Startra kész a mezőny az Ausztrál nagydíjon, idén ez lesz az első versenyhétvége. Évről évre új szabályokkal rukkol elő a FIA, ami kicsit túristaszopatásnak tűnhet, pedig van benne logika. Az, hogy eltűnik az újkori F1 megrontója, a kütyü-mánia, segíthet abban, hogy gyönyörű kipördüléseket lássunk, különösen a poros vagy esős pályákon. Ennél is nagyobb izgalmakra adhat okot, hogy a Ferrari kezdi megtalálni önmagát, a tavalyi "épphogymegvolt" szezon után ismét rámehetnek a trófeagyűjtésre. Ennek kevésbé örülök, mert mégiscsak elrontja a játékot, ha a tűzpiros versenyautók fél másodperceket gurigáznak rá a favoritnak kikiáltott versenytársakra. Viszont üde színfolt, hogy M. Schumacher nyugalmazott autóversenyző végig a seggükben járt a barcelonai teszteken, talán még láthatjuk a pályán is, biztosra veszem, hogy örömmel ülne a volán mögé, ha esetleg szükség lenne a szolgálataira.
Az idei szezon vélhetően a McLaren és a Ferrari nagy csatáit vetíti elénk, és ez így van jól. Mindenki Hamilton és Raikkönen nagy párbajáról beszél, ahol még senki nem tudja ki lesz a nyerő. Na és Kovalainen? Őt nem írnám le első körben, mégiscsak csúcstechnikát kap a segge alá, nem egy Renault-t. Nem beszélve arról, hogy finn az istenadta, akik nem arról híresek, hogy könnyen le lehessen őket írni. Nagy jövőt jósolok a srácnak, érdemes lesz rá odafigyelni. És még kinek? A kis Piquet talán még csak ismerkedni fog az autóval és sporttal néhány évig, ahogy Rosberg is teszi, neki még tanulnia kell, erre a betanulási fázisra jó a jelenlegi kocsija, de igazán ütőképes csak egy jobb csapatnál lehet.
És akkor tegyük fel a nagy kérdést: Raikkönen vagy Hamilton? Én elsőre azt mondom, hogy Raikkönen. Mégpedig azért mert ő nem a mai kor gyermeke, igazi veterán már a versenyzésben, de a legfőbb érv melette, hogy jobban rááll a lába a kütyük nélküli autóra mint Hamiltonnak. Ez nem véletlen, hiszen Finnországban, szűkebb környezetében szokásuk az autóversenyzőknek, hogy keresztben menjenek, és seggel essenek ki a kanyarból. Sokkal agresszívebb és nyersebb a stílusa mint az angolnak, ez persze eredményezhet majd érdekes helyzeteket, de azt gondolom, hogy kellő tapasztalat és a kínos percizitás meghozza majd a várt eredményt. Abban, hogy Raikkönen az egyik legnyugodtabb pilóta a versenyek alatt, szinte minden szakértő egyetért, ezzel a nyugodtsággal nem tudott az angol tavaly mit kezdeni, meglátjuk idén sikerül e. Nem, félreértés ne essék, én nem írom le Hamiltont. Iszonyatosan nagyot villantott tavaly, mikor az első idényét majdnem megnyerte. Épp csak annyival volt jobb Raikkönen, amennyi a VB cím megszerzéséhez elegendő volt. Másrészt hatalmas mázlija volt. Hamilton nagyon fiatal. Kitenyésztett versenyző, aki rendre hozza a tőle elvárt kritériumokat. A helyzet annyival árnyaltabb, hogy nem sok tapasztalata van ezekkel az elektronika nélküli autókkal. Elképesztően gyors és ügyes versenyző, egy majdani világbajnokot lát benne mindenki, többek között én is. A gokartos múlt mindkettejüknek segítéségére lesz abban, hogy az élre terelgessék majd ezeket az autókat.
