába próbálod ránk húzni a saktulyát.
mellesleg mai eset, pontosabban esetek: Lurdy mögött megyek, Vágóhíd utca, zebáránál megáll két gyalog, nem is számít rá, h átmehessenek, megállnak beszélgetni. én lassítok - nem 50-nel mentem, hatvannal -, majd amikor mgé midnig nem mentek át, akkor dudáltam, h tessék haladni. mert ott zebra van, neki meg elsőbbsége.
a másik: 2 marha pont piroson ment át, hát persze, hogy adok 3 gázfröcssöt, h fossa össze magát. szabályosan közlekedik, nem lesz baja. de ha semmibe veszi a szabályokat, akkor legyen halálfélelme.
"Kurvaegyszerű: Van pár autó és motorbuzi címszó alatt futó kisebbség aki úgy gondolja, hogy a szabályok felett állónak érzi magát, és meg van sértve, ha a tetteinek (igen a saját tetteinek) a következményét ő állja, és nem az elgázolt vétlen."
ez így van, csak a címszó más: motoros vadbarom, és jaszkarizós barom.
"
Jelenleg ha végignézed a régi 7es utat bizony komoly pénzekbe kerül az, hogy szaporodnak a körforgalmak, sokszor azzal az egy céllal, hogy üdülőövezetben ne legyen száguldozás."
jelezném, h ma 4* jártam meg Budapest Martonvásár útvonalat. jobban éreztem magamat a körforgalmak miatt? nem, fele nem tudja használni, kifelé nem indexel, egyszer az érdi 2 sávosban majdnem összecsúsztak ketten, amikor utoljára jöttem ara, akkor 2 opel corsásnak sikerült is. körforgalom meg a biztonság? muhahahha.
szabályzás a legjobb módszer? a fenét, betartatni, az. nem számoltam, de azt hiszem szó nélkül vehettem volna egy kocsit, ha rendőrként behajtom azokat a büntiket, amiket láttam. mondjuk azzal kezdve, h motoros a járdasziget előtt akar előzni 40-es táblánál.
"Szaporodik a fekvőrendőr, szaporodik az útvonal szűkítésével képzett akadály, stb. És szaporodik a trafi is."
csak egy nem: a közlekedési rendőr.
garázdabillegető (törölt) 2008.05.12. 00:24:03
Rocko "jobban éreztem magamat a körforgalmak miatt? nem, fele nem tudja használni"
???
Na és? A megoldás, hogy ne legyen körforgalom, ami nyugaton baromi jól bevált?
Szerintem a távlati cél az, hogy az autóbuziból autó-heterszexuális legyen. A buziktól valahogy viszolygok, olyan természetellenesek, tudod, mikor a szőrös faszi betolja a szépfiú kipufogójába a farkát, wahhhh, böeee.
???
Na és? A megoldás, hogy ne legyen körforgalom, ami nyugaton baromi jól bevált?
Szerintem a távlati cél az, hogy az autóbuziból autó-heterszexuális legyen. A buziktól valahogy viszolygok, olyan természetellenesek, tudod, mikor a szőrös faszi betolja a szépfiú kipufogójába a farkát, wahhhh, böeee.
csiky944 2008.05.12. 11:10:04
na az nem fog menni neki,az nehéz
AP ha rám céloztál igen,unatkoztam....
AP ha rám céloztál igen,unatkoztam....
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.12. 22:23:26
Na a probléma megoldva, vitatkozni csak értelmes emberekkel lehet, a maradéknak ott a moderációs ablak. The Elf"vízáfolyásos harmincas tábla hőségriadóban" felhasználó hozzászólásai törlődtek. A neki célzott kommentek egy részét is kitöröltem, bocsi srácok, de nem láttam értelmét vele foglalkozni, aki hülye, azzal nem érdemes foglalkozni, remélem értitek.
1977ex 2008.05.13. 15:56:54
unalmas perceimbe olvasom ezeket az autós blogokat. lehet hogy totál hülye vagyok de úgy gondolom hogy az oldalak többsége autósoknak szól. namármost aki ennyire autóellenes mint pár hozzászóló, az nem hiszem hogy autózna. de akkor mégis hogy a tökömbe kerül ilyen oldalakra. minek pofáznak bele azok akik nem vezetnek?? miért nem írogatnak a gyalogosoknak szóló blogokban? ha meg nincs olyan akkor csináljanak és tolják ott az észt arról hogy mennyire mocskos népség az aki nem tartja be az ostoba semmirenemjó szabályokat.
rognork 2008.05.15. 16:09:39
sokan azért kommentolnak, mert van rá idejük. én is dolgoztam olyan helyen, ahol kurvasok kommentet el tudtam szórni mindenfelé.
namármost van ma az un. "értelmiségi" réteg, aki úgy gondolja, hogy ha a nagykörúton belül lakik, és bőszen eltrolizik 4 megállót (kb 800m), akkor ő környezettudatos, és aktív tömegközlekedő. ő az, aki ellentüntet, meg amúgy is, közelebb lakik a városházához és a parlamenthez, ergo bele kell ugatnia mindenbe. az autósok meg odapöfögnek az orra alá, hogy dögölne meg mind.
ez az a típus, aki elkezdi szőrszálhasogatni a kreszt, a büntetési tételeket, aki lefikáz téged, mikor elborulva legszívesebben bézbólütővel tennél rendet a taxisok között.
persze tisztelet a kivételnek.
a helyszínt természetesen csak sarkítva értem, nem kell midnden király utcai lakosnak megsértődni. bár arrafelé valahogy alacsonyabb az autótualjdonosok aránya.
namármost van ma az un. "értelmiségi" réteg, aki úgy gondolja, hogy ha a nagykörúton belül lakik, és bőszen eltrolizik 4 megállót (kb 800m), akkor ő környezettudatos, és aktív tömegközlekedő. ő az, aki ellentüntet, meg amúgy is, közelebb lakik a városházához és a parlamenthez, ergo bele kell ugatnia mindenbe. az autósok meg odapöfögnek az orra alá, hogy dögölne meg mind.
ez az a típus, aki elkezdi szőrszálhasogatni a kreszt, a büntetési tételeket, aki lefikáz téged, mikor elborulva legszívesebben bézbólütővel tennél rendet a taxisok között.
persze tisztelet a kivételnek.
a helyszínt természetesen csak sarkítva értem, nem kell midnden király utcai lakosnak megsértődni. bár arrafelé valahogy alacsonyabb az autótualjdonosok aránya.
fade 2008.05.22. 19:56:32
index.hu/politika/bulvar/baleset5209/
"Az első negyedévben tíz százalékkal csökkent a közúti balesetek száma és 34 százalékkal kevesebben haltak meg az utakon, mint 2007 elején"
"Az első negyedévben tíz százalékkal csökkent a közúti balesetek száma és 34 százalékkal kevesebben haltak meg az utakon, mint 2007 elején"