S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Toyota intermezzo

2007.05.13. 09:19 scheerti

Jó reklámot csinálni nehéz,különösen olyat nehéz amit az ember tizedszerre is szívesen néz végig. És igen,lehetséges ilyet csinálni. Nem tudom,hogy a halál unalmasnak tartott Toyota márka reklámszakemberei ezzel akartak e elégtételt venni a többi gyártótól és az értő autóbuziktól elszenvedett gúnyolódásokon,vagy csak simán meghülyültek? Mindenesetre a reklám szuper,vegyük észre,hogy mit hangsúlyoz a Toyota már évek óta: A Yaris,kis mérete ellenére a kategória legtágasabb,legmegbízhatóbb ,legtakarékosabb és legfürgébb autója. Persze minden gyár ezt próbálja sugallni a reklámjaiban de nem mindegyiknek sikerül elhitetnie elsőre. Kedvelem a Yarist.

Mitől unalmasak a Toyoták?

Kiichiro Toyoda elégedetten dőlhetne hátra ha látná,hogy az általa 1937-ben megalapított vállalat milyen mutatókkal büszkélkedhet. Van aki szerint a Toyota bosszú Nagasakiért és Hiroshimáért hiszen ha már a Kamikaze akciók nem vezettek sikerre akkor érdemes lerohanni az amerikai ipart, azon belül is azt amire a legbüszkébbek:az autógyártást. Nos,szerintem aki így látja a dolgot az merőben elvakult V8 buzi vagy nagyvaskedvelő. Detroit nem fosta össze magát,ugyanis a Toyoták a kutyának nem kellettek,mert nem ismerték őket,de idővel rájöttek,hogy a japán autó is képes ugyanarra amire a nyugati társai és kezdett beindulni a piac. És a Toyota jött fel,szépen lassan mint a talajvíz,egyre megbízhatóbb modellekkel és elkezdett elterjedni,hogy a Toyota mind unalmas mert ha valaki izgalomra és eleganciára vágyik akkor megveszi a Lexus valamelyik modelljét. Szerencsétlen gyártó pedig próbált kézzel lábbal ellenállni az őt ért vádaknak és mivel kurva sok pénzük van meg is tehették. Próbálkoztak raliban, indultak Le Mans-ban,  beszálltak a Forma1-be. A károgóknak a hibrid-hajtás bevezetése tette be a kaput véglegesen,mindenki megijedt,hogy általános gyakorlattá válik,hogy hibrid motor hajtja majd az autókat,és véglelg elveszik a vezetés öröme. És mivel ez pár mondat a Toyoták unalmasságát hivatott megcáfolni,megemlítek néhány üdítő kivételt ami miatt nem mondhatjuk ,hogy CSAK unalmas autóik vannak. Tehát jöjjön néhány izgalmas Toyota modell, a teljesség igénye nélkül:

Toyota Supra
:a gyártó valaha létezett legjobb GT-je,'79-től 2002-ig négy generáción keresztül védte a mundér becsületét,2008-ra ígérik az ötödiket,aminek komoly feladat lesz megszorongatni a jelenlegi GT mezőnyt.

2000 GT
:Ez volt a Toyota első autója amivel bizonyította,hogy tud izgalmas autóüt építeni ha akar. Mindösszre 3 évig gyártották,de a kornak megfelelő  formájával, és alig 116 centiméteres magasságával az egyik legsportosabb japán autó volt. 2300 köbcentis motorja 217 km/h-s sebességgel repítette a kis sportkocsit,és az a megtiszteltetés érte,hogy szerepelhetett egy James Bond filmben. Igaz,hogy a filmet japánban forgatták és nem is igazán találhattak volna gyorsabb autót a forgatáshoz. Egy Miura furcsa lett volna Tokyoban.

Toyota MR2
: Ez a kocsi volt a 80-as évek közepének egyik szimbóluma. A Toyota segítséget kapott a Lotustól a kocsi fejlesztésében,azt hiszem értő autóbuziknak nem is kell többet mondanom arról,hogy a kocsi tökéletes lett. Középmotor,hátsókerékhajtás,könnyű kasztni. Minden megvan ami egy jó és olcsó sportkocsihoz kell. Azt hiszem a kevés közül ez az egyik autó aminek jót tett a vérfrissítés. Az új modell különösen izgalmas és már álló helyzetben is sportosságot sugall. A 140 lóerős motor pedig messze nincs kiaknázva,jóval több is kijönne belőle de az élményautózáshoz már ez is elegendő.