Persze ezek csak teóriák, amelyek egyetlen verseny alatt megdőlhetnek. Volt már ilyenre példa bőven, hiszen ez a verseny azért még mindig nagyrészt az autókon múlik, még akkor is, ha kikerült az elektronika egy része a versenyautókból. A McLaren által gyártott ECU-t használja majd mindenki, ami nyilván nekik kedvez majd elsősorban. Mégis jobban ismerik a saját terméküket mint a többi csapat, több idejük volt a felkészülésre. Most mégis úgy tűnik, hogy az olasz csapat kerül az élre az első versenyen. Több versenyző úgy véli, hogy már a rajtnál eldöntheti a versenyt az új technológia, hiszen kipörgésgátló nélkül több helyet eshet vissza, aki nem megfelelően használja ki az autó erejét. Idén sor kerül egy éjszakai futamra Szingapúrban, ahol lámpákkal világítják majd meg az úttestet. Persze ez csak a célközönség, az európai nézők kényelmét szolgálja majd, mindazonáltal üde színfoltja lehet a szezonnak.
És Alonso? Nos, őt azt hiszem erre a szezonra elfelejthetjük. Nem mondom, tartogathat meglepetést, de őszintén megvallva kevés esélyt látok arra, hogy komolyabban beleszóljon az idei végeredmény alakulásába. A kétszeres világbajnok nálam ott írta le magát örökre, amikor a 2007-es évadot végignyávogta, látszott rajta, hogy nem érdekli az egész, sértettnek érezte magát, hogy egy semmiből jött húszéves kölyök rendre a porba alázta. Ami pedig nevetségessé tette, az a tavalyi utolsó futam volt, ahol unottan körözgetett, holott neki ugyanannyi esélye volt a VB megnyerésére mint a Raikkönennek vagy Hamiltonnak. Nem látom benne a korábbi motiváltságot, a sportszerűtlen hozzáállása sem szimpatikus. Abszolút esélytelennek tartom.
Rajtol az F1, találgasson velünk!
2008.03.14. 19:16 scheerti
31 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr95381184
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.14. 19:20:25
Raikönnen, fuck yeah. ja ma láttam is egy rozzant, munkásokat szállító kisteherautót, aminek a hátuljára fel volt matricázva hogy Kimi Raikönnen...jót mosolyogtam rajta :)
*/**/***/**** 2008.03.14. 20:19:14
Kimi Raikkönen 4ever. Persze, hogy ő fog nyerni.
Alonso meg köpönyegforgató.
Alonso meg köpönyegforgató.
lol 2008.03.14. 20:54:01
"mégiscsak elrontja a játékot, ha a tűzpiros versenyautók fél másodperceket gurigáznak rá a favoritnak kikiáltott versenytársakra. Viszont üde színfolt, hogy M. Schumacher nyugalmazott autóversenyző végig a seggükben"
Most ha a Ferrari suhan, akkor Schumi most kinek a seggében és mivel??
Ezt csak én nem értem?
Most ha a Ferrari suhan, akkor Schumi most kinek a seggében és mivel??
Ezt csak én nem értem?
camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.14. 20:58:28
Alonso legnagyobb hisztije milyen volt már tavalyelőtt Kanadában, mikor Fisichella előtte ment... Nálam akkor írta le magát. Primadonna. És még Palik azt mondta tavaly róla, hogy "fejben mennyire egyben van". Muhaha. Ő?
Szerintem Kimi lesz a bajnok. Annyi éven át szívott a McLarennél, hogy még két VB-t érdemelne.
Az meg külön jó pont-gratulálok az FIA-nak-, hogy az a csapat szállítja az elektronikát, amelyik pontosan ismeri a legnagyobb ellenfele kocsiját. Nem akarok összeesküvéselméleteket gyártani, de ez nekem több, mint gyanús.
Szerintem Kimi lesz a bajnok. Annyi éven át szívott a McLarennél, hogy még két VB-t érdemelne.
Az meg külön jó pont-gratulálok az FIA-nak-, hogy az a csapat szállítja az elektronikát, amelyik pontosan ismeri a legnagyobb ellenfele kocsiját. Nem akarok összeesküvéselméleteket gyártani, de ez nekem több, mint gyanús.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 20:59:03
Nem, nem igazzad van, félreérthető. Szóval Barcelonában Schumi tartotta velük a lépést. Mármint a hivatásos Ferrarisokkal. Én voltam a hülye, elnézést!
