S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Kinek van rá szüksége? Mindenkinek.

2007.02.27. 15:31 scheerti

Ez a post szigorúan az én véleményemet hivatott képviselni aki meg akar sértődni tegye,nem érdekel.

A világ jelentős részén kezd elharapózni az idióta SUV mánia ami természetesen Amerikából indult. Ott egyáltalán nem számít nagyzási mániának az ha átlagos kertvárosi család 2-3 SUV-val jár még akkor sem ha csak az 5 mérföldre lévő munkahelyéig megy vele nap mint nap sík úton. Ott talán a biztonságot,nagy rakteret jelenti,nálunk egész mást. Ha itt SUV-val jársz akkor a közlekedőpartnerek nagy része ordas nagy tahó állatnak fog nézni akinek pénze van de esze nincs. És ÉN mondom van is benne valami. Idegesítő ha egy plázakurva sminkelés közben ráhajt a kocsid seggére és a visszapillantóban csak annyit látsz,hogy egy 20 éves pina vezet egy olyan autót a városban amit alapvetően terepre találtak ki. Persze,terepre találták ki de a gyárban is tisztában volt vele minden egyes ember aki a projekten dolgozott,hogy az autók 99%-a városban fog kikötni olyan embereknél akik még ki sem teszik a lábukat a onnan, ha mégis akkor is havonta egyszer, szigorúan az aszfalton. Sok SUV tulajdonos takarózik vele,hogy neki biztonságot nyújt a magasabb üléspozíció  és meg vannak róla győződve,hogy a 6-8-10 légzsák fogja őket megvédeni a karambol során. Pontosan ők azok akik nem gondolnak bele,hogy a 2-2,5 tonna vas amiben ülnek mit fog művelni azzal akibe belemennek,neadjisten elgázolják. Aztán van az a kategória akik állítják,hogy nekik ez elengedhetetlen mert ők terepre járnak és nekik feltétlenül szükségük van egy olyan járgányra ami bírja a "kemény terepet" Arról érdekes módon sosem esik szó,hogy a kemény terep hogyan egyeztethető össze a bőr üléshuzattal és a fényezett lökhárítóval ami a terepen tényleg összekarcolódik valamint a 20 hüvelykes könnyűfém felnikkel. A nyíltabb SUV-osok korrekt módon belemondják az ember pofájába,hogy csakis és kizárólag azért vették meg imádnak elterpeszkedni a kéynelmes ülésben és kevesebb inzultus is éri őket pusztán a méretüknél fogva mintha egy Swiftben araszolgatnának a városban. A legszebb az egészben mégis az,hogy a SUV tulajok többségének van családja mégis egyedül jár reggelente munkába a kocsival. Asszonypajtás VW Poloval viszi a gyerekeket iskolába és jár bevásárolni. Hogy is volt a biztonságosabb mint egy kisautó szöveg iylenkor? A fogyasztásra nem térnék ki,mindenkinek szive joga olyan kocsit etetni amilyet akar. A barom nagyzási hóbort viszont kezd dühítő lenni. Egy SUV akkor jó ha nagy alapon rengetegen megvesznek egy olyan kocsit amivel rémálom parkolni,főleg az idegesítő,hogy az utcákban egyre gyakrabban lógnak ki autók a parkolóhelyekről tovább szűkítve ezzel az amúgy is keskeny utat. Ha ehhez még egy fent említett 20 éves plázapina is párosul aki ráadásul nem is tud tisztességesen parkolni akkor az ember a megváltó meglehetősen gyakori emlegetése mellett próbálja kikerülni a "közúti akadályt" anélkül,hogy koccanjon. Félreértés ne essék NEKEM TETSZENEK A SUV-ok de szerintem megvan a helyük a közlekedésben és ez nem feltétlen a nagyváros. Megértem a vidéki orvost,hogy Honda CRV -t vezet mert nem lehet tudni hova kell mennie egy beteghez. Megértem az erdőgazdaság vezetőjét,hogy Toyota Rav4 -et használ,az agronómust,hogy Nissan Pathfinder-t vezet,de nem tudom megérteni az egyedülálló nagyvárosi 30 éves konditeremtulajdonost akinek se kutyája se macskája mégis Volvo XC90 -est hajt,továbbá nem értem meg,hogy egy huszonéves nullarutinos plázabiccsnek minek Porsche Cayenne ,hiszen a kutyája is elfér egy közepes méretű kézitáskában. Vannak országok ahol szabályozták a SUV-ok városi használatát és fizetniük kell azért,hogy a belvárosba hajthassanak.Erre Anglia a legjobb példa ahol a London belvárosába hajtó minden autósnak fizetnie kell, de a SUV-okat külön megadóztatják.


