Autót reklámozni valószínűleg nem könnyű feladat, de az internet sokat segített a kreatív reklámszakembereknek. Európában valamiért még sokkal kevesebb a vicces reklám, mint az USA-ban. Az itteni szpotokban mindig visszafogott eleganciát sugárzó, prémium autóira büszke Audi és BMW az USA-ban simán gúnyolódnak egymással, óriásplakátokon, videókon üzengetnek a másiknak. Talán furcsa lehet, de az európai gyártók reklámszakemberei akkor tudják igazán elengedni magukat, ha az Egyesült Államokban kell kampányt csinálniuk. Míg Európa egyes országaiban simán betiltanak egy leszbikus jelenetet tartalmazó reklámot, addig a tengerentúlon ezzel nem is foglalkozik senki. Ne gondoljuk, hogy a marketingesek rosszul járnak ezekkel a "betiltott" reklámokkal, amelyek valójában csak a televízióban nem mehetnek le, az interneten bárki elérheti őket, sőt, a sztorit valószínűleg felkapják az autós blogok és weboldalak és milliók nézik meg a nem túl jó, de kicsit provokatív klipet. A Renault és a Volkswagen nagy mesterei a műfajnak, ez utóbbi gyártó a tavalyi Super Bowl döntőre készítwett reklámja mindent vitt, most épp 48 milliós nézettségnél tart, csak a YouTube-on. Azért a Renault sem pihen, az új Twingóhoz kibodtak három 30 másodperces reklámot, ezek szintén nem valószínű, hogy képernyőre kerülnek, de nem is ez volt a cél velük.