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 21:01:17
camell, ők láttak egy tervet tavaly ami azóta kb 500 , de inkább több helyen nódosult. Az 1 hónapja nyugdíjba vonult Ferrari szerelőnek(ha van ilyen9 is tudnál újat mutatni a kocsin... Szóval annyira talán nem ismerik.
camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.14. 21:15:04
Szó, mi szó, szerintem a legnagyobb hülyeség:
- befagyasztani a motorfejlesztéseket
- egyéges ECU
- szétbarmolni az időmérőt
- gumiszabály
Teljesen feleslegesen vezették be ezeket a szigorításokat abban a sportágban, ami elméletileg az autósport csúcsa. Nonszensz.
- befagyasztani a motorfejlesztéseket
- egyéges ECU
- szétbarmolni az időmérőt
- gumiszabály
Teljesen feleslegesen vezették be ezeket a szigorításokat abban a sportágban, ami elméletileg az autósport csúcsa. Nonszensz.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.14. 21:21:13
a legviccesebbek az esős versenyek lesznek, mert tételezzük fel, ha az egész versenyhétvégén esik, akkor ugye 3 garnitúra esőgumit kapnak, az fele annyi a kénylemes mennyiségnek, necces lesz, izgi...nyugi camell, valamivel meg kell próbálni lassítani az autókat, habár mint azt az első teszeteken láthattuk, ez megintcsak nem jött össze, de az elektronikák kiiktatása szerintem jó húzás volt, kiváncsi vagoyk, visszatér-e a régi jó driftelgetős kanyarvétel, lol! meg mit kezdenek majd kipörgésgátlóval esőben, hehe, vicces lesz
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 21:24:50
camell felhoznám a B-csoport példáját. A B.csoportos rali szabályozatlan volt. Meg volt adva, hogy mekkora lehet motor hengerűrtartalma köbcentire feltöltős és mekkora szívó motor esetében. És gyakorlatilag ennyi. Ezért kóstolgatta az Audi az 1000 lovas motort. Legalábbis a legendák szerint. Erő a maximumon, biztonság nulla. Az F1 a biztonsági intézkedéseknek köszönhetően nem kér a tragikus balesetekből. Háromszázzal mennek, kétszázzal a falnak csapódnak, és fél órával később már energiaitalt kortyolnak a boxban. Ennyi az értelme. A gumik versenye szerintem jó volt, így még élesebb volt a különbség. A 3 literes V 10-es motor akárhogy baszogatják, már simán ~1100-1200 lóerős lenne, és az nem kevés. Maguk a pilóták mondták, hogy kezd sok lenni. Pedig egyikük sem beszari alak, de ezt összhangban kell tartani a biztonsági cuccok fejlesztésével, mert akkor kisebb a kockázata valami nagyon csúnya mellényúlásnak. Én megértem őket. Az egységes ECU-nak meg csak örülök, izgalmasabb lresz kipörgésgátló nélkül. A Ralit is megölte a négykerék az okosok szerint, ott is fontolgatják a hátsókerékhajtás visszavételét. Retro korszak...
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 21:29:57
És ne feledjük, hogy nem a hetvenes években vagyunk, ahol évi 2-3 áldozat benne volt a csomagban. Ők a bőrüket vitték a vásárra, nem csoda, hogy habzsolták az életet. Ma aki versenyautóba ül, az ki is akar szállni. Persze ez akkor is így volt, csak jóval nagyobb volt a kockázat. Bátrabb pilóták voltak, ez kétségtelen..
CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.14. 21:33:01
Tényleg kipörgésgátló nélkül esőben..tyűűűű :D
Brown 2008.03.14. 21:42:52
szerintem kimi sokkal többet vezetett kipörgésgátlós kocsikat mint hamilton. nem értem ez miért lenne hátrány hamiltonnak.