 

Van video is,sokmindent megtudhatsz belőle a SUV-okról.


 

39 komment · 4 trackback

Címkék: vélemény magyarisztán suv

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr9840888

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.25. 21:18:38

Stephen King 10 legjobb könyve - KönyvesBlog

Trackback: go directly to Oduck 2019.02.20. 15:11:54

article critique sample apa style - Week 5 hcp 220 assignment using metric, apothecary

Trackback: visit my webpage 2019.02.15. 06:09:22

Hősök szakasza, avagy a hogyan bombázzunk egy várost 50 méterre a föld felett - SpoilerAttack - Filmek és Animék kritikája

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.13. 07:57:32

Bar sissy custom - Create your opening line online dating

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laze · http://laze.hu 2007.02.27. 16:35:25

Tetszik, szépen összeszedted a mondanivalódat és ráadásul teljes mértékben egyet is értek veled... :)

murci 2007.02.27. 21:15:09

azért még annyit hozzátennék, hogy:
a jogosítványt köthetnék
-iskolai végzettséghez
-kéne előtte egy psychológiai teszt
-meg esetleg egy minimális iq szint is elvárható lenne

de ezek csak hiú ábrándok...

"boldogok a lelki szegények mert övék a mennyek országa"

na ezek meg mind sötétek szal félúton eltévednének ;)

Dina 2007.02.27. 23:42:03

Hát a nepperkedés, genkszterkedés,valóban sokat hoz a konyhára , az "éjjszakai pillangó"plázacicák is tudják.Hajtó'lyuk'keményen megdolgoztatja ezekért a verdákért.

ommm 2007.02.28. 09:55:29

A film tényleg tanulságos, a gond csak az, hogy akiknek látniuk kéne, azok agya leáll ha be kell kapcsolni a számítógépet...
Jómagam sem kedvelem nagyon a SUV-okat, az igazi terepjárót igen...kicsit sajnáltam is azt a Bronco II-est ami felborulva látszott...

Mindenesetre nem kéne minden hülye stresszelő idiótának jogosítványt adni...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.28. 10:02:34

Jogosítványt mindenki kaphat,nincs semmihez kötve,8 osztály elvileg kéne,de tőlem semmiféle bizonyítványt nem kértek mikor csináltam. Nem is arról van szó,hogy a jogsit kéne meggondolni hanem az autóvásárlást az ilyeneknek. Semmi szükség SUV-okra a belvárosban.

Lápi Lidérc 2007.03.06. 17:28:02

Mélyen egyetértek majd' minden szavaddal.
A nagyvárosi "terepjáró" használatának egyetlen ésszernek tűnő indoka lehet a bp-i közúthálózat állapota.
Amikor az Orczy környékén a fogtömésem potyogott,jutott eszembe számtalan...
/ amúgy megveszekedett Citrommániás vagyok, kiz.hidropneumatikus, ez épppen most Xantia/
Szóval ezeken az utakon talán indokolt lehet.
De
Régi mániám az A1 A2 mintjára a B1 B2
Mi még 15-25 évvel ezelőtt ugye legjobb esetben vmi keleti csúccsal kezdtünk.
Meg kellett tanulni, mi a TÜRELEM!
Beférsz-e egy előzésnél, kiérsz-e a kereszteződésből stb.
Most pedig: KI a tanuló SUZUKIból, BE apuci bömösébe aztán hajrá! Hulljon a férgese.
Ezeknek a kis pöcsöknek (tiszt.a Kiv ) semmi sem számít.
A közlekedési morálról msg ilyesmiről szó se essék.
Ha meg fejreáll mndemki rémségesen sajnálja

AP (törölt) 2007.03.13. 20:04:09

Mindig az a parám, hogy valami elszállt hülyegyerek telibetalál egy kéttonnás döggel, 200 fölött.
És nem az ő autója törik össze szanaszéjjel a benneülőkkel együtt, hanem az én ladám..