Természetesen nem csak ennyi különleges autót lehet felsorolni,a sor szinte végtelen, és kinek -kinek a saját izlése szerint kell dönteni arról,hogy melyik a kedvence. Nekem ez a három...
És itt a nagyszerű reklám ami a  fenti gondolatokat inspirálta:

9 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr6075056

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: imagenes flores exoticas gratis 2017.10.09. 08:17:48

Flightradar24 - légiforgalom élőben - Világutazó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murci 2007.05.13. 11:07:48

jó ötlet de nem saját!!!
Ezt a videot a Worms 2 ill. a többi Worms játék bevezető videoja inspirálta, mindazonáltal kurva jó, jó volt kicsit nosztalgiázni :)

Legyen igazad! remélem a Toyota meg tudja alkotni az MK4 es Supra a naggy Quicksilver méltó utódját, mert nekem a Supra egy etalon (csakúgy, mint az RX-7 FD, Skyline, 3000GT és a 90 es évekbeli japán gépcsodák) mert ami most a Celica TS 1.8 az édes kevés...

amúgy csak az a vicces benne, hogy 2 autó játékosságát hivatott a reklám hangsúlyozni és én tekertem már alá így Yaris nak, hát nem éppen ez történik, de ugye ez egy "rajzfilm" :)

kellemes 7végét

Bundi 2007.05.13. 13:42:50

Az AE86 vajon miért maradt ki a felsorolásból???

klarky 2007.05.13. 14:57:37

Szóval ebből is van lépcsőshátú. Ajjaj...!

Remélem nem hozzák be....

miluman · http://pixah.blog.hu 2007.05.13. 20:32:13

az új Suprát már én is nagyon várom, irgalmatlan jószag, az a sor6os az orrában...

Sopánka76 2007.05.15. 07:55:26

:) LOL ez vicces!
Az új Suprát... hát ööö szeretném azt mondani hogy várom, mert nagy álmom egyszer egy Suprát venni, de úgy 5 éven belül úgyis esélytelen, azután is örülök ha egy 10-15 éveset kifogok, azt meg lehet hogy kár, mert úgyis szét van hajtva...

murci 2007.05.15. 09:51:43

Sopánka a régi suprák motorja b*szom erős, strapabíró csak egy totális analfabéta falábú tudja gallyravágni, főleg ha automata, ha odafigyeltek az ikarturbóra akkor nem lehet vele motorikus gond, a hajtókarokat pl 2 szer nagyobb teherbírásúra tervezték, (olyan 450-500 lovat különösebb módosításnélkül kibír elvileg) gyárilag meg az mk4 "csak" 330 lovas, csak figyelni kell, hogy twincam legyen....
remélem veszel majd, és akkor együtt csapatunk :)) (ugyan még nekem sincs de ami késik...)

murci 2007.05.15. 09:52:18

*ikerturbó

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.15. 10:02:40

A Suprának tényleg nem a motorja fog először megdögleni feltéve,hogy egy picit odafigyeltek rá. És akinek ilyen van az általában azért oda szokott,mert a Turbocsere nem olcsó játék és inkább vigyáz rá. aA Suprákkal inkább az a baj mint a többi erős hátsókerekes kocsival. Lehet,hogy már összetörték,megjárta az árkot esetleg a tetején csúszott és azért az olyanokjon már érdemes elgondolkodni. Egyébként nagyon jó motorja volt mindegyik Suprának,a terhelést tényleg jól viseli, a Nissan Skyline legendásan tartós és jól tuningolható motorjához lehetne hasonlítani,vagy BMW sorhatosához. Előbb rohad le a kasztni minthogy beszarjon...

Sopánka76 2007.05.15. 10:37:36

A köbcentit semmi sem pótolhatja. :)
süti beállítások módosítása