2008.03.14. 22:30:04
Hajrá BMW-Sauber!!!
záp 2008.03.14. 22:42:02
"A helyzet annyival árnyaltabb, hogy nem sok tapasztalata van ezekkel az elektronika nélküli autókkal"
Hamilton nem F3-ban es GP2-ben versenyzett eddig? Ha jol tudom egyikben sincs kiporgesgatlo.
Ettol fuggetlenul szerintem iden (is) Kimi lesz a nyero. De hogy ez milyen durva evad lesz :)
Hamilton nem F3-ban es GP2-ben versenyzett eddig? Ha jol tudom egyikben sincs kiporgesgatlo.
Ettol fuggetlenul szerintem iden (is) Kimi lesz a nyero. De hogy ez milyen durva evad lesz :)
F1 Fan · http://www.virtualmanager.hu 2008.03.14. 23:11:56
Sziasztok!
Ha még nem láttátok volna:
www.virtualmanager.hu
Online Forma1-es játék!
Játssz, és tedd még izgalmasabbá a szezont!
Ha még nem láttátok volna:
www.virtualmanager.hu
Online Forma1-es játék!
Játssz, és tedd még izgalmasabbá a szezont!
Rocko- 2008.03.14. 23:23:28
én mondjuk azon röhögnék, ha egy nagyobb csapat felkapni egy indiai/magyar taxist, aki kenterbe verne mindenkit. pusztán a rutinja miatt.
ofcoz, a magyar a verseny végén a rokiparkolóba rakná le az F1-es taligát. keresztbe.
ofcoz, a magyar a verseny végén a rokiparkolóba rakná le az F1-es taligát. keresztbe.
prokee · http://blog.prokee.hu 2008.03.14. 23:53:51
"ofcoz, a magyar a verseny végén a rokiparkolóba rakná le az F1-es taligát. keresztbe."
Asszem beszartam :D:D:D:D:D
Asszem beszartam :D:D:D:D:D
ommm 2008.03.15. 00:03:24
esélyes csak kető van.
amit pedig nagyjából gondolok, az itt van:
ujszo.com/clanok.asp?vyd=20080314&cl=211279
amit pedig nagyjából gondolok, az itt van:
ujszo.com/clanok.asp?vyd=20080314&cl=211279
Retexis 2008.03.15. 04:55:12
Hová tűnt Raikönnen? :) :)
camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.15. 09:08:48
Egyébként Én egy picit többet várok a kis Piquet-től, mint amit Rosberg letett az asztalra eddig. Nekem ő nagy csalódás volt, szépen beleszürkült a mezőnybe.
camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.16. 07:19:36
Yeah, yeah! Igazán zsír verseny volt. Csak Kimmit sajnáltam nagyon. Az, amit a verseny első felében művelt, az zseniális volt. És valamit üzennék a versenybíróknak: ha két évvel ezelőtt Massáék fekete zászlót lehetett adni, akkor Barrichelo is azt érdemelt volna. Úgy látszik, a kettős mérce itt is megvan.
muresz 2008.03.16. 15:41:47
faszaparasztok, alonsot azért ugatjátok mert fostok tőle
Grafithuszar 2008.03.16. 17:41:09
Hát bár így utólag már könnyű okosnak lenni, de csak most sikerült így a verseny után idevetődnöm a blogra.
Hamilton meg a McLaren nagyon jó. Nekem egyáltalán nem jön be a srác, egyszerűen nem tetszik a stílusa, de azt el kell ismernem, hogy eszméletlen jó pilóta, és szerintem az egyik legjobb (ha nem a legjobb) a mezőnyben. Semmi problémát nem jelentett neki a kipörgésgátló hiánya, az időmérőn is ő tudta a legjobban összerakni a kört (pedig Kubica nem egyszerű kört ment, csak a végén hibázott Hamilton viszont tökéleteset ment)
Raikonennek akkor lesz esélye ha Ferrari a mai napnál megbizhatóbb lesz, illetve ő is egyenletes teljesítményt tud nyújtani, nem úgy mint a múlt évben. Az ő szempontjából a baj az hogy most nincs ott a McLaren-nél Alonso, hogy időnként megverje Hamilton-t, szerintem lehet rá számítani, hogy Kova majdnem mindig Hamilton mögött lesz az év folyamán.