Tegnap.. Indexelek hogy kanyarodok be balra, megállok, szemből jönnek, azokat elengedem, állok a féken, négy féklámpa..
Mögöttem egyszer csak fékcsikorgás, saccra 17 éves gyerek a zsír új rendszámú H2-vel! épphogy meg tud állni mögöttem, aztán dudál, villog meg mutogat.
Kiszálltam, hátramentem, és megkérdeztem tőle, hogy mi a kurva anyját akar, örüljön hogy nem jött nekem. Hirtelen nagyon kicsire ment össze.
Na most, ha nekemjön, akkor mivan? Neki lehet, hogy kell egy új lökhárító, én meg elrepülök a gecibe Sopronig körülbelül.

AP (törölt) 2007.03.13. 20:05:44

Ja igen, és ne ugasson senki, hogy neki a szar pesti utakra kell a "terepjáró"..
Még a budai hegyekben lakókat megértem, nekik kellhet.
Na de a szolipina meg a kanja?
Ha ennyire zavarja őket a rossz út, lehet venni Nivát, régi Land Rovert, meg mittudomén.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.13. 20:26:27

Pontosan. Egy két tonnás bálna dög akkora erővel tud meglökni egy-egy kisebb autót ami már bőven elég ahhoz,hogy a benne ülök megsérüljenek akármilyen alacsonysebességről legyen is szó. Belgiumban pl van egy szabályozás miszerint a kezdő jogsisok 2 évig nem vezethetnek 60 lóerőnél erősebb autót. Elég nehéz manapság ilyet találni,bár ezt nem tegnap hallottam azóta elképzelhető,hogy változott a helyzet. Mindenesetre nálunk is kéne valami hasonló dolgot csinálni.

t4rg3t 2007.03.14. 13:46:51

Pár éve álltunk a pirosnál régi f astrával mikor hátulról belénk szállt 1 L200as. Neki a gallytörö rácsról majdnem lepattogott a króm a hátsó ülésen ülö barátnömnek meg nyakába pergett a hátsó szélvédö. Amikor kiszálltam kicsit bazmegolni neki állt feljebb... Szóval amit a divatterepjáróknál is jobban utálok az a divat gallytörö. És nemcsak SUV-okon hanem pl mikrobuszon... Alufelnis dísz küszöbös Mercedes Vitora feltétlenül szükséges. Hiába ismeri el meg fizet a biztosító az én autom már törött lesz és kevesebbet ér, hogy az egyéb egészségre vonatkozó hátrányait ne is említsem. Én komolyan tiltanám...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.14. 14:37:31

Már tiltva van,nem szabad(na) feltenni,ennek főként gyalogosvédelmi okai vannak.

t4rg3t 2007.03.14. 14:48:29

Nem tudtam. Mondjuk nem is néztem utána. De akkor ez is kb olyan mint a fóliázás... azt se lehet (legalábbis csak engedéllyel meghatározott sötétségüt) mégis minden második swift, punto, astra stb olyan mint a halottas kocsi.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.14. 15:34:14

Nos,igen,de elárulok egy titkot. Fóliázás lehet,csak nem mindegy,hogy milyen mértékű. Egy bizonyos szintű sötétítés felett elvileg nem szabadna de( és most a trükk) a fóliázásokról műbizonylat kell ha nem gyári. Szóval akinél csináltatod az ad műbizonylatot,deáltalában egy jóval világosabb fóliázásról. Persze a rendőr ettől még simán beleköt de elvileg nem szabadna neki. Műszakira ezek az autók meg úgyis "haverhoz mennek" akik leszarják. Egy ismerősöm mesélte,hogy a haverjának a rendőr a slusszkulccsal belehúzott egy csíkot amitől faszán felrepedt a fólia... Ja és céges autókra lehet,szóval ha neked van egy háromajtós swifted ami teherautóként van bejegyezve( hát nem vicc?) akkor minden további nélkül fóliázhatod korom feketére is az ablakokat.

