S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

22 - To my Surprise

2007.11.21. 19:11 scheerti

Ha már lúd akkor legyen kövér: Íme itt az én 22 személyes kedvencem, és bár nem szeretek magamtól idézni, úgy érzem, ezek a bejegyzések megérnek pár percet. Nem feltétlenül a nagy port kavart írások kerülnek most elő a Január óta duzzadó archivumból, inkább azok amelyek nekem sokat jelentenek:


1 Egy legenda legszebb évei

2 Valami hiányzik a XXI. századból

3 Az utolsó Bugatti

4 Az egyetlen Roadster ami nem kéne

5 Rust in Peace

6 Woodstock bekaphatja....

7 B-csoportos versenyautók=>Audi Quattro

8 Mesél a száguldó cirkusz: A Turbomotor.

9 Svéd vadászrepülők helyett!

10 Toyota Intermezzo

11 Motorosok az erdőben

12 Amerikai VW méh!

13 scheerti's TOP 100!

14 Szubjektív: Motorosok az utakon

15 Im memoriam

16 Ismét elment egy hős!

17 Elmebeteg ha gépközelbe kerül...

18 A hőség a közalkalmazottakat is megviseli!

19 T mint faszkalap

20 Robban az EGO bomba avagy, hogy vezetnek a csajok?

21 Megvan

22 Rallylegendák- Walter Röhrl


És a végére egy videó, naná, hogy B-csoport, naná, hogy a kedvencem:





Lesz rendes poszt is, ez a válogatás kivételes, meglepetés, tőlem, nekem:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr81237351

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: SharkMan » 22 - To my Surprise 2007.11.21. 19:55:09

[...](-(Math.random() * 150))) - (-200)) Check it out! While looking through the blogosphere we stumbled on an[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell 2007.11.21. 20:51:12

Ez itt fölöttem mi a sz@r? Na, mindegy. Aszittem, egy normál post, de mindegy... A ideo zsír, bár mintha ez is lett volna. Akkor 23?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.21. 21:03:05

Nem 23:)Csak 22. Mindenesetre a videó is volt már, nem véletlenül választottam kedvencemnek...

camell 2007.11.21. 22:29:08

És örvendetesen sűrűsödnek a postok... Ezt már szeretem. Meg jobbak is. Ezt még jobban szeretem.
süti beállítások módosítása