A közepes csapatok kellemes meglepetést hoztak különösen a BMW. Nagyon összerázódott a mezőny, sajna, a Renault továbbra is szar, ha nem lenne ott Alonso akkor még pontot sem szereztek volna. Kár érte, nem bánnám ha a Renault ott lenne az élbolyban, de erre semmi esély az idén.
Akiben nagyot csalódtam az piquet, többet vártam tőle, ő maga is bevallotta egy interjúban hogy "túl gyors neki az F1" Nem birja még a versenyhétvégék tempóját, nem tudja időben és fejben összerakni az edzést, a beállításokat, a versenyt. Jójó oké hogy kezdő, és Kova is elég nagyot égett 1 éve Melbourne-ben, de szerintem ez most még azt is űberelte, Anno Rosberg sokkal jobban kezdett (Első futamán megfutotta a leggyorsabb kört a Bahreini nagydíjon pedig a williams se volt már akkor 100-as bőven középmezőnybe tartozott).
Mindenestre jó kis idénynek igérkezik... feltéve hogy Hamilton nem fog mindenkit lealázni....
Hamilton meg a McLaren nagyon jó. Nekem egyáltalán nem jön be a srác, egyszerűen nem tetszik a stílusa, de azt el kell ismernem, hogy eszméletlen jó pilóta, és szerintem az egyik legjobb (ha nem a legjobb) a mezőnyben. Semmi problémát nem jelentett neki a kipörgésgátló hiánya, az időmérőn is ő tudta a legjobban összerakni a kört (pedig Kubica nem egyszerű kört ment, csak a végén hibázott Hamilton viszont tökéleteset ment)
Raikonennek akkor lesz esélye ha Ferrari a mai napnál megbizhatóbb lesz, illetve ő is egyenletes teljesítményt tud nyújtani, nem úgy mint a múlt évben. Az ő szempontjából a baj az hogy most nincs ott a McLaren-nél Alonso, hogy időnként megverje Hamilton-t, szerintem lehet rá számítani, hogy Kova majdnem mindig Hamilton mögött lesz az év folyamán.
A közepes csapatok kellemes meglepetést hoztak különösen a BMW. Nagyon összerázódott a mezőny, sajna, a Renault továbbra is szar, ha nem lenne ott Alonso akkor még pontot sem szereztek volna. Kár érte, nem bánnám ha a Renault ott lenne az élbolyban, de erre semmi esély az idén.
Akiben nagyot csalódtam az piquet, többet vártam tőle, ő maga is bevallotta egy interjúban hogy "túl gyors neki az F1" Nem birja még a versenyhétvégék tempóját, nem tudja időben és fejben összerakni az edzést, a beállításokat, a versenyt. Jójó oké hogy kezdő, és Kova is elég nagyot égett 1 éve Melbourne-ben, de szerintem ez most még azt is űberelte, Anno Rosberg sokkal jobban kezdett (Első futamán megfutotta a leggyorsabb kört a Bahreini nagydíjon pedig a williams se volt már akkor 100-as bőven középmezőnybe tartozott).
Mindenestre jó kis idénynek igérkezik... feltéve hogy Hamilton nem fog mindenkit lealázni....
QCa 2008.03.18. 09:12:54
Ezek után kiváncsi leszek az idényre. A McLaren erős, de mire megy egy rendesen működő Ferrari + nem hibázó Raikkönen ellen? A BMW-k vajon nyernek-e nagydíjat? Szerintem mostmár esélyesek rá. A Renault-val mi lesz? Lesz-e egyáltalán dobogójuk? A Williams szerintem már lehagyta a Renault, tényleg igazam lesz? A Red Bull és a Toro Rosso is csatázni fog a pontszerző helyekért, sőt a Honda is feljövőben van!
Izgalmas volt a verseny (bár Raikkönen fanként kicsit morgolódtam), de soha rosszabbat!