AP (törölt) 2007.03.28. 19:33:01

Én őszintén szólva irígykedem az X5 vagy ML pilótákra.
Ha nekem tellne rá, én is olyannal járnék.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.01. 18:30:10

Senki nem emlegetett drogdealer adócsaló fegyvernepper majmokat. Én nem vagyok irigy,kurvára nem kéne SUV,sem 7-es BMW,de még Merci sem. A belémszáll=megdöglik álláspont pedig no comment. Neki is van családja,én nem kívánom senkinek a halálát,nem vitatom egy nyakonverés az ilyeneknek kijár de csak ilyenért nem vennék SUV-ot.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.01. 18:56:29

Nahát,nahát valakiből előbújt a kedvesebbik énje. Szociológiai és társadalmi vitákba ne menjünk bele a közlekedési morálról mert ezzel a rövid ám velős két kommenteddel már többet megmutattál magadból mint kellene... Hogy nekem milyen autó kéne? Nos,ravasz fogós kérdés. Egy Honda Integrának nagyon örülnék(a google majd segít..)

ashcooper 2007.04.01. 19:29:46

no mivan kishusi? tele a pelus...?:-))))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.01. 20:03:14

Jajj,épp postot írtam. Jajj,és pont rólad. Napi átlag 2-300 olvasó van, de volt már 1100 is,szóval számold csak ki,hogy hányan fognak kiröhögni. Jajj. Hol is a pont?

scheerti.blog.hu/2007/04/01/szolgalati_kozlemeny_ii

George 2007.04.02. 00:21:21

Egy ilyen karambolnál ("hulljon a férgese" gondolkodásmód) az a baj, hogy nem a SUV-os izomagyú "üzletember" fogja megszívni a 15+ millás verdájában, hanem az, aki a Ladában, Suzukiban, egyéb autókban ül, mer nnincs pénze megvenni a biztonságosabb kocsit, ő fog megrokkanni, esetleg meghalni és árván hagyni esetleg több gyereket.

t4rg3t 2007.04.02. 08:33:47

Múltkor láttam egy hasonló gondolkodásút a Hungária krt-n, úgy ment át a piroson, hogy az elötte lévök megálltak és a sínen kerülte ki öket. Az ilyeneknél mindig abban reménykedem, hogy nem a családanya 2 gyerekkel fog keresztben jönni hanem egy "baráti szovjet" Kraz teszemaszt de minimum egy Kama3, oszt akkó' ülhet akár X5-ben vagy ML-ben vagy akármilyen biztonságosnak vélt autóban...

Tommi 2007.04.02. 16:14:53

Egyébként a SUV-okat is csak azért hiszik az emberek biztonságos(abb)nak, mert nagyobbak a személyautóknál...

Atom 2007.04.06. 10:07:36

Üdv!

Itt egy aranyos Greenpeace-es Anti-SUV reklám:P
www.youtube.com/watch?v=oMl9DOA_Dzg&mode=related&search=

Üdv: Atom

zacc 2007.05.11. 19:37:51

mint minden mas esetben, itt is rossz ut az altalanositas. ugyanilyen cikkek jelennek meg a suzuki tulajokrol, a kalapban vezetokrol, stb. a vezetesi moral igy nem osszemoshato. en is vettem egy nagy b.aszom pickupot. mert tetszik, mert jo, mert amugy nem is olyan draga, mint azt gondoljak (uj ara kevesebb, mint egy kozepkategorias akarmilye). es elozekenyen vezetek. es parkolni is tudok (mondjuk van benne radar is). stb. megis a parkoloban valami zold szervezet ratesz az ablakomra egy nevtelen levelet, ahol az adocsalastol a fairtasig mindent ramolvas, es az auto felgyujtasaval fenyegetozik. nevtelenul. pedig megneznem, hogy egy uj pickup karosanyag adagja hogy is all egy 15 eves ladahoz kepest. szoval csak nyugisan. nem kell azonnal lerohadekozni mindenkit aki nagy autot vett. a sotetitett hatso ablak sem feltetlen menozes. egyszeruen ebbe a kocsiba hatulrol, mivel kozel az uveg, besut a nap. es a hatso ulesen a csinos (de ettol meg nem feltetlen kurva, habar biztos van aki orulne neki ha ingyen puszit kapna tole), szoval a az elol ulo szoke maca mogott a sotetitett uveggel vedve akar 2 gyerek is szunyokalhat.

csoki 2007.05.31. 20:35:26

hát ehhez én annyit fűznék hozzá, hogy a konditerem tulaj (és fajtája) nem XC90-et vesz, merhát "a volvo az szar", hanem inkább x5öt, vagy q7et. Volvot pont az vesz aki nem akraja hogy gengszternek nézzék.. Egyébként én sajnálom szegény buta embereket, akik vesznek valami SUV-ot, és úgyhalnak meg hogy csak egy pillanatra is letértek volna az aszfaltról.. Szerintem földutakon vezetni 1000x izgalmasabb mint aszfalton szuttyogni..

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.31. 20:46:30

Mondjuk ez konkrét példa volt,de valóban jellemzőbb az X5 meg az ML és társaik. És tényleg jobb ezeket terepen vezetni... Bár kishazánk aszfaltminősége nem sokban tér el a földút minőségétől.

Pista 2007.06.27. 14:47:34

Na figyu, hülye csóka!
Általában, mint Te is fikázzátok aSUV-os embereket. Nos ha tehetném, én is ilyennel koptatnám az utakat, ráadásul, miután a magyar közlekedési morál egy zéró, biztonságosabban is érezném magam egy ilyenben. Nem beszélve arról, hogy ha valaki elkezdene gizdázni egy xaros Suzukival, igenis megmutatnám, mien is az, ha 1 2,5 tonnás verdával ütközik. És igenis megmondanám a frankót, hogy azért ülnék bele, mert szeretek elterpeszkedni a frenetikus belsőben, és szeretem, ha messziről hallják a már holnap slágereit. AZ, hogy az asszonypajtás meg egy VW poloval megy, az meg engem hol érdekelne? Netán nem ÉN vagyok az 1-es számú családfő(ejtsd:FÉRFI). Na szóval erről ennyit.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.28. 17:32:32

Igen az egyes számú alfahím szokott legelőször a fára tekeredni,mikor az ESP nem tartja az úton. Erről meg ennyit.

csoki 2007.07.15. 15:14:50

és csodálkozik hogy olyan a közlekedésimorál amilyen..

George 2007.07.15. 20:31:04

Pont az ilyen Pista félék miatt olyan a közlekedési morál, amilyen, függetlenül egyébként attól, hogy X5-ösben, vagy Suzukian, vagy akármiben ülnek. Az ESP-t meg inkább betiltanám, nem kötelezővé tenném.

James 2007.07.16. 11:58:41

Pistának üzenem, hogy esetleg "ciki lehet", amikor a család "1. számú királyi farokja" a család "futottak még" tagjait (anyuka és gyerekek) hengereli a VW Poló, vagy ne adj'isten egy Suzuki lemezei alá, mert pl. anyunak "rossz napja van/volt" és elfelejti az autó- és a farok-méret alapján megadni az "elsőbbséget".
Ugye mindjárt másként néz ki a dolog - kedves gondolkodásra képtelen egyszerű...

LuisBűnjel 2007.07.16. 17:04:18

Én pedig egy harckocsit szeretnék:
-végre megkapnám azt a tekintélyt, amit
megérdemlek
-nincs több defekt
-sokat fogyaszt, de leszarom
-ha valaki elkezdene gizdázni egy xaros
Hummer-ral, igenis megmutatnám neki mien is az,
ha 1 60 tonnás verdával ütközik
-a rádión cseverészhetek a spanokkal
-az ágyú vitás helyzetekben jól jöhet
-az asszony mindig is kabriót akart, hát most
kiállhat a parancsnoki figyelőállásba
-a gyerekek remekül szórakoznak a
lövegtoronyban

csiky944 2007.07.16. 20:07:41

Luis LOL :)
Pista meg úgy látszik végiggondolta amit írt,rajta kívül még sok ember(?) van aki baszom nagy döggel jár és minden kisebb méretű autóst lenéz,legszívesebben lelőné.Aztán ha asszonyka meg utódok a kisméretű autóval karamboloznának egy Apuci féle neandervölgyivel és ott az autóban lelnék halálukat akkor biztos kezet fogna a vétkes sofőrrel,hogy gratula,hulljon a kisautós balfasz.
Félreértés ne essék,még véletlenül sem kívánom senkinek sem ezt.DE Pista írásából az tűnik ki,hogy őt nem érdekli asszonypajtás és a gyerekek épsége