Jah és frissültek az adatok, fentvannak az eredmények, újra lehet csapatot regisztrálni, hozzáadni!
www.virtualmanager.hu
Jó szórakozást mindenkinek!
Izgalmas volt a verseny (bár Raikkönen fanként kicsit morgolódtam), de soha rosszabbat!
Jah és frissültek az adatok, fentvannak az eredmények, újra lehet csapatot regisztrálni, hozzáadni!
www.virtualmanager.hu
Jó szórakozást mindenkinek!
korlat 2008.03.19. 10:46:13
Grafithuszar:
Egy újonc pilóta eredményes vagy éppen eredménytelen bemutatkozása szinte semmiben nem függ attól, hogy mennyire jó pilóta valójában. Kell egy gyors autó, ami megbízható, kell a pilóta, kell egy csapat, kell hatalmas mázli, hogy mondjuk Mr. Nakadzsima ne őt b*ssza ki az aszfalton túlra.
Alonso-t bírálók:
Nem szeretem Alonso-t, mivel anno kétszer is elverte a Mestert (2005,2006), de azért mégis a védelmére kelnék. Talán pont ezért. Adott a szituáció:
2x világbajnok vagy + egy top csatathoz kerülsz + egy újonc pilótával melletted. Egy épeszű csapatfőnök a vbajnokot fogja favorizálni, nem akárkit vert meg, hogy bajnok lehessen. Épeszű csapatfőnök nem az újonc seggét fogja nyalni és ezzel párhuzamosan nem szarja le a mezőny egyetlen 2x világbajnokát. Alonso nem hisztis, egyszerűen kib*sztak vele, aminek ő, illetve az egész csapat itta meg a levét.
Ami a Brazil nagydíjon történt "unott körözgetést" illeti: ilyen nincsen. Egyszerűen mindig a maximumot nyújták, legfeljebb elrontják a taktikát a csapat taktikamesterei (talán direkt?). egy top autóval is lehet csúfosat bukni ha rossz a taktika, ülhet benne Senna, Schumi, Prost, akár egyszerre is. Remélem normálisan le tudtam írni, hogy mit gondolok.
Egy újonc pilóta eredményes vagy éppen eredménytelen bemutatkozása szinte semmiben nem függ attól, hogy mennyire jó pilóta valójában. Kell egy gyors autó, ami megbízható, kell a pilóta, kell egy csapat, kell hatalmas mázli, hogy mondjuk Mr. Nakadzsima ne őt b*ssza ki az aszfalton túlra.
Alonso-t bírálók:
Nem szeretem Alonso-t, mivel anno kétszer is elverte a Mestert (2005,2006), de azért mégis a védelmére kelnék. Talán pont ezért. Adott a szituáció:
2x világbajnok vagy + egy top csatathoz kerülsz + egy újonc pilótával melletted. Egy épeszű csapatfőnök a vbajnokot fogja favorizálni, nem akárkit vert meg, hogy bajnok lehessen. Épeszű csapatfőnök nem az újonc seggét fogja nyalni és ezzel párhuzamosan nem szarja le a mezőny egyetlen 2x világbajnokát. Alonso nem hisztis, egyszerűen kib*sztak vele, aminek ő, illetve az egész csapat itta meg a levét.
Ami a Brazil nagydíjon történt "unott körözgetést" illeti: ilyen nincsen. Egyszerűen mindig a maximumot nyújták, legfeljebb elrontják a taktikát a csapat taktikamesterei (talán direkt?). egy top autóval is lehet csúfosat bukni ha rossz a taktika, ülhet benne Senna, Schumi, Prost, akár egyszerre is. Remélem normálisan le tudtam írni, hogy mit gondolok.
AD5 2008.03.19. 11:19:07
Alonso témához:
semmibôl jött huszonéves porig alázta?
Lewis semmibôl jött volna? ezt ténleg így gondolod? :)
huszonéves? bravo, Fernando hozzá képest szörnyen öreg.
ugyanannyi pontot gyûjtöttek tehát az alázás is egy kicsit erôs kifejezésnek tûnik...,
Tavaly csak végignyávogta az egész évet? Ember, 20körrel az utolsó nagydíj leintése elôtt még ô volt a világbajnok.:))
hihetetlen bemutatkozás Hamiltonnak, de azért maradjunk a földön, mert méltaltlan a blogodhoz ez a blikk-es hozzáállásod Alonso ügyben.