Büntető 2007.07.16. 22:00:25

Én 2,2 tonnás vassal járok nagy teljesítménnyel, nyomom, gyűröm az átkozott gizda kis vasakat, amik folyton útban vannak előttem, hadd tanuljanak az életről valamit!!!

Ember 2007.07.16. 22:08:17

Az előző "Büntető" hozzászóló is én voltam...
Sajnos a mai világban azt hiszem, hogy sokan valóban így gondolkodnak és ha az ilyen hozzáállású "közlekedőtársaink" néha olvasnának, no meg írnának, akkor képesek lennének tényleg ilyen megnyilatkozásokra!
Én jelenleg frankón 2,2 tonnás vassal járok, de soha senkit nem nyomtam-villogtam-túrtam le az útról és borzaszatóan elitélem a magyar utakon eluralkodott "közlekedési morált". Egyszerűen rémisztő, mi folyik az útjainkon nap, mint nap. Lépni kellene a hatóságoknak, mert sima gengszterizmus, amit egyesek csinálnak, járjanak kicsi-közepes vagy éppen nagy autókkal.

Attila 2007.07.18. 15:21:00

Sziasztok!
Én is egyetértek Emberel. Nekem egy Honda CRV-m van. Nem tipikus gengszter autó, de van pár jó tulajdonsága: 8 évesen jobban tartja az árát mint a 2 éves Seat, amit elcseréltem miatta. Bármit el lehet vele húzni, és a telekre is kimegy a nagyi krumplijával. Ráadásul ha a gyermek elalszik, a feleségem lazán előresétál benne, még araszolunk a dugóban. Igaz nem ezt használjuk minden nap. De jó érzés egy viszonylag nagy batárban, kényelmessen utazni. Csak egy kis kúltura kell, hozzá. Én még senkit nem löktem fel vele, maximum nem engedtem be magam elé, ha túl pofátlan volt.
Egyébként primitív emberek minden autóban lehetnek.(már suzukiban is láttam)
Én a SUV-okat csak egy dolog miatt nem szeretem. Ez pedig a környezetszennyezés. De mint a levél elején írtam, ezt nem minden nap használom. Én kerékpáral járok dolgozni, így szerintem kevésbé szennyezem a környezetet, mint az aki minden nap kocsival jár. Bár milyen kicsi is az.

Kifordított kacagány 2007.10.15. 11:19:13

én úgy számoltam több idiótán vezető kisautós van, mint nagy batárt hajtó. ezért is vettem nagy autót. jobban kell figyelni a sok bátor hülyére aki úgy érzi már kaszni van körülötte, lehet száguldozni, mint azokra akik körül tényleg van is. persze azért megtartottam a ladát is.
primitívnek tartom aki azt mondja, hogy csak azért ne legyen a másiknak nagy autója, hogy ne csak ő, hanem a másik is megdögöljön, ha ütköznek. a szememben az ilyen egy rongy alak és szerintem inkább az ilyeneket kellene eltiltani a vezetéstől, hogy kevesebb baleset legyen.

JOE · http://joe.hu 2008.01.27. 13:11:18

Hát szerintem iszonyat veszélyesek a kis kocsis hétvégi cirkállók.Amikor autópályán majdnem belédjön oldalról meg ilyenek...Nem győz az ember figyelni.Ez a rövidke cikk meg fröcsög az irígységtől és gyűlölettől.Szerintem te jobban szeretnél egy ilyen verdát mind akikről írtál és szeretnéd kefélni a kis 20éves cayenes csajt;). Ennyi.....

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.27. 14:03:47

Joe,mondod te hallgatom én. Ennyi.
süti beállítások módosítása