(Interlagossal kapcsolatban már nem is kommentelek)
Idén nem látod benne a motiváltságot? Te biztosan a Melbourne-i futamot nézted? :)
és még egy gondolat: azon kívül hogy szintén egy huszonéves "kölökrôl" beszélünk, aki nem mellesleg 2xes VB, tegye fel a kezét aki volt hasonló szituban ennyi idôsen, és qrva bölcsen meg tudta oldani?
Lehetôleg olyanok jelentkezzenek akik legalább pár évig toppon voltak bármilyen sportban (lehet lengôteke is).
a nagy részérôl fogalmunk sincs hogy mi történt csapaton belül az év folyamán.
leginkább az ilyen elb*szott grál lovagos szövegeken akad ki az ember,mely szerint Alonsonak kussolva szépen küzdeni kellett volna.
ja. az élet ilyen egyszerû. fôleg az F1.
Tudjuk hogy mindig van jobb autó és jobb taktika is csapaton belül.
oké leállok, és persze hogy sarkítottam én is egyet rendesen a témán, de vazeg ne kelljen már elmagyaráznom, h minden éremnek 2 oldala van.
semmibôl jött huszonéves porig alázta?
Lewis semmibôl jött volna? ezt ténleg így gondolod? :)
huszonéves? bravo, Fernando hozzá képest szörnyen öreg.
ugyanannyi pontot gyûjtöttek tehát az alázás is egy kicsit erôs kifejezésnek tûnik...,
Tavaly csak végignyávogta az egész évet? Ember, 20körrel az utolsó nagydíj leintése elôtt még ô volt a világbajnok.:))
hihetetlen bemutatkozás Hamiltonnak, de azért maradjunk a földön, mert méltaltlan a blogodhoz ez a blikk-es hozzáállásod Alonso ügyben.
(Interlagossal kapcsolatban már nem is kommentelek)
Idén nem látod benne a motiváltságot? Te biztosan a Melbourne-i futamot nézted? :)
és még egy gondolat: azon kívül hogy szintén egy huszonéves "kölökrôl" beszélünk, aki nem mellesleg 2xes VB, tegye fel a kezét aki volt hasonló szituban ennyi idôsen, és qrva bölcsen meg tudta oldani?
Lehetôleg olyanok jelentkezzenek akik legalább pár évig toppon voltak bármilyen sportban (lehet lengôteke is).
a nagy részérôl fogalmunk sincs hogy mi történt csapaton belül az év folyamán.
leginkább az ilyen elb*szott grál lovagos szövegeken akad ki az ember,mely szerint Alonsonak kussolva szépen küzdeni kellett volna.
ja. az élet ilyen egyszerû. fôleg az F1.
Tudjuk hogy mindig van jobb autó és jobb taktika is csapaton belül.
oké leállok, és persze hogy sarkítottam én is egyet rendesen a témán, de vazeg ne kelljen már elmagyaráznom, h minden éremnek 2 oldala van.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.19. 11:30:46
>hogy egy semmiből jött húszéves kölyök rendre a porba alázta
Húszévest írtam és nem huszonévest. Szándékosan. Tessék végigolvasni.
Lewis Hamiltonról elötte hallottál? Mikor az F1-ben bemutatkozott mindenki(Alonso is) elnyomta a polkorrekt dumát, hogy nagyon tehetséges versenyző, és nagyon fiatal, nagy jövő áll elötte. Aztán ez a húszéves(!) kölyök, elkezdett jobb időket autózni a kétszeres világbajnoknál. Talán jobb autót kapott, illetve jobb csapatot, újabb fejlesztéseket. Ezt senki sem tudhatja. Legalábbis mi biztosan nem. És igen, Alonso innentől végigsipákolta az évet, undorító megnyilvánulásai voltak.
Valljuk be, a tavalyi vb címet a legesélytelenebb nyerte, aki nem volt hajlandó beletörődni, hogy megint második vagy hamrdik legyen. Nem csak ezen múlt persze, de ez is hozzátett valamennyit. Alonso nekem egy végtelenül szimpatikus srác volt egészen addig míg az első vébét meg nem nyerte. Onnantól egy kicsit..Hogy is mondjam? Elszállt.
Húszévest írtam és nem huszonévest. Szándékosan. Tessék végigolvasni.
Lewis Hamiltonról elötte hallottál? Mikor az F1-ben bemutatkozott mindenki(Alonso is) elnyomta a polkorrekt dumát, hogy nagyon tehetséges versenyző, és nagyon fiatal, nagy jövő áll elötte. Aztán ez a húszéves(!) kölyök, elkezdett jobb időket autózni a kétszeres világbajnoknál. Talán jobb autót kapott, illetve jobb csapatot, újabb fejlesztéseket. Ezt senki sem tudhatja. Legalábbis mi biztosan nem. És igen, Alonso innentől végigsipákolta az évet, undorító megnyilvánulásai voltak.
Valljuk be, a tavalyi vb címet a legesélytelenebb nyerte, aki nem volt hajlandó beletörődni, hogy megint második vagy hamrdik legyen. Nem csak ezen múlt persze, de ez is hozzátett valamennyit. Alonso nekem egy végtelenül szimpatikus srác volt egészen addig míg az első vébét meg nem nyerte. Onnantól egy kicsit..Hogy is mondjam? Elszállt.
AD5 2008.03.19. 12:09:40
oké 20. :) de az huszonéves. az elején járva.)
persze, mindenkit meglepett hogy ENNYIRE kiegyensúlyozott és gyors lesz.
a többi meg már történelem.
Alonsóról szerintem rengeteg olyan cikk jelenik meg ahol nagyon durván kiforgatják a szavait. (lásd a tegnapi:nem leszek mindíg türelmes a csapattal ... témát. olyan durva headeket írnak hogy, hogy már én is utálom :) ) az eredeti szövegkörnyezetbe meg nem úgy van + tutira direktbe rákérdeztek.. namind1)
Gondold elha mindenki annyit nyilatkozna mint Kimi. tutivakarnák a fejüket az F1es "újságírók" hogy mivel töltség meg a netet.
Valszeg megváltozott a VB címek után, biztos rendbe lett az egoja, de azt meg tudjuk mennyire fontos egy egyéni sportban.
ez biztosan néha átcsap arcoskodásba is, de az meg szubjektív, hogy nekem ezek még beleférnek, és inkább a tavalyi Heidfield vagy Massa elôzésére emlékezem. a többi cirkusz.
(tudom Sato adott neki :) )
üdv
AlonsoVédôLiga :)
u.i:
hétvégére vihar várható. nem Európában.
persze, mindenkit meglepett hogy ENNYIRE kiegyensúlyozott és gyors lesz.
a többi meg már történelem.
Alonsóról szerintem rengeteg olyan cikk jelenik meg ahol nagyon durván kiforgatják a szavait. (lásd a tegnapi:nem leszek mindíg türelmes a csapattal ... témát. olyan durva headeket írnak hogy, hogy már én is utálom :) ) az eredeti szövegkörnyezetbe meg nem úgy van + tutira direktbe rákérdeztek.. namind1)
Gondold elha mindenki annyit nyilatkozna mint Kimi. tutivakarnák a fejüket az F1es "újságírók" hogy mivel töltség meg a netet.
Valszeg megváltozott a VB címek után, biztos rendbe lett az egoja, de azt meg tudjuk mennyire fontos egy egyéni sportban.
ez biztosan néha átcsap arcoskodásba is, de az meg szubjektív, hogy nekem ezek még beleférnek, és inkább a tavalyi Heidfield vagy Massa elôzésére emlékezem. a többi cirkusz.
(tudom Sato adott neki :) )
üdv
AlonsoVédôLiga :)
u.i:
hétvégére vihar várható. nem